06.01.2009 v 14:22
(06.01.2009 v 13:43)Bartoloměj napsal(a):(06.01.2009 v 13:24)Sothis napsal(a):(06.01.2009 v 13:07)Bartoloměj napsal(a):(06.01.2009 v 12:52)Sothis napsal(a): regoval by som snaď na problém s armádou : určí sa generál, vyberú sa vojaci. generál bude mať prístup do armádneho skladu kde sa bude prispievať z mesta a prispievať z bojových výprav armády. z týchto peňazí sa budú kupovať bandáže, výzbroj a kreposti spojené s udržovaním armády, tiež by nebolo odveci zamestnať armádneho kováča (alebo aby aspoň mala armáda prednosť vždy). no a generál by samozrejme mal mať miesto v rade a čo sa týka počtu ľudí na sharde, že sa z toho nedá spraviť armáda, tak to neberem, hral som na sharde, kde bola armáda ríše o generálovi a 1-2 vojakoch a fungovalo to a podaktorí sa ich aj báli (možno heh ) .
Výborně, skvělá teorie. A kde toho generála vezmem?
Nechceš si ho zahrát ty? Aktuálně totiž nevím o hráči,
který by měl zájem spravovat armádu a rytíře...
nemám na to skúsenosti a to by si mi asi neponúkol nejakú myšlienku, kôli ktorej by som mal generálovať, na veciach typu "Dobro zvíťazí a musíme ihneď poraziť zlo, pretože niekto vyrúbal elfský strom !" sa len smejem
Pokud by tě takový způsob hry nebavil, tak jedinou punukou by mohlo být mít dobrý pocit z toho,
že se snažíš pro shard něco udělat "rozjet nějakou kulturu" na hráčské úrovni a připravit tak pole pro hráče,
které to bavit bude, včetně historie a rozjeté cíle pro další vývoj děje...atd.
mňa skôr nebaví hráť goodera
Aroganciu si musíš zaslúžiť.