06.02.2012 v 12:34
Kdyz by to spis slo udelat jako s knihovnou, kde to tusim ma fungovat tak, ze kdyz tam das knihy, tak se zmeni grafika z prazdne knihovny na plnou.
Pro ty ruzny hrnicky apod. by se pouzil item Skrin s polickami misto Knihovna, ale princip by byl stejny.. Akorat by teda musely byt nejaky seznamy tech zobrazovanych itemu aby se urcilo na kterou grafiku se ma zmenit vzhled regalu pri vlozeni toho ktereho itemu (jina grafika kdyz tam jsou misy a panve a jina kdyz tam sou lahve a pohary a jina grafika kdyz tam sou veci pro alchymistu). Samozrejme nemuselo by to byt uplne do detailu presne, zkratka jen "pokud jsou uvnitr dve misy, zobraz grafiku regalu x, pokud jsou vlozeny tri lahve, zobraz grafiku regalu y, pokud jsou vlozeny dve panve, zobraz grafiku regalu z" a z techto grafik by se vybrala ta, ktera "prevladne".
U toho vyrobniho postupu nevim.. tezko budem pridavat napr. vyrobni postup na "regal s peti hrnickama a dvema lahvema" nebo "regal s misama, panvema a hrncema" Leda pak teda ignorovat v tom vyrobnim postupu RP a udelat se stejnym navodem nekolik verzi regalu s ruznyma grafikama bez ohledu na to co potom hrac do takoveho regalu narve (takze v regalu ve kterem vizualne maj byt nadoby a dalsi kramy pro kuchare budou treba brneni a zbrane)..
Kdyz by se tohle dalo realizovat tak by se pak dalo zavest i novy vyrobitelny kontejnery ktery by pouzivaly dalsi MW grafiky (dalsi policky s itemama a itemy pripevneny na takovy jakoby nastence - halapartny, stity, mece apod.). V Pandore je na to zvlastni kategorie Policky-Skrine v MW-Pro mapu.
EDIT: Anebo spise pouzivat skupiny predmetu uvnitr podobne jako se to dela pri zadavani remeslnickych objednavek od NPC.. "Itemy alchymisty", "Itemy kuchare" - v regalu.. "Helmy", "Stity", "Secne zbrane", "Tycovky" - v display boardu.
Pro ty ruzny hrnicky apod. by se pouzil item Skrin s polickami misto Knihovna, ale princip by byl stejny.. Akorat by teda musely byt nejaky seznamy tech zobrazovanych itemu aby se urcilo na kterou grafiku se ma zmenit vzhled regalu pri vlozeni toho ktereho itemu (jina grafika kdyz tam jsou misy a panve a jina kdyz tam sou lahve a pohary a jina grafika kdyz tam sou veci pro alchymistu). Samozrejme nemuselo by to byt uplne do detailu presne, zkratka jen "pokud jsou uvnitr dve misy, zobraz grafiku regalu x, pokud jsou vlozeny tri lahve, zobraz grafiku regalu y, pokud jsou vlozeny dve panve, zobraz grafiku regalu z" a z techto grafik by se vybrala ta, ktera "prevladne".
U toho vyrobniho postupu nevim.. tezko budem pridavat napr. vyrobni postup na "regal s peti hrnickama a dvema lahvema" nebo "regal s misama, panvema a hrncema" Leda pak teda ignorovat v tom vyrobnim postupu RP a udelat se stejnym navodem nekolik verzi regalu s ruznyma grafikama bez ohledu na to co potom hrac do takoveho regalu narve (takze v regalu ve kterem vizualne maj byt nadoby a dalsi kramy pro kuchare budou treba brneni a zbrane)..
Kdyz by se tohle dalo realizovat tak by se pak dalo zavest i novy vyrobitelny kontejnery ktery by pouzivaly dalsi MW grafiky (dalsi policky s itemama a itemy pripevneny na takovy jakoby nastence - halapartny, stity, mece apod.). V Pandore je na to zvlastni kategorie Policky-Skrine v MW-Pro mapu.
EDIT: Anebo spise pouzivat skupiny predmetu uvnitr podobne jako se to dela pri zadavani remeslnickych objednavek od NPC.. "Itemy alchymisty", "Itemy kuchare" - v regalu.. "Helmy", "Stity", "Secne zbrane", "Tycovky" - v display boardu.