27.11.2008 v 17:39
[/align]Bratrstvo,
Dnešního dne se na vědomí obyvatel Manawydanu dává, že ze stínu a z popela povstává klan zvaný Bratrstvo, jeho řady jsou otevřeny mnohým. Mnohým nováčkům i zkušeným, kteří splňují tyto podmínky.
1 Nemá jiné postavy v jiných gildách( věřte, že ani jinou gildu by to netěšilo, z možného důvodu střetu zájmů, či donášení dle sympatií jiné a vlastně zneužívání systému rp atd.)
2 HRÁT V OSTRÉ BUDE JEN JEDNU POSTAVU (doufáme, že z tohoto GM nesleví!)
3 Není mu cizí solidarita se slabšími členy bratrstva (bratrstvo se snaží o co nejméně drtivé a těžké začátky kterými procházejí nováčci, svojí pomocí takzvaným čekatelům, se snaží ať mají co nejmenší dopady)
4 Neokrádá členy vlastního klanu
5 Nenapadá členy vlastního klanu(nejedná-li se o klanový turnaj, nebo nějaký druh klanového eventu(questy na přestupech hodností apod.)
6 Každý člen, bude-li vyzván, se zavazuje přispíváním do pokladnice na rozvoj klanu ať už materiálem, jídlem či penězi, forma je zvolena na něm, tyto poplatky budou zcela dobrovolné, avšak projeví-li se velká neochota k přispívání prestiže a síle klanu mohou být zavedeny jako povinné.
7 Hájí jméno Bratrstva i kdyby to mělo znamenat souboj
Všechny tyto podmínky a základní pravidla vstupující člen s pečetí slavnostní přísahou, kdy se z čekatelů stanou, plnohodnotnými členy kmene. Přísaha má tři stupně, čekatel skládá přísahu prvního stupně, každá přísaha zahrnuje společenský vzestup a získání určitých práv i povinností
Čekatelem se stává každá bytost usilující o vstup do bratrstva, Mistr určí vždy čekateli z řad své frakce takzvaného průvodce, který pomáhá čekateli, ale čekatel musí být poslušný a ctít jeho autoritu a pravidla, tento průvodce pak až uzná za vhodné(pozoruje hlavně jestli je solidární s ostatními čekateli a jestli hájí bratrstvo), že je připraven vstoupit do bratrstva, řekne mistrovi že jeho svěřený čekatel je připraven na přísahu prvního stupně.
Každá hodnost má barvu své šerpy. Pro čekatele je zatím vymezená šerpa šedé barvy(zatím rozpracováno)
********************************
Přísaha druhého stupně:
Povinnosti: splnit podmínky přísahy, starat se o shromaždování majetků a nových členů, má v ruce přímou správu těchto majetků o které se stará a vydává předměty a peníze členům, dle vlastního soudu, má zakázáno si z těchto truhel cokoliv brát pro sebe!(je odměňován Radou!) Neboť vstupuje do druhé sféry, stupeň druhé přísahy je podmínkou dělat mistra v příslušné frakci. Platí se poplatky.
Práva: nakládat s majetkem, možné investice a obchody, přerozdělování majetku mezi členy, získává hlas draka, s tímto hlasovacím právem smí hlasovat na poradách mistrů a velmistrů.
Třetí stupeň:
Přísaha je tajná, avšak člen se stává členem otců bratrstva(hodnost), je mu svěřena frakce, nebo je pověřen jako diplomat ( většinou z řad mágů a kněží) pro určitou gildu.
Povinnosti: plnit přímá nařízení nejvyšší rady, platit poplatky, vést správu určené nemovitosti. A účetnictví z všech frakcí(stavy pokladen), kontrola chodu bratrstva
Práva: rozhodovat o postoupení členů do druhého stupně přísahy, možnost měnit velmistry. Hlas živlů, to jest vlastnění hlasovacího práva nejvyšší rady, přímí rádci vůdce, možnost postoupit mezi členy rady, či stát se vůdcem.
Struktura:
1) nejvýše je „rada“ v čele svůdcem, je jich sudý počet, přičemž rozhodují hlas má vůdce(počet členů se rozrůstá zároveň s počty členů a zužuje s úbytkem)
2) Velmistři. Zvolí si mistra(který je vždy druhého povolání jeho frakce, tedy bude-li se jednat o velmistra z rodiny čepelí, kterým byl radou jmenován například Hraničář, tak mistrem musí být nějaký válečník) nakládají s majetkem své frakce, každá frakce má svého velmistra svého zaměření: frakce jsou následující:
15 Rodina živlů(mágové a kněží)
16 Rodina čepelí(válečníci a hraničáři)
17 Rodina stínu(zloději a nekromanti)
18 Rodina tvoření(řemeslníci, alchymisté)
22 Každý velmistr má stejnou váhu jako velmistr jiný
3) mistři. Jsou přímo v kontaktu členy, dává velmistrovi požadavky, kdo a co jaký člen potřebuje, sleduje jak se kdo chová a kdo je vhodný na postup v hodnosti. Rozhoduje o povýšení a degradaci. Přijímají nové členy povyšují z hodnosti čekatel.
Společné vlastnosti rady, vůdce, velmistrů, mistrů> povyšují, nebo degradují členy kteří jsou pod nimi ve struktuře, na což má bezprostřední vliv zásluhy a chování samotných členů.
Zadávají úkoly, které je třeba splnit pro získání hodnosti.
FRAKCE:
V každé frakci je Velmistr a jeho přímý pomocník mistr a pak další tři společenské stupně, které stojí na zásluhách a chování jednice, to znamená že i nižší level může velet levelu vyššímu, pokud tento má problém např. schováním či plněním příkazů. Obtížnost úkolu je vždy přizpůsobena dotyčnému povolání a levelu.
Mistrem a Velmistrem se může stát člen 3 stupně frakce.
Podmínky k získání hodnosti:
1.stupeň, přísaha prvního stupně, nesmí tedy být již čekatel. Splnit úkol k dosažení levelu.
2. stupeň, přísaha druhého stupně, na postup i na přísahu navrhuje mistr, či velmistr, smí se stát mistrem.
3. stupeň, přísaha druhého stupně, smí kandidovat na správce pokladny, nebo objektu. Vybírá si jej radní.
Mistr-přísaha třetího stupně(volen členy frakce)
Velmistr- vybírá si jej rada
Přestupové úkolu v každé frakci
Rodina čepelí:
1 stupeň) zabít určitého monstrum nebo přinést určitý počet zlata nebo získat člena nebo na doporučení ostatních členů! Přinést kůže od zvířete nebo porazit určité zvíře.
2 stupeň) zabít určité monstrum, nebo porazit vybraného člena bratrstva v souboji nebo na doporučení mistra, nebo ochočit určité zvíře.
3 stupeň) porazit určitého mistra, nebo člena druhého stupně přísahy k tomu přinést určitý počet zlata nebo ochočit určité zvíře, vystopovat člena druhého stupně a ulovit jej.
Ostatní úkoly si vymyslí velmistři každé frakce toto bylo na ukázku
**************************
TURNAJE
-v každé frakci bude probíhat turnaj který vyhlásí rada. Bude jednou za 14 dní.
