(21.02.2012 v 15:45)Geo napsal(a): Jako sorry, že jsem předpokládal, že pro boj se sekerou je třeba taky trochu obratnosti. Sem si tak nějak představoval, že nejde o prosté máchání sekerou nad hlavou...
... holt je to asi na MW jinak, než ve skutečném světě a ty to zřejmě víš lépe, rozumím.
Samozřejmě že k boji je vždy potřeba obratnost ale jak píšeš třeba taky "trochu" obratnosti..např.
Citace:co Stig zmiňuje Mocna valecna sekera: sila 111, obratnost 118
nebo
Citace:Kevlar drevorubecka kde splnuju pozadavek na obratnost 35sila 45 dexa
To je k tomu trochu.. mě to přijde jako víc ale tak jako nebudem to rozpitvávat Já vim že si možná představuješ že nejde o prostý máchání sekerou..ale právě že o tom ten boj se sekerou přesně je...Vždycky sem tak hrál že jsem radši měl co nejvíc síly a tu nejsilnější sekeru abych měl největší dmg i přes znevýhodnění že nemám dostatečnou obratnost, abych se prostě trefil a někomu udělal takovej dmg že se z toho podělá ale stejnak mě systém donutil uchýlit se k tomu hrát prostě na hranici balancu viz. zubatka 105 sily, 105 dexty...
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye