Event kamenná pevnost banditů
#8
(19.12.2010 v 23:41)Elerra napsal(a): Tak to se pletes zalezi jen na Isharu. Jestli bude chtit konflikt, zaminku si najde samo (utok na obcana, utok na spojence, podpora vrahum a banditum etc). Hodne stestiTongue
Nejlepsi bude to vyresit valkou. Je to jediny logicky vyusteni teto situace a taky dlouhodobe cinnosti brastva.

Vysledek valky rozhodne o vysledku vseho (kdo si bude diktovat podminky, nebo zda dojde ke kompromisu).

Pozor, nemam na mysli cinnost kterou ma bratstvo oblibenu, kill and loot.

Rekne se ze budou tri bitvy.

1. bude nekde mimo sidla, vysledek bude troji:
a) prohra A strany, dalsi bitva se bude odehravat dobyvanim sidla A
b) plichta, tahle se zopakuje
c) prohra strany B, obleha se jeji sidlo

2. oblehani sidla
V pripade mest (Cyprona, Ishar) jsou obranci zvyhodneni guardy (upravenymi na lvl 30 se silou hrace) nebosp ojenci (bandite), jinak tvrz orku plus sidlo bratrstva. utocnik si vybere kam utoci, libovolna frakce muze mezitim uzavrit mir (a oslabit takobrance).
Po padu mesta/sidla patri vitezi.

3. pokud ani nyni porazena strana neustoupi, bude se bojovat o posledni pevnost (citadela v isharu, cyprone opet obranci maji vyhodu strazi), v tom pripade vitez bere vse.

Muze to skoncit vypalenou orci pevnosti sidlo brastva srovnano se zemi a dozivotni zakaz vstupu do kralovstvi...nebo smrti krale, a mesty zabranymi.

Pravidla by bylo nutne upravit: po oziveni se hrac smi zapojit pouze po resnuti knezem (nebo vubec), nelootuje se, jde jen o vysledek bitvy. Pri oblehani muze byt povoleny urcity pocet resnuti na osobu zalezi na dohode.

tohle zní moc hezky po revizy mága určitě nejsem proti
Odpovědět



Příspěvky k tématu
Event kamenná pevnost banditů - od Eržika - 19.12.2010 v 22:56
RE: Hlášení prohřešků k prošetření - od Cessnek - 20.12.2010 v 00:26

Skok na fórum: