01.07.2012 v 11:57
[Whitey]
SVN 746
- pet po předání novému majiteli zůstane na místě (nyní běžel k majiteli)
- summon po vyvolání zůstane na místě (nyní běžel k summonerovi)
- summoni se počítají normálně do slotů (nyní se nepočítali; nutnost kvůli různým skriptům)
pozn. zde možná dojde k úpravě, např. perk zvyšující počet slotů pro summony
- oprava nekonečných slotů u NPC (NPC při povolávání nekontrolovalo sloty)
- pet/summon je přidáván do party / odebírán z party (dosud na partu nereagovali)
- pet/summon po příkazu k útoku vydá zvuk agrese (dosud zvuk klidu)
SVN 745
- úprava rozeznávání IsCraft a IsPriest (nemá vliv na funkčnost, nakonec jsem ji nepoužil - viz. níž)
- úprava rozlišování typu kouzla (kouzlo/modlitba) kvůli příkazu spell a kouzlícím NPC (rozlišuje podle zařazení skript, ne podle povolání)
[Geo]
SVN 747
- bug932 Rozšíření možností spawneru
SVN 746
- pet po předání novému majiteli zůstane na místě (nyní běžel k majiteli)
- summon po vyvolání zůstane na místě (nyní běžel k summonerovi)
- summoni se počítají normálně do slotů (nyní se nepočítali; nutnost kvůli různým skriptům)
pozn. zde možná dojde k úpravě, např. perk zvyšující počet slotů pro summony
- oprava nekonečných slotů u NPC (NPC při povolávání nekontrolovalo sloty)
- pet/summon je přidáván do party / odebírán z party (dosud na partu nereagovali)
- pet/summon po příkazu k útoku vydá zvuk agrese (dosud zvuk klidu)
SVN 745
- úprava rozeznávání IsCraft a IsPriest (nemá vliv na funkčnost, nakonec jsem ji nepoužil - viz. níž)
- úprava rozlišování typu kouzla (kouzlo/modlitba) kvůli příkazu spell a kouzlícím NPC (rozlišuje podle zařazení skript, ne podle povolání)
[Geo]
SVN 747
- bug932 Rozšíření možností spawneru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.