03.04.2012 v 18:05
Pokuty budou časem potřebovat přepracovat, na původně jednoduchý systém se nabalilo spousta dalšího a původní skripta už moc nevyhovují. Nehledě na to že je to jedna z mých začátečnických prací, takže spousta věcí by se tam dala udělat jednodušeji a efektivněji.
Teď pracuji na dokončení plížení + nutné úpravě perků (volitelné perky zdarma), uvidíme co pak dál.
Když už se tohle probírá, měl jsem včera zajímavý nápad ohledně úplatků. Hráč by si předem vyrobil "úplatky" (kontextové menu na hromádce mincí) různé výše. Když by mělo dojít k zatčení tak by se podle kvality strážného určila šance že si ten úplatek vezme, a přivře oko... Byla by to taková sázka do loterie, pokud si připravím malý úplatek tak víc riskuju... Vím že to malinko pokulhává v logice, ale zatím se mi to líbí
Teď pracuji na dokončení plížení + nutné úpravě perků (volitelné perky zdarma), uvidíme co pak dál.
Když už se tohle probírá, měl jsem včera zajímavý nápad ohledně úplatků. Hráč by si předem vyrobil "úplatky" (kontextové menu na hromádce mincí) různé výše. Když by mělo dojít k zatčení tak by se podle kvality strážného určila šance že si ten úplatek vezme, a přivře oko... Byla by to taková sázka do loterie, pokud si připravím malý úplatek tak víc riskuju... Vím že to malinko pokulhává v logice, ale zatím se mi to líbí
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.