A to jen mezi každým povoláním
), bude i možnost sázek.
turnaj začíná psími zápasy(kde je možno vsázet, musí se vsadit než turnaje začnou) každý hraničář si přivede psa může i více(jen bojové nebo divoké) a pošle je do souboje s konkurenčním psem. každý pes musí mít jméno. V jednom kole bojují vždy čtyři psi proti sobě, nejdříve proti protějšku a zbývající dva proti sobě(bez nároků na léčení) u sázky je stanoven strop(alespoň z počátku ) a Vítěz dostane vždy dvojnásobek. A majiteli vítězného psa, přísluší 1/3 ze všech sázek. Zbytek na odměny ostatních vítězů turnaje.(hraničáři psy můžou prodávat i jiným, kteří svého psa přihlásí do turnaje)
32 Turnaj disciplíny:
-Válečnici s válečníky( dle kategorii zbraní, a pak i různé výzvy(proti Summonům mágů atd., kdo odolá déle jedu, ohni atd, )
-Mágové s mágy atd.(přímý boj, nebo kdo vyvolá silnějšího Summona bitka mezi sumony),soutěž kdo vyvolá složitější kouzlo,boj s holemi mezi sebou.
-Skupina válečníků vs mágové.
…………………
Zloděj vs zloděj(s normální dýkou,jedovou dýkou)
-Namýchání lepšího jedu
-Řemeslník vs Řemeslník(vyrobí si každý svou zbraň a vyrazí proti sobe do boje, soutež kdo vyrobí kvalitnější předmět)
-Poslední dva vítězové z každé skupiny, složí družinu z každé frakce povolání(Mág, zloděj, válečník, alchymista, řemeslník(zemědělec), válečník hraničář) která bude losována a svede souboj o sázky
33 turnaje sou ve fázi rozpracování, uvítáme každou zajímavý nápad na zpestření turnaje.
34 Zápisné do turnaje bude činit 50(150) stříbrňáků
CÍLI BRATRSTVA:
- získat vlastní nemovitost pro každou frakci(ve správě frakce)
- rozvíjet bratrstvo
- být neutrální a bojovat proti agresorům vůči bratrstvu(ať už na základě zesměšňování členů, či pomluvy, bratrstvo hodlá vést válku proti drowům(věříme že budou!!!)
- budovat skvělá přátelství v bratrstvu a zábavu(přestupové eventy, eventy od rady pro celé Bratrstvo, turnaje)
- stát se uznávaným a tolerovaným klanem.
- Vybudování tajného sídla, které bude dostupné, členům 3. přísahy. Nebo hradu, jehož architektura bude počítat s frakcemi (rozdělen do pěti částí s pěti vysokými věžemi, v každé z nich by bylo velitelství dané frakce, přičemž nejvyšší by byla uprostřed, která by patřila radě a vůdci. Najmutí npc jako strážové. Vlastní skladiště banka a trh)
POLITICKÉ CÍLE:
-zatím nejsou definované
FINANCOVÁNÍ:
Každá frakce má vlastní pokladnu kam vybírá poplatky, přímá materiál atd. který mění v rozumném poměru s ostatními frakcemi(například řemeslníkům dá materiál za hotové zbraně, mágům reagy za peníze atd. atd. nebo jen darují )
Přičemž Velmistr má pokladnu plně pod kontrolou a vede záznam o tom kdo a kolik kdo přispívá,nebo pověří nějakého člena(hodnost druhého stupně), který vede tyto záznamy. 1/3 těchto poplatků(v penězích či naturáliích) odesílají Do pokladny rady, která je přerozděluje dle zásluh čí do frakcí(např. dáli frakce čepelí v naturáliích 1000 kůží, tak je logické že je rada předá velmistrovy Rodiny tvoření. A se zbytkem hospodaří (alespoň 3 čtvrtiny musí investovat do členů, zbytek do nemovitosti, či si jej šetřit.
Udržují své sídlo, pomáhají novým členům, své sídlo mohou různě zdobit nebo budovu prodat a koupit větší a prostornější avšak nesmí se zapomínat na pomoc nováčkům(dát jim základní vybavení, poskytnou jídlo, noclech a pomoc v boji, případně peta atd.
K TĚMTO USNESENÍM SE MOHOU VYJADŘOVAT PROJEDNÁVAT JEN ČLENOVÉ BRATRSTVA DĚKUJI ZA POCHOPENÍ, MUSÍ SE TO JEŠTĚ DOLADIT
Dnešního dne se na vědomí obyvatel Manawydanu dává, že ze stínu a z popela povstává klan zvaný Bratrstvo, jeho řady jsou otevřeny mnohým. Mnohým nováčkům i zkušeným, kteří splňují tyto podmínky.
1 Nemá jiné postavy v jiných gildách( věřte, že ani jinou gildu by to netěšilo, z možného důvodu střetu zájmů, či donášení dle sympatií jiné a vlastně zneužívání systému rp atd.)
2 HRÁT V OSTRÉ BUDE JEN JEDNU POSTAVU (doufáme, že z tohoto GM nesleví!)
3 Není mu cizí solidarita se slabšími členy bratrstva (bratrstvo se snaží o co nejméně drtivé a těžké začátky kterými procházejí nováčci, svojí pomocí takzvaným čekatelům, se snaží ať mají co nejmenší dopady)
4 Neokrádá členy vlastního klanu
5 Nenapadá členy vlastního klanu(nejedná-li se o klanový turnaj, nebo nějaký druh klanového eventu(questy na přestupech hodností apod.)
6 Každý člen, bude-li vyzván, se zavazuje přispíváním do pokladnice na rozvoj klanu ať už materiálem, jídlem či penězi, forma je zvolena na něm, tyto poplatky budou zcela dobrovolné, avšak projeví-li se velká neochota k přispívání prestiže a síle klanu mohou být zavedeny jako povinné.
7 Hájí jméno Bratrstva i kdyby to mělo znamenat souboj
Všechny tyto podmínky a základní pravidla vstupující člen s pečetí slavnostní přísahou, kdy se z čekatelů stanou, plnohodnotnými členy kmene. Přísaha má tři stupně, čekatel skládá přísahu prvního stupně, každá přísaha zahrnuje společenský vzestup a získání určitých práv i povinností
Čekatelem se stává každá bytost usilující o vstup do bratrstva, Mistr určí vždy čekateli z řad své frakce takzvaného průvodce, který pomáhá čekateli, ale čekatel musí být poslušný a ctít jeho autoritu a pravidla, tento průvodce pak až uzná za vhodné(pozoruje hlavně jestli je solidární s ostatními čekateli a jestli hájí bratrstvo), že je připraven vstoupit do bratrstva, řekne mistrovi že jeho svěřený čekatel je připraven na přísahu prvního stupně.
Každá hodnost má barvu své šerpy. Pro čekatele je zatím vymezená šerpa šedé barvy(zatím rozpracováno)
********************************
Přísaha druhého stupně:
Povinnosti: splnit podmínky přísahy, starat se o shromaždování majetků a nových členů, má v ruce přímou správu těchto majetků o které se stará a vydává předměty a peníze členům, dle vlastního soudu, má zakázáno si z těchto truhel cokoliv brát pro sebe!(je odměňován Radou!) Neboť vstupuje do druhé sféry, stupeň druhé přísahy je podmínkou dělat mistra v příslušné frakci. Platí se poplatky.
Práva: nakládat s majetkem, možné investice a obchody, přerozdělování majetku mezi členy, získává hlas draka, s tímto hlasovacím právem smí hlasovat na poradách mistrů a velmistrů.
Třetí stupeň:
Přísaha je tajná, avšak člen se stává členem otců bratrstva(hodnost), je mu svěřena frakce, nebo je pověřen jako diplomat ( většinou z řad mágů a kněží) pro určitou gildu.
Povinnosti: plnit přímá nařízení nejvyšší rady, platit poplatky, vést správu určené nemovitosti. A účetnictví z všech frakcí(stavy pokladen), kontrola chodu bratrstva
Práva: rozhodovat o postoupení členů do druhého stupně přísahy, možnost měnit velmistry. Hlas živlů, to jest vlastnění hlasovacího práva nejvyšší rady, přímí rádci vůdce, možnost postoupit mezi členy rady, či stát se vůdcem.
Struktura:
1) nejvýše je „rada“ v čele svůdcem, je jich sudý počet, přičemž rozhodují hlas má vůdce(počet členů se rozrůstá zároveň s počty členů a zužuje s úbytkem)
2) Velmistři. Zvolí si mistra(který je vždy druhého povolání jeho frakce, tedy bude-li se jednat o velmistra z rodiny čepelí, kterým byl radou jmenován například Hraničář, tak mistrem musí být nějaký válečník) nakládají s majetkem své frakce, každá frakce má svého velmistra svého zaměření: frakce jsou následující:
15 Rodina živlů(mágové a kněží)
16 Rodina čepelí(válečníci a hraničáři)
17 Rodina stínu(zloději a nekromanti)
18 Rodina tvoření(řemeslníci, alchymisté)
22 Každý velmistr má stejnou váhu jako velmistr jiný
3) mistři. Jsou přímo v kontaktu členy, dává velmistrovi požadavky, kdo a co jaký člen potřebuje, sleduje jak se kdo chová a kdo je vhodný na postup v hodnosti. Rozhoduje o povýšení a degradaci. Přijímají nové členy povyšují z hodnosti čekatel.
Společné vlastnosti rady, vůdce, velmistrů, mistrů> povyšují, nebo degradují členy kteří jsou pod nimi ve struktuře, na což má bezprostřední vliv zásluhy a chování samotných členů.
Zadávají úkoly, které je třeba splnit pro získání hodnosti.
FRAKCE:
V každé frakci je Velmistr a jeho přímý pomocník mistr a pak další tři společenské stupně, které stojí na zásluhách a chování jednice, to znamená že i nižší level může velet levelu vyššímu, pokud tento má problém např. schováním či plněním příkazů. Obtížnost úkolu je vždy přizpůsobena dotyčnému povolání a levelu.
Mistrem a Velmistrem se může stát člen 3 stupně frakce.
Podmínky k získání hodnosti:
1.stupeň, přísaha prvního stupně, nesmí tedy být již čekatel. Splnit úkol k dosažení levelu.
2. stupeň, přísaha druhého stupně, na postup i na přísahu navrhuje mistr, či velmistr, smí se stát mistrem.
3. stupeň, přísaha druhého stupně, smí kandidovat na správce pokladny, nebo objektu. Vybírá si jej radní.
Mistr-přísaha třetího stupně(volen členy frakce)
Velmistr- vybírá si jej rada
Přestupové úkolu v každé frakci
Rodina čepelí:
1 stupeň) zabít určitého monstrum nebo přinést určitý počet zlata nebo získat člena nebo na doporučení ostatních členů! Přinést kůže od zvířete nebo porazit určité zvíře.
2 stupeň) zabít určité monstrum, nebo porazit vybraného člena bratrstva v souboji nebo na doporučení mistra, nebo ochočit určité zvíře.
3 stupeň) porazit určitého mistra, nebo člena druhého stupně přísahy k tomu přinést určitý počet zlata nebo ochočit určité zvíře, vystopovat člena druhého stupně a ulovit jej.
Ostatní úkoly si vymyslí velmistři každé frakce toto bylo na ukázku
**************************
TURNAJE
-v každé frakci bude probíhat turnaj který vyhlásí rada. Bude jednou za 14 dní.
