11.07.2010 v 11:02
Zaregistroval som to ze mnoho PVP hracov sa stazuje na to ze NON-PVPer mu hubuje do toho co spravil a podobne.
Ohladne tohoto mam skor pocit ze problem nieje v existujucom PVP systeme, ale v tom ze hraci si niesu vedomy plnych moznosti toho ako proti inym hracom bojovat.
1. Ak niesom PVPer a provokujem ci uz v ramci RP alebo este horsie mimo ramec RP, vystavujem sa riziku toho ze k PVP suboju dojde nehladiac na to ci mam ja alebo oponent flag zapnuty.
Tiez to znamena ze v ramci RP mi bude odnaty nejaky predmet z mojho tela. To mozu byt peniaze, alebo aj nieco co uzna oponent za velmi cenne pre neho, alebo nieco o co sa vedie spor. Musi byt obhajitelny dovod na to brat nejake veci z tela.
2. Ak som PVPer a niekto ma provokuje bez flagu ( a co je horsie mimo ramec RP) tak je to stav ktory by GM mali riesit. Nieje chyba na strane PVP hraca ak provokaciu prijme a dotycneho zabije.
3. Ak dotycny "RP" hrac znova dobehne a znova provokuje, pricom cely cas je zrejme ze beha bez vybavy, niekedy ani v satach je na mieste otazka ci sa nejedna o rovnaky typ chovania aky najdete v inych shardoch kde "PVPeri" behaju na summnutych jazditkach v ressrobach s regmi a svitkami na KVFko. Sprosta provokacia s cielom niekoho nastvat tak aby nahodou porusil pravidla hry.
toto znova nema s PVP ako takym nic spolocne. je to porusovanie pravidiel shardu.
4. Problem v aktualnom systeme vidim vyhradne v tom ze do PVP je mozne sa zapojit velmi rychlo, o to rychlejsie ak ste non-PVPer a oponent vam zo zasady nic nevezme - pribehnete k telu, vezmete si veci a akokeby ste ani nezomreli.
Zasahovanie do statov, expov alebo cohokolvek co treba ziskavat v hre nieje v tomto pripade ferove pretoze resskillom je mozne tuto stratu umelo navysovat.
(duch nevidi zivych. nieje taky problem aby pvp kamarati stali priamo u ress kriza a cloveka co sa ozivuje sproste zabili v ten okamih).
Som teda za to aby sa ozivenie, alebo ress spojil bud s pevnym nastavenim casu a ressom u kriza, alebo presunom duse do nejakeho kvestoveho miesta kde dusa ziska pravo na ress. Krize v mestach by boli znefunkcnene a presun by znova stal len na zivotnej energii.
RP ducha uvazneneho medzi svetmi by mohlo byt zaujimave.
Ohladne tohoto mam skor pocit ze problem nieje v existujucom PVP systeme, ale v tom ze hraci si niesu vedomy plnych moznosti toho ako proti inym hracom bojovat.
1. Ak niesom PVPer a provokujem ci uz v ramci RP alebo este horsie mimo ramec RP, vystavujem sa riziku toho ze k PVP suboju dojde nehladiac na to ci mam ja alebo oponent flag zapnuty.
Tiez to znamena ze v ramci RP mi bude odnaty nejaky predmet z mojho tela. To mozu byt peniaze, alebo aj nieco co uzna oponent za velmi cenne pre neho, alebo nieco o co sa vedie spor. Musi byt obhajitelny dovod na to brat nejake veci z tela.
2. Ak som PVPer a niekto ma provokuje bez flagu ( a co je horsie mimo ramec RP) tak je to stav ktory by GM mali riesit. Nieje chyba na strane PVP hraca ak provokaciu prijme a dotycneho zabije.
3. Ak dotycny "RP" hrac znova dobehne a znova provokuje, pricom cely cas je zrejme ze beha bez vybavy, niekedy ani v satach je na mieste otazka ci sa nejedna o rovnaky typ chovania aky najdete v inych shardoch kde "PVPeri" behaju na summnutych jazditkach v ressrobach s regmi a svitkami na KVFko. Sprosta provokacia s cielom niekoho nastvat tak aby nahodou porusil pravidla hry.
toto znova nema s PVP ako takym nic spolocne. je to porusovanie pravidiel shardu.
4. Problem v aktualnom systeme vidim vyhradne v tom ze do PVP je mozne sa zapojit velmi rychlo, o to rychlejsie ak ste non-PVPer a oponent vam zo zasady nic nevezme - pribehnete k telu, vezmete si veci a akokeby ste ani nezomreli.
Zasahovanie do statov, expov alebo cohokolvek co treba ziskavat v hre nieje v tomto pripade ferove pretoze resskillom je mozne tuto stratu umelo navysovat.
(duch nevidi zivych. nieje taky problem aby pvp kamarati stali priamo u ress kriza a cloveka co sa ozivuje sproste zabili v ten okamih).
Som teda za to aby sa ozivenie, alebo ress spojil bud s pevnym nastavenim casu a ressom u kriza, alebo presunom duse do nejakeho kvestoveho miesta kde dusa ziska pravo na ress. Krize v mestach by boli znefunkcnene a presun by znova stal len na zivotnej energii.
RP ducha uvazneneho medzi svetmi by mohlo byt zaujimave.