08.01.2012 v 18:13
[Whitey]
- Zápasení (Wrestling) se stalo trénovatelným skillem (použité body budou automaticky vráceny)
- upravení tréningových figurín (využit systém IDestructable, lze u nich trénovat wrestling až do poloviny povolené výše /level*2 místo level*4/ )
- oprava bugu s krvácením přerušujícím akce (vynětí krvácení z jednotného systému poškození)
- sjednocení systému trénovaní trénovatelných dovedností (herně by se nemělo neprojevit)
- úprava jednotného systému poškození pro použití v pastech (možnost omezit výběr cílové části těla)
- oprava vzácné chyby v deserializaci (pokus o nahrátí požadavku Objednávky na skriptově neexistující předmět)
- oprava zvuků útoku a minutí útoku (bylo ignorováno nastavení z XML)
- změna defaultního zvuku úderu pěstí
- oprava zacyklení příkazu [obsah
- růst wrestlingu pouze pokud se útok povede (CanSwing)
- při ztrátě statického cíle přerušit boj (odběhnutí od figuríny, kamene atd.)
- úpravy okolo bušení do tréningové figuríny (drobnosti ve skriptech, mimo jiné se bušení do figuríny počítá jako boj pro XPFA /zkušenosti za akci/ )
- GM nekrvácí (krvácení zůstane ale nezpůsobuje dmg)
- oprava zobrazování dmg při krvácení apod. (nezobrazovalo se)
- Zápasení (Wrestling) se stalo trénovatelným skillem (použité body budou automaticky vráceny)
- upravení tréningových figurín (využit systém IDestructable, lze u nich trénovat wrestling až do poloviny povolené výše /level*2 místo level*4/ )
- oprava bugu s krvácením přerušujícím akce (vynětí krvácení z jednotného systému poškození)
- sjednocení systému trénovaní trénovatelných dovedností (herně by se nemělo neprojevit)
- úprava jednotného systému poškození pro použití v pastech (možnost omezit výběr cílové části těla)
- oprava vzácné chyby v deserializaci (pokus o nahrátí požadavku Objednávky na skriptově neexistující předmět)
- oprava zvuků útoku a minutí útoku (bylo ignorováno nastavení z XML)
- změna defaultního zvuku úderu pěstí
- oprava zacyklení příkazu [obsah
- růst wrestlingu pouze pokud se útok povede (CanSwing)
- při ztrátě statického cíle přerušit boj (odběhnutí od figuríny, kamene atd.)
- úpravy okolo bušení do tréningové figuríny (drobnosti ve skriptech, mimo jiné se bušení do figuríny počítá jako boj pro XPFA /zkušenosti za akci/ )
- GM nekrvácí (krvácení zůstane ale nezpůsobuje dmg)
- oprava zobrazování dmg při krvácení apod. (nezobrazovalo se)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.