24.01.2011 v 16:01
Hlína: 3
Chalkopyrit: 12
Krevel: 105
Křemenný písek: 10
Argenit: 20
Grafit: 35
Millerit: 75
Ilmenit: 125
Aurit: 150
Bauxit: 8
Kámen: 7
Galenit: 25
Sopečná hornina: 3
Jasanové polínko: 7
Jasanová kláda: 20
Diamant: 7
Pár detailů:
- zlatý a železný prach lze sice vyrobit z ingotů železa a zlata, ale tuším, že to tak nikdo nedělá, protože tyto kovy mají lepší využití než je mělnit na reagence a navíc ten prach se primárně získává přemýváním hlíny a z lootu - tzn. některé věci budou mít zkreslenou cenu, pokud se bude jejich cena vypočítávat jako cena výrobku - obzvlášť u toho zlatého prachu je patrný paradox, který by vedl k velkému zkreslení ceny: přemýváním hlíny lze získat od lvl 0, kovář je naproti tomu schopen zlato vyrobit až na vysokém levelu a ten kov je příliš vzácný (vysoký skill hornictví) na to, aby ho někdo drtil na prach
- nepamatuju si sice přesně, na kolik kvalita ovlivňuje tu cenu u NPC, ale jako kraftovi je mi v podstatě jedno, v jaké kvalitě mi lidé prodávají výše uvedené suroviny - osobně v ceně rozdíl nedělám a jestli u NPC je rozdíl mezi "mizernou a mistrovskou cenou" 100% nebo 50%, tak je to hodně.. zvolil bych mezi těma extrémama rozdíl v cenách spíš tak na úrovni 25% (např. 120 za mistrovský krevel, 105 za průměrný, 90 za mizerný)
Chalkopyrit: 12
Krevel: 105
Křemenný písek: 10
Argenit: 20
Grafit: 35
Millerit: 75
Ilmenit: 125
Aurit: 150
Bauxit: 8
Kámen: 7
Galenit: 25
Sopečná hornina: 3
Jasanové polínko: 7
Jasanová kláda: 20
Diamant: 7
Pár detailů:
- zlatý a železný prach lze sice vyrobit z ingotů železa a zlata, ale tuším, že to tak nikdo nedělá, protože tyto kovy mají lepší využití než je mělnit na reagence a navíc ten prach se primárně získává přemýváním hlíny a z lootu - tzn. některé věci budou mít zkreslenou cenu, pokud se bude jejich cena vypočítávat jako cena výrobku - obzvlášť u toho zlatého prachu je patrný paradox, který by vedl k velkému zkreslení ceny: přemýváním hlíny lze získat od lvl 0, kovář je naproti tomu schopen zlato vyrobit až na vysokém levelu a ten kov je příliš vzácný (vysoký skill hornictví) na to, aby ho někdo drtil na prach
- nepamatuju si sice přesně, na kolik kvalita ovlivňuje tu cenu u NPC, ale jako kraftovi je mi v podstatě jedno, v jaké kvalitě mi lidé prodávají výše uvedené suroviny - osobně v ceně rozdíl nedělám a jestli u NPC je rozdíl mezi "mizernou a mistrovskou cenou" 100% nebo 50%, tak je to hodně.. zvolil bych mezi těma extrémama rozdíl v cenách spíš tak na úrovni 25% (např. 120 za mistrovský krevel, 105 za průměrný, 90 za mizerný)
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony