Citlivější osoby by mohl text níže urazit(pokud se tedy za takovou osobu považujete, tak ho raději nečtěte a ignorujte ho).... ale tak jsme chlapi, tak si to zase neberte tak osobně a hlavně urazit někoho není účel toho textu - tedy snažil jsem se dodržet "pravidla".
Navíc už to moje otevřené plácání nesmyslů a nepravd znáte, tak snad to nikoho nezaskočí/nepřekvapí.
Každopádně všechny žádám, aby na můj názor nereagovali a radši si napsali svůj názor. Kromě toho můj názor nemusí obsahovat pravdu ani dávat smysl. Takže ho prosím berte s rezervou a považujte ho za výplod chorého mozku. Ušetříte si tím své duševní zdraví.
*******************************************************************************************
Podobný topic tady byl přesně před půl rokem(3.4.2013), což je samo o sobě úsměvné... http://forum.manawydan.cz/showthread.php...8#pid72768
Můžeme to teda využít jako ohlédnutí a můžeme zrekapitulovat 6 měsíců shardu. Níže jsou mé priority, pojďme se podívat co se pohnulo vpřed.
+ vyladění soubojového systému
+ balanc povolání
+ balanc/dodělání perků
+ rozjetí politiky, využití ras které tady jsou
+ spojování hráčů, kterých je tady už teď tak málo(to je úkol RT)
+ po spojení hráčů jim dát nějaké vyšší cíle
+ dodělání webu do formy, která bude reprezentovat shard
(při dodržení těchto věcí bych se nebál o udržení alespoň nějaké komunity, minimálně bych teda udělal ten web jakožto hodně muziky za trochu peněz... a snažil bych se držet zdejší nepočetnou komunitu pohromadě... dokud se nedodělají zbylé závažnější a pracnější věci... tohle samo o sobě by mohlo pár lidí přilákat a když tu bude aktivita ze strany RT a budete vyvíjet nějaké dění pro všechny, tak dost možná i ty nové lidi udržet)
*******************************************************************************************
Kdyby se makalo na těch prioritách, nebylo by to tady takové jaké to tu je. Takže to jsou i věci, který by někoho přilákaly.
Co je na tom všem nejvíc šílené? Za půlrok se s vyjímkou tohoto...
- základní "sdílení skillu zbraně" 20% (pokud používáte zbraň bez skillu, počítá se 20% vašeho nejvyššího zbraňového skillu)
- nový perk WeaponFamiliairy (upravuje tento bonus sdílení skillu + rozšiřuje), přidělování zdarma některým povoláním
- základ útoku/obrany je 10 + Level/4 (dosud 1)
... na nic zásadního nesáhlo. Pokud si přečtete sekci * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * s hrůzou zjistíte, že se dělá jen kosmetika. Otázka je proč? Proč se neřeší ty prioritní věci? Neschopnost? Nedostatek času? Nechuť? Nebo je snad vedení nepovažuje za fatalní? Bůh ví.
Výsledek můžeme vidět na vlastní oči. Tehdy ten příspěvek dostal podporu 9 lidí přičemž byla většina z řad RT. Posun vpřed je nulový. Navíc se provedly zase určité změny typu "oprava bugu perku NPC"(u tohoto stylu ladění mi uniká i význam... náhodně tahat za provázky kdy za zatáhnutí jedním se nám posunou další čtyři cestu vpřed vážně nevidím... myslím že hry se dělají spíš od nějakého pevného bodu s kterým jsme spokojeni a pokračujeme takto dál a dál)
Nastavení zbraní/receptů/povolání/kouzel/souboje snad zmiňovat nemusím.
Odpadávají GM, odpadávají hráči... není tu prostředí, kde by jste se mohli bavit. Já zase RT moc nelituju, rozjeli jste si tady tolik linií a chtěli jste je táhnout i když na to nebyli hráči. Koncept jedna rasa=jedno GM je dle mého nefunkční. Důležité věci bez pokroku. Kde jsme dnes?
Obávám se, že hodně šancí na restart bylo promarněno a hráčům(ale i GMs) jednoduše přetekly nervy. Prostě nikdo "rozumný" tu nebude investovat svůj čas, když ani neví jestli uplyne další půl rok a posun bude zase v pedikůře a nové barvě na vlasy... Hráči ani neví, jestli vedení ty fatální problémy vidí a jestli s tím hodlá něco dělat...
Místo webu(ač pár lidí řeklo jak na to mají schopnosti) se "pracuje" na "wiki".
Jedinou cestu vidím v tom, že si RT konečně udělá pořádek samo se sebou. Uzná fatální nedostatky a začne je konečně řešit. Nejlíp otevřeným/průhledným stylem se zapojením hráčů. Přidáváním "blbůstek" sem nikoho nedostanete. To už bych viděl větší přínos v tom, že budete hrát s lidma ve hře než upravovat nějaké věci minimálního významu.
Ještě bych dodal jednu věc, až bude shard ve hratelném a konkurenceschopném stavu, budou tady i lidi.
2Pietro: Topic by měl být bez diskuze. Takže by jsi měl spíš rozepsat svůj názor, který má délku jedné věty než reagovat na můj názor. Navíc poukazování na můj názor nemá ani smysl, protože to může být nesmysl. To už dofám všem došlo. Takže pokud chceš udělat něco pozitivního, napiš svůj názor. Třeba bude mít hlavu a patu a třeba právě díky tobě zjistíme kam a proč se vypařili lidi. Díky.
2Poutník: Určitě priority mají hodně společného, protože jsou to vlastně věci, které by jste rádi viděli dodělané a s tím logicky roste i šance, že tu budete hrát. I když jsou mé stížnosti směřované spíše na technické věci - protože ano mág je nehorázně OP a ano neskutečně rozlaďuje povolání, dungeony a hru obecně. A za tu dobu co tu jsem jsem vážně neslyšel nic o tom, že to tak je a že se s tím něco bude dělat... Neviděl jsem žádného mága napsat ty jo ale tohle je nehorázné. Vysoluju si tohle, vysoluju si tamto. Ostatní jsou jen mí poskoci. Mágové akorát napíšou, vždyť jsem mág.... nadpřirozené povolání, proto umím vše a vše si sám zabiju a tak to má být... ale takový styl opravdu v žádné multiplayerové hře nefunguje a ani fungovat nemůže(snad jedině kdyby byl mág VIP a bylo jich minimum). Jistě, někomu to třeba nevadí. Někomu zase ano.
Jinak v těch prioritách jsou i komunitní požadavky - ten post je z doby kdy se "odhlasovali" drowové. A ano já dávám vinu RT za to, že nejsou schopní udělat funkční frakce. Tahá se tady za moc provázků, ale není tolik figurek. Tohle si ty lidi ale měli uvědomit dřív. Z mých zkušeností byl skvělý Triad, musím říct, že časy Stříbrokřídlých pro mě byla nejlepší doba na MW. Fajn komunita, hezké vedení od Triada ve spolupráci s Marinou. Od té doby nic, nástřel elfů, nástřel trpaslíků, nástřel orků. Vše ale nějak kolabuje na aktivitě RT a nebo nedostatku hráčů. Jenže když se tady křičelo hele pojďme tady spolu něco vymyslet, spojme lidi a rozjeďme tu něco.... jaká byla odpověď? Rozhodli se jet dál, rozhodli se podporovat drowy, pokračovali si to své i když je jasné že linie trpaslíků se dvěma trpaslíkama ve frakci je celkem šílenost. Takže ano, každý si tu jede svůj píseček, svoji linii, do toho si házeli klacky pod nohy(šlechtici), spousta GM přestala být aktivní... jenže to doteď prostě nefungovalo. Tak udělejte jednu rasu, rozdělte si to mezi víc GM a zkuste to rozjet. Prostě UO není single player kampaň, ale komunitní záležitost, kde se něco musí dít jinak to ty lidi bavit nebude. A napsat větu sežeňte si hráče a dobijte to a to a pak se bude pokračovat je zvláštní. Pokud neumí RT tým nebo shard obecně přilákat nové hráče tak kdo potom? Hráči hráče? Obávám se, že hráči UO se nějak moc nerodí. Spíš se přelévájí mezi shardy a nebo ubývají. To je vše.
2Stig: Já to snesu Stigu, jen do mě. Neurážím se jako jiní. Problém je v tom, že tento stav tady byl už předtím, než jsem přešel na mé "extrémní" názory. Takže buď je tady musel vést už někdo dřív a nebo je to fajn záminka to svést na ty zlé lidi co shazují práci druhých. Ono je celkem jasné, že všichni skončili kvůli mě, protože já jsem ten strašný démon co odsud vyhazuje lidi/nastavuje zdejší systémy/balancuje povolání/poštvává komunitu proti sobě/rozjíždí nové linie a nedokončuje je
A hlavně