17.10.2010 v 17:28
[Whitey]
Po restartu bude aktivní hybridní soubojový systém CS2.5:
Změny:
- změna určení způsobu zásahu (použit systém CS3, tj. hod na útok + hod na obranu a následné vyhodnocení)
- použit vyrovnávač šancí z CS3 (pokud mají oba bojovníci nízké skilly, nemusí čekat hodinu na šťastný zásah)
- opravený výpočet poškození udělovaného NPC podle typu poškození
(pokud má udělat 10dmg a v bestiáři má napsáno 100% fyzicky, 100% ohněm, tak dělalo 20dmg! (10 fyzicky + 10 ohněm))
- změna výsledku kritického úderu (místo bonus * max damage je to jen bonus * normálně vypočtené damage, bonus je mírně navýšen)
V systému jsou použity stále stejné skilly, stále stejné perky, stejné hodnoty zbraní.
Znamená že v rámci uvedení CS2.5 do hry NEBUDOU prováděny žádné změny na postavách (žádné úpravy skillů, perků, atd.)
Pozor, boje budou svižnější a rychlejší. Své dojmy házejte na fórum (založím topik v testech).
Po restartu bude aktivní hybridní soubojový systém CS2.5:
Změny:
- změna určení způsobu zásahu (použit systém CS3, tj. hod na útok + hod na obranu a následné vyhodnocení)
- použit vyrovnávač šancí z CS3 (pokud mají oba bojovníci nízké skilly, nemusí čekat hodinu na šťastný zásah)
- opravený výpočet poškození udělovaného NPC podle typu poškození
(pokud má udělat 10dmg a v bestiáři má napsáno 100% fyzicky, 100% ohněm, tak dělalo 20dmg! (10 fyzicky + 10 ohněm))
- změna výsledku kritického úderu (místo bonus * max damage je to jen bonus * normálně vypočtené damage, bonus je mírně navýšen)
V systému jsou použity stále stejné skilly, stále stejné perky, stejné hodnoty zbraní.
Znamená že v rámci uvedení CS2.5 do hry NEBUDOU prováděny žádné změny na postavách (žádné úpravy skillů, perků, atd.)
Pozor, boje budou svižnější a rychlejší. Své dojmy házejte na fórum (založím topik v testech).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.