14.03.2013 v 21:25
Turnaj
Na vědomost se dává, že na Podzim 17.Toru, 322. roku proběhne řada soutěží a turnajů pod schválením samotného Kareldu, v programu může být (podle účasti) následující:
- Zůčastníly se -
Rytířské klání :
Turnaj v lukostřelbě a kuši : Flafinka,Kaos,Tomáš,Taries,Hrothgar,Lucius (Vítězkou se stala Flafinka)
Souboj jeden na jednoho : Tomáš Goj,Lucius,Flafinka,Kaos,Jiří,Horian,Hrothgar (Vítězem se stal Horian)
Souboj dva na dva : Gerg s Lucius, Jiří s Hrothgar, Horian s Hinatou, Tomáš a Eliška (Vítězem se stala dvojce Hinata,Horian)
Souboj kouzelníků :
Jedlík :
Soutěž krásy pro dámy i dívky :
Dostihy : Kaos, Eliška Dubová, Jiří, Lucius, Taries, Menan (Vítězem se stal Lucius)
(Min. počet pro každou disciplínu jsou 4 hráči)
Rytířské klání :
Turnaj v lukostřelbě a kuši : Flafinka,Kaos,Tomáš,Taries,Hrothgar,Lucius (Vítězkou se stala Flafinka)
Souboj jeden na jednoho : Tomáš Goj,Lucius,Flafinka,Kaos,Jiří,Horian,Hrothgar (Vítězem se stal Horian)
Souboj dva na dva : Gerg s Lucius, Jiří s Hrothgar, Horian s Hinatou, Tomáš a Eliška (Vítězem se stala dvojce Hinata,Horian)
Souboj kouzelníků :
Jedlík :
Soutěž krásy pro dámy i dívky :
Dostihy : Kaos, Eliška Dubová, Jiří, Lucius, Taries, Menan (Vítězem se stal Lucius)
(Min. počet pro každou disciplínu jsou 4 hráči)
Pravidla
- Rytířské klání -
Dva jezdci usednou na své oře a vyrazí proti sobě s dřevcem a štítem.Cílem je soupeře třikrát po srazit na zem. Po úspěchu daný rytíř postupuje do vyššího kruhu. Vítěz předchozích turnajů, který se prokáže rovnou postupuje do druhého kruhu. [Útočit je povoleno pouze ve cvalu, bez použití podpůrných lektvarů, magie, kněžských modliteb a bardských balad. Výjimku tvoří pouze lektvar nočního vidění.] Důležití součástí budou samozřejmě i panoši a heroldi, které si sebou rytíř přivede a při zájmu bude pro každého rytíře i nedaleko připraven malý stan.
Dva jezdci usednou na své oře a vyrazí proti sobě s dřevcem a štítem.Cílem je soupeře třikrát po srazit na zem. Po úspěchu daný rytíř postupuje do vyššího kruhu. Vítěz předchozích turnajů, který se prokáže rovnou postupuje do druhého kruhu. [Útočit je povoleno pouze ve cvalu, bez použití podpůrných lektvarů, magie, kněžských modliteb a bardských balad. Výjimku tvoří pouze lektvar nočního vidění.] Důležití součástí budou samozřejmě i panoši a heroldi, které si sebou rytíř přivede a při zájmu bude pro každého rytíře i nedaleko připraven malý stan.
- Turnaj v lukostřelbě a kuši -
Zájemci o turnaj v lukostřelbě můžou mít svůj vlastní luk a šípy, pokud nebudou mít, mají možnost si na turnaj luk s šípy vyzkoušet.
Turnaj bude mít dvě kola, v každém kole si střelec stoupne před terč a vystřelí do svého terče 15 šípů. Za každý zásah dostane střelec body, čím lépe se trefí, tím více bodů střelec obdrží. Body obdržené v kolech se budou sčítat a po třech kolech vyhraje střelec který obdrží nejvíce bodů.
Turnaj bude mít dvě kola, v každém kole si střelec stoupne před terč a vystřelí do svého terče 15 šípů. Za každý zásah dostane střelec body, čím lépe se trefí, tím více bodů střelec obdrží. Body obdržené v kolech se budou sčítat a po třech kolech vyhraje střelec který obdrží nejvíce bodů.
- Souboj jeden na jednoho -
Do tohoto souboje může být přihlášen kterýkoliv válečník , který se nebojí obdržet jakékoliv rány, tento souboj je určen pro toho jenž se umí ohánět pouze zbraní. Na souboj si každý může přinést svou vlastní výbavu, ale jsou přísně zakázané magické svitky, bardské balady, kněžská a kouzelnická kouzla.Výhoda ve tvaru posilujících či léčivých alchymistických lektvarů jsou povoleny až při boji stejně tak usmrcení vašeho protivníka je zakázané. Pomocná zvířata budou povolena pouze po rozhodnutí pořadatele, který určí zda se v daném souboji mohou účastnit. Porušení pravidel může znamenat okamžitou prohru.
- Souboj dva na dva -
Zájemci o souboj dva na dva můžou být jakékoliv bojového zaměření či jakéhokoliv vyznání. Na souboj si každý může přinést svou vlastní výbavu, ale je přísně zakázaný jakýkoliv dopping před bojem a to jak alchymistickými lektvary, tak kouzly či bardských balad stejně tak usmrcení vašeho protivníka je zakázané. Pomocná zvířata, jsou povolena, ale mág a kněz může své pomocníky vyvolat až po zahájení souboje. Mág má ale zakázáno kouzlit paralýzu, vylepšenou neviditelnost a zkamenění. Porušení pravidel je přísně trestáno.
- Souboj kouzelníků -
Proti sobě se v malé aréně postaví dva kouzelníci, bude povoleno začít kouzlit až při začátku boje, nikoliv před ním! To samé platí o vyvolávání pomocníků, požití lektvarů a jiných výhod. Při každém kole jeden z kouzelníků postupuje a druhý nevratně prohrává a souboj pro něho končí. Zakázaná kouzla : Paralýza, Vylepšená neviditelnost, Zkamenění. (Možnost rozšíření)
- Jedlík -
Na tuto soutěž se může přihlásit kdokoliv s rychlou pusou a velkým žaludkem. Pravidla jsou jednoduchá sníst vše na stole a to co nejrychleji. Těm co se udělá nevolno a budeme jim muset přinést vědro prohrávají a odklidí se bokem aby neodradili nebo nenarušili svými zvratky soutěž ostatních jedlíků kteří mají chuť pokračovat v jídle a soutěži.
- Soutěž krásy pro dámy i dívky -
Soutěž krásy je pro všechny dámy a slečny. V soutěži půjde o krásu a důvtip kterou budou hodnotit rozhodčí. Rozhodčí budou dva hlavní, ti si k sobě před soutěží vyberou další lidi do poroty která budou účastnice hodnotit. Účastnice budou přicházet po jedné. Nejdříve přijdou a ukáží se porotě, trochu zapózují popřípadě zavrtí zadnicí aby svými tvary uchvátili porotu. Poté bude následovat povídání o sobě, účastnice o sobě něco poví, co má ráda a co se jí líbí. Následovat budou záludné otázky poroty na účastnici soutěže. Jak otázky skončí bude požadováná po účastnici krátká básnička. Poté porota udělí body, každý člen poroty ohodnotí podle sebe účastnici body od jedné do deseti, body se sečtou, zapíšou a poté bude teprve následovat další účastnice.
- Dostihy -
Dostihy se budou konat na běžecké trati a budou na tři kola. Dostihy se zahájí na startovní čáře, odkud zároveň vyrazí maximálně 4 účastníci. Rozdělení účastníků bude náhodné a určí jej rozhodčí. Pokud bude účastníků víc, vybere se z každého závodu jeden vítěz a v konečném závodě se opět poběží 3 kola podle kterých se určí vítěz soutěže.Ten kdo první dorazí do cíle se samozřejmě stává vítězem. Kdo chce, může si přivést na trať vlastního koně se kterým bude závodit. Kdo nemá koně a bude se chtít účastnit bude mít možnost si půjčit ze stájí lamu. Na vědomí se dává že lamy ze stájí jsou krotké a může na nich jezdit každý.
- Obecná pravidla -
-Očarované zbraně jsou povolené... kdo tedy zná dobrého alchymistu tak ať se raději před bojem dobře připraví jestli má zájem bojovat.
-Jedy budou brány na turnaji jako zbabělost a při jejich zjištění rozhodčí zakročí podle vlastního uvážení.
Turnaje budou časově s odstupem 1-1,5 hodiny a místo konaní je Kareld kam vás odveze drožka stojící před Isharským jarmarkem. Prozatím nebudeme dávat časy jednotlivých turnajů. Každopádně začátek bude 17.3. ve 13:00 tím na co bude přihlášeno nejvíce lidí nebo podle možností. Čas soutěží se přizpůsobí účastníkům. Bohužel se předem omlouváme, že rasa Orků není zvaná. Ti co se chtějí účastnit nechť hlasují co nejdříve v Anketě. Dotazy zde budeme zodpovídat do Neděle 17.3 dopoledne. Hlavním organizátorem je GM Keringer a poté GM Sokar pro nutné soukromé dotazy. Žádný zbytečný flame děkuji.