A to jen mezi každým povoláním
), bude i možnost sázek.
turnaj začíná psími zápasy(kde je možno vsázet, musí se vsadit než turnaje začnou) každý hraničář si přivede psa může i více(jen bojové nebo divoké) a pošle je do souboje s konkurenčním psem. každý pes musí mít jméno. V jednom kole bojují vždy čtyři psi proti sobě, nejdříve proti protějšku a zbývající dva proti sobě(bez nároků na léčení) u sázky je stanoven strop(alespoň z počátku ) a Vítěz dostane vždy dvojnásobek. A majiteli vítězného psa, přísluší 1/3 ze všech sázek. Zbytek na odměny ostatních vítězů turnaje.(hraničáři psy můžou prodávat i jiným, kteří svého psa přihlásí do turnaje)
32 Turnaj disciplíny:
-Válečnici s válečníky( dle kategorii zbraní, a pak i různé výzvy(proti Summonům mágů atd., kdo odolá déle jedu, ohni atd, )
-Mágové s mágy atd.(přímý boj, nebo kdo vyvolá silnějšího Summona bitka mezi sumony),soutěž kdo vyvolá složitější kouzlo,boj s holemi mezi sebou.
-Skupina válečníků vs mágové.
…………………
Zloděj vs zloděj(s normální dýkou,jedovou dýkou)
-Namýchání lepšího jedu
-Řemeslník vs Řemeslník(vyrobí si každý svou zbraň a vyrazí proti sobe do boje, soutež kdo vyrobí kvalitnější předmět)
-Poslední dva vítězové z každé skupiny, složí družinu z každé frakce povolání(Mág, zloděj, válečník, alchymista, řemeslník(zemědělec), válečník hraničář) která bude losována a svede souboj o sázky
33 turnaje sou ve fázi rozpracování, uvítáme každou zajímavý nápad na zpestření turnaje.
34 Zápisné do turnaje bude činit 50(150) stříbrňáků
CÍLI BRATRSTVA:
- získat vlastní nemovitost pro každou frakci(ve správě frakce)
- rozvíjet bratrstvo
- být neutrální a bojovat proti agresorům vůči bratrstvu(ať už na základě zesměšňování členů, či pomluvy, bratrstvo hodlá vést válku proti drowům(věříme že budou!!!)
- budovat skvělá přátelství v bratrstvu a zábavu(přestupové eventy, eventy od rady pro celé Bratrstvo, turnaje)
- stát se uznávaným a tolerovaným klanem.
- Vybudování tajného sídla, které bude dostupné, členům 3. přísahy. Nebo hradu, jehož architektura bude počítat s frakcemi (rozdělen do pěti částí s pěti vysokými věžemi, v každé z nich by bylo velitelství dané frakce, přičemž nejvyšší by byla uprostřed, která by patřila radě a vůdci. Najmutí npc jako strážové. Vlastní skladiště banka a trh)
POLITICKÉ CÍLE:
-zatím nejsou definované
FINANCOVÁNÍ:
Každá frakce má vlastní pokladnu kam vybírá poplatky, přímá materiál atd. který mění v rozumném poměru s ostatními frakcemi(například řemeslníkům dá materiál za hotové zbraně, mágům reagy za peníze atd. atd. nebo jen darují )
Přičemž Velmistr má pokladnu plně pod kontrolou a vede záznam o tom kdo a kolik kdo přispívá,nebo pověří nějakého člena(hodnost druhého stupně), který vede tyto záznamy. 1/3 těchto poplatků(v penězích či naturáliích) odesílají Do pokladny rady, která je přerozděluje dle zásluh čí do frakcí(např. dáli frakce čepelí v naturáliích 1000 kůží, tak je logické že je rada předá velmistrovy Rodiny tvoření. A se zbytkem hospodaří (alespoň 3 čtvrtiny musí investovat do členů, zbytek do nemovitosti, či si jej šetřit.
Udržují své sídlo, pomáhají novým členům, své sídlo mohou různě zdobit nebo budovu prodat a koupit větší a prostornější avšak nesmí se zapomínat na pomoc nováčkům(dát jim základní vybavení, poskytnou jídlo, noclech a pomoc v boji, případně peta atd.
K TĚMTO USNESENÍM SE MOHOU VYJADŘOVAT PROJEDNÁVAT JEN ČLENOVÉ BRATRSTVA DĚKUJI ZA POCHOPENÍ, MUSÍ SE TO JEŠTĚ DOLADIT