23.08.2012 v 20:30
Koukal jsem že po převodu soubojáku na CS3 nám vypadlo několik zbraní. Tyto zbraně mají definice pro boj, skriptově existují - ale nemají definice v ID (název, popis, hmotnost, výrobní postup atd.). Předtím je generovala CS3 testovací truhla, nyní je škoda že nejsou ve hře (nedají se vyrábět).
Jedná se o:
AxeWithSpike - Axe1H, nyní neznámé grafiky, mezi Krátkou sekerou a Tomahavkem; chybí i skriptově (ostatní zde uvedené zbraně ne) - mám ji vrátit do hry?
HeavySword - Sword2H, ItemID 0x2554, mezi Obouručním mečem a ZigZagem
ZigZag - Sword2H, ItemID 0x2D27, mezi HeavySword a Měsíční čepelí (MČ je top Sword2H); pro výrobu by mělo by jít o výlučně orčí recepturu
RuneStaff - Staff2H, ItemID 0x3BAD, nejsilnější Staff2H
ThrowingKnife - vrhací nůž (tj. ranged se skillem na dýky), ItemID 0x2D21, levná záležitost odpovídající parametry klasické dýce (a lze ho otrávit... aspoň myslím...)
DrowSai - Dagger2H, ItemID 0x27FA, středně silné obouruční dýky; pro výrobu by mělo by jít o výhradně drowskou recepturu
LeafDaggers - Dagger2H, ItemID 0x2D26, o malinko lepší než drowské dýky; pro výrobu by mělo by jít o výhradně elfskou recepturu
Bojové parametry těchto zbraní jsou již dané, ty nepotřebuji.
Bodlo by mi ale stanovení záznamu do ID:
- název předmětu
- popis bez identifikace
- popis s identifikací
- hmotnost
- výrobní postup, ten především: požadovaný skill
, perk
, suroviny, v čem se vyrábí a čím se zahájí výroba
- možná změna barvy (itemID bych ale neměnil)
Za každou úplnou (a smysluplnou) definici ke zde uvedené zbrani obdrží hráč pro zvolenou postavu tuto zbraň v masterworkové kvalitě.
Odměna bude řešena stylem kdo dřív přijde ten dřív mele.
Jedná se o:
AxeWithSpike - Axe1H, nyní neznámé grafiky, mezi Krátkou sekerou a Tomahavkem; chybí i skriptově (ostatní zde uvedené zbraně ne) - mám ji vrátit do hry?
HeavySword - Sword2H, ItemID 0x2554, mezi Obouručním mečem a ZigZagem
ZigZag - Sword2H, ItemID 0x2D27, mezi HeavySword a Měsíční čepelí (MČ je top Sword2H); pro výrobu by mělo by jít o výlučně orčí recepturu
RuneStaff - Staff2H, ItemID 0x3BAD, nejsilnější Staff2H
ThrowingKnife - vrhací nůž (tj. ranged se skillem na dýky), ItemID 0x2D21, levná záležitost odpovídající parametry klasické dýce (a lze ho otrávit... aspoň myslím...)
DrowSai - Dagger2H, ItemID 0x27FA, středně silné obouruční dýky; pro výrobu by mělo by jít o výhradně drowskou recepturu
LeafDaggers - Dagger2H, ItemID 0x2D26, o malinko lepší než drowské dýky; pro výrobu by mělo by jít o výhradně elfskou recepturu
Bojové parametry těchto zbraní jsou již dané, ty nepotřebuji.
Bodlo by mi ale stanovení záznamu do ID:
- název předmětu
- popis bez identifikace
- popis s identifikací
- hmotnost
- výrobní postup, ten především: požadovaný skill


- možná změna barvy (itemID bych ale neměnil)
Za každou úplnou (a smysluplnou) definici ke zde uvedené zbrani obdrží hráč pro zvolenou postavu tuto zbraň v masterworkové kvalitě.
Odměna bude řešena stylem kdo dřív přijde ten dřív mele.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.