24.12.2010 v 15:53
Prosil by som clenov arcana aby sa v tomto topicu vyjadrili v tom zmysle ako si oni predstavuju chod cechu.
Momentalny program:
1. DL: Bolest
Cech sa ucastni a dufam ze sa ucastnit bude tak aktivne ako to je mozne.
2. DL: Svietiaci kamen
Som rad ze clenovia vyvijali cinnost aj v mojej nepritomnosti.
3. Rozvoj magie v Ishare
V pripade Isharu sa podarilo teda ziskat plne fungujuci cech magov a alchymistov. Ako som uz spomenul pokojne bude mozne brat do cechu aj Bardov.
Za ciastocny uspech povazujem to ze cech bol schopny pomahat s dodavanim reagencii do mesta. Ciastocny len preto ze odpredaj reagencii vsetkych nasich producentov neumerne vytazoval po casovej stranke. Napriek faktu ze povazujem bylinkarstvo za velmi zaujimavy skill zabavne ho povazujem len do miery kedy zasobim bylinkami sam seba. Akonahle slo o ohromne mnozstva zensenu (viac ako 500 za den) tak to zabralo hodiny a hodiny.
4. Rozvoj magie v Cyprone
Iste navrhy a kroky uz podniknute boli. Cast z vas asi aj vie ze tam chceme casom vybudovat sidlo cechu.
Snaha ktora zatial neuspela:
Vycvik magie - prostriedky na to mame, ale musim bohuzial skonstatovat ze nemane dostatok zaujemcov.
Cechovne jazditka - z financnych dovodov sme sa museli vzdat ohrady...
Co by cech rozhodne nemal chciet:
Straze v povolani mag. Nemyslim si ze by magov bolo tak vela. (ak by cech aj kupoval straze pre nejake ucely asi by to mali byt skor summoni, alebo zoldnieri).
O co by sa cech mohol snazit:
Vo vacsine podobnych fantasy svetov je cech magov organizacia ktora nielen vyucuje a chrani znalosti, ale zaroven dava nieco ako diplom z ktoreho sa da urcit uroven maga a pripadne dava "opravnenia" praktikovat magiu v danej oblasti.
V tomto smere by sme mohli vytvorit nejake tabulky z ktorych sa uroven maga bude dat nejakym stylom urcit. Nebude nutne aby hrac do cechu vstupil ale na poziadanie a po zlozeni istych skusok mu vystavime diplom.
Momentalny program:
1. DL: Bolest
Cech sa ucastni a dufam ze sa ucastnit bude tak aktivne ako to je mozne.
2. DL: Svietiaci kamen
Som rad ze clenovia vyvijali cinnost aj v mojej nepritomnosti.
3. Rozvoj magie v Ishare
V pripade Isharu sa podarilo teda ziskat plne fungujuci cech magov a alchymistov. Ako som uz spomenul pokojne bude mozne brat do cechu aj Bardov.
Za ciastocny uspech povazujem to ze cech bol schopny pomahat s dodavanim reagencii do mesta. Ciastocny len preto ze odpredaj reagencii vsetkych nasich producentov neumerne vytazoval po casovej stranke. Napriek faktu ze povazujem bylinkarstvo za velmi zaujimavy skill zabavne ho povazujem len do miery kedy zasobim bylinkami sam seba. Akonahle slo o ohromne mnozstva zensenu (viac ako 500 za den) tak to zabralo hodiny a hodiny.
4. Rozvoj magie v Cyprone
Iste navrhy a kroky uz podniknute boli. Cast z vas asi aj vie ze tam chceme casom vybudovat sidlo cechu.
Snaha ktora zatial neuspela:
Vycvik magie - prostriedky na to mame, ale musim bohuzial skonstatovat ze nemane dostatok zaujemcov.
Cechovne jazditka - z financnych dovodov sme sa museli vzdat ohrady...
Co by cech rozhodne nemal chciet:
Straze v povolani mag. Nemyslim si ze by magov bolo tak vela. (ak by cech aj kupoval straze pre nejake ucely asi by to mali byt skor summoni, alebo zoldnieri).
O co by sa cech mohol snazit:
Vo vacsine podobnych fantasy svetov je cech magov organizacia ktora nielen vyucuje a chrani znalosti, ale zaroven dava nieco ako diplom z ktoreho sa da urcit uroven maga a pripadne dava "opravnenia" praktikovat magiu v danej oblasti.
V tomto smere by sme mohli vytvorit nejake tabulky z ktorych sa uroven maga bude dat nejakym stylom urcit. Nebude nutne aby hrac do cechu vstupil ale na poziadanie a po zlozeni istych skusok mu vystavime diplom.