22.08.2011 v 21:05
Protoze se me na to nekdo ptal ve hre, posilam jen pro zajimavost svuj pocatecni plan pro stavby mesta, ktere budou soucasti systemu mesta (tj. system, jehoz zakladem jsou prijmy a vydaje mesta a pruvodnim jevem veskere pozitky, ktere muzete napriklad videt v Isharu - vendori, straze, ucitele, hospody, knihovny, lovecke vyvesky, remeslnicke zakazky atd.). Doufam, ze se da pochopit, co tim myslim, takhle narychlo to asi lip nezformuluju.
Nize tedy prikladam ten pozadovany diagram - je to seznam budov respektive NPC, ktere jsou nebo budou hlavni soucasti mesta (mmj. Cyprony, ale je mozno to aplikovat i jinde). Tech car mezi budovama si nemusite vsimat, prvotni myslenka je, ze nektere budovy podminuji stavbu jinych, tak jako tomu je napr. v nekterych strategiich, ale nepovazuju to za zcela zavaznou vec, protoze na zacatku budovani Cyprony tenhle system jeste nebyl na svete.. tudiz je potreba improvizovat.
Diagram rozhodne neni kompletni, uz ted mam v planu pridat minimalne dve dalsi konkretni NPC/ budovy a tento pocet bude pravdepodobne jeste narustat..
Nize tedy prikladam ten pozadovany diagram - je to seznam budov respektive NPC, ktere jsou nebo budou hlavni soucasti mesta (mmj. Cyprony, ale je mozno to aplikovat i jinde). Tech car mezi budovama si nemusite vsimat, prvotni myslenka je, ze nektere budovy podminuji stavbu jinych, tak jako tomu je napr. v nekterych strategiich, ale nepovazuju to za zcela zavaznou vec, protoze na zacatku budovani Cyprony tenhle system jeste nebyl na svete.. tudiz je potreba improvizovat.
Diagram rozhodne neni kompletni, uz ted mam v planu pridat minimalne dve dalsi konkretni NPC/ budovy a tento pocet bude pravdepodobne jeste narustat..