05.12.2010 v 16:11
Trošku jsem přemýšlel proč nehraji a nebaví mě to jako některé ktere jsem na MW přitáh poté mě poslali někam že je hra nebaví nebo že by je bavila ale vše je pomalé.
Je to jeden základní kámen úrazu na MW který je a divím se že jsem si toho všim po tak dlouhý době a nikdo jinej si toho nevšimnul. Ve hře je dost možností jak získat zkušenosti to ano...ale POČET kolik těch zkušeností hráč získá je minimální a boužel to je ten problém.
Ten herní postup kterej je na MW tak neskutečně pomalej odradí takový množštví lidí že mi je z toho špatně. Vím že budete protestovat ale to je tim že se toho bojíte že si nedokážete připustit že je tady něco špatně. Máme zde stálou komunitu 40+- hráčů které hra baví z několika důvodů ale proč těch hráčů nemít 2x tolik nebo třeba 3x? já věřim že je to možné ale boužel momentální stagnací systému rozdělování zkušeností toho na víc nedosáhnem.
I podtemno by se dalo rozjet což je veliká škoda že neni využitý.
Proto navrhuji zvýšit růst expů ze všech činností klidně o 50-100%
Manawydan brání powergamingu což je velká škoda.
Někdo prostě nemá na to aby mohl vysedavat několik hodin u MW a koukat jak mu expy lezou pomocí "online expu" který jsou boužel primárním rustem
Přijde mi hodně nevyužit systém nahodnýho rozdělováni expů z dělané činnosti(když bojuju dostavam, expy za boj ale co to je 2expy za hodinu? tohle bych chtěl zefektivnit o třeba 200% aby se prostě lidi hejbali a bojovali a nenudili se zavřený v baraku klikající na truhlu nebo sekající u stromu(to jsem taky jednu dobu dělal) ale možnost toho aby hráč vyběh prostě do přírody a posekal všechno co vidí tu chybí a to je škoda vím že se vám to nelíbí ale o tomhle systém expů a levlování je. Proč bránit někomu kdo chce takhle aktivně hrát ? Lognout poflákat pulku přírody na MW a jít zase off do hospody? Ano je to možný i ted ale to co člověk z tohodle získává akorát tak hovno a zkaženou náladu a né radost z postupu ve hře. Dáme si trošku matematiky
Hráč který potřebuje pro dosažení 20lvl 230 000 zkušeností pokud by hráč vykonával činnost zabíjení vlků. Náš zabiják vlků který získá za každého zabitého vlka 4zkušenosti musí vlků zabít přesně 57 500 celkem nepředstavitelné množštví že? Proto hráč raději volí možnost sedět v baráku a čumět na filmy. S hodnocením od GM které by mělo být za odměnu ale boužel se stává rutinou jinak by se hráči už tuplem nikam nehli.
Online expy byli plánovaný jako takový zpříjemnění RP hráčů a jejich podpora aby nemuseli běhat po lesích a vraždit vše na potkání. Boužel dnes sedí většina "RP" hráčů v barákách a honěj si potom vylezou z baráku jako narubaný borci a hrajou si na hrdiny- to je škoda...Dáme si proto další příklad hráč získává s hodnocením od GM 13 expů za minutu jak jsem výše psal, je to rutina dostat GM známku jelikož by se tuplem nikam nedostali.
dosažení 20levlu pomocí online expů zabere přesně 294 hodin pro srovnání to přirovnám s Trilogií Pána prstenů rozšířený edice která celá trvá 665minut něco okolo 11hodin museli byste celou serii vidět 27 krát abyste získali 20lvl...a já se ptám. Vy máte tolik času ? jen na podělanej 20lvl?
Chce to změnu nemyslíte si? v dnešním světě u takhle starý hry takový moře času. Sám sem strávil hraní WoWka přes 100dní čistýho času za rok a čtvrt na pitomym freečku(lidi jsou tam fajn s některejma jsem se viděl a na srazích vídat budu) stratil jsem tim 100dní života a nechci znovu, a podle mě nikdo nechce. Je čas posunout Manawydan na vyšší úroven a zrychlit.
Vím že nechcete aby byl hned každej na maximalnim levlu ale pokud se bude aktivně zapojovat do hraní, expit a dělat to všechno okolo tak proč by nemohl?
Tak to je tak všechno co jsem měl na srdíčku... jde se diskutovat
Je to jeden základní kámen úrazu na MW který je a divím se že jsem si toho všim po tak dlouhý době a nikdo jinej si toho nevšimnul. Ve hře je dost možností jak získat zkušenosti to ano...ale POČET kolik těch zkušeností hráč získá je minimální a boužel to je ten problém.
Ten herní postup kterej je na MW tak neskutečně pomalej odradí takový množštví lidí že mi je z toho špatně. Vím že budete protestovat ale to je tim že se toho bojíte že si nedokážete připustit že je tady něco špatně. Máme zde stálou komunitu 40+- hráčů které hra baví z několika důvodů ale proč těch hráčů nemít 2x tolik nebo třeba 3x? já věřim že je to možné ale boužel momentální stagnací systému rozdělování zkušeností toho na víc nedosáhnem.
I podtemno by se dalo rozjet což je veliká škoda že neni využitý.
Proto navrhuji zvýšit růst expů ze všech činností klidně o 50-100%
Manawydan brání powergamingu což je velká škoda.
Někdo prostě nemá na to aby mohl vysedavat několik hodin u MW a koukat jak mu expy lezou pomocí "online expu" který jsou boužel primárním rustem
Přijde mi hodně nevyužit systém nahodnýho rozdělováni expů z dělané činnosti(když bojuju dostavam, expy za boj ale co to je 2expy za hodinu? tohle bych chtěl zefektivnit o třeba 200% aby se prostě lidi hejbali a bojovali a nenudili se zavřený v baraku klikající na truhlu nebo sekající u stromu(to jsem taky jednu dobu dělal) ale možnost toho aby hráč vyběh prostě do přírody a posekal všechno co vidí tu chybí a to je škoda vím že se vám to nelíbí ale o tomhle systém expů a levlování je. Proč bránit někomu kdo chce takhle aktivně hrát ? Lognout poflákat pulku přírody na MW a jít zase off do hospody? Ano je to možný i ted ale to co člověk z tohodle získává akorát tak hovno a zkaženou náladu a né radost z postupu ve hře. Dáme si trošku matematiky
Hráč který potřebuje pro dosažení 20lvl 230 000 zkušeností pokud by hráč vykonával činnost zabíjení vlků. Náš zabiják vlků který získá za každého zabitého vlka 4zkušenosti musí vlků zabít přesně 57 500 celkem nepředstavitelné množštví že? Proto hráč raději volí možnost sedět v baráku a čumět na filmy. S hodnocením od GM které by mělo být za odměnu ale boužel se stává rutinou jinak by se hráči už tuplem nikam nehli.
Online expy byli plánovaný jako takový zpříjemnění RP hráčů a jejich podpora aby nemuseli běhat po lesích a vraždit vše na potkání. Boužel dnes sedí většina "RP" hráčů v barákách a honěj si potom vylezou z baráku jako narubaný borci a hrajou si na hrdiny- to je škoda...Dáme si proto další příklad hráč získává s hodnocením od GM 13 expů za minutu jak jsem výše psal, je to rutina dostat GM známku jelikož by se tuplem nikam nedostali.
dosažení 20levlu pomocí online expů zabere přesně 294 hodin pro srovnání to přirovnám s Trilogií Pána prstenů rozšířený edice která celá trvá 665minut něco okolo 11hodin museli byste celou serii vidět 27 krát abyste získali 20lvl...a já se ptám. Vy máte tolik času ? jen na podělanej 20lvl?
Chce to změnu nemyslíte si? v dnešním světě u takhle starý hry takový moře času. Sám sem strávil hraní WoWka přes 100dní čistýho času za rok a čtvrt na pitomym freečku(lidi jsou tam fajn s některejma jsem se viděl a na srazích vídat budu) stratil jsem tim 100dní života a nechci znovu, a podle mě nikdo nechce. Je čas posunout Manawydan na vyšší úroven a zrychlit.
Vím že nechcete aby byl hned každej na maximalnim levlu ale pokud se bude aktivně zapojovat do hraní, expit a dělat to všechno okolo tak proč by nemohl?
Tak to je tak všechno co jsem měl na srdíčku... jde se diskutovat
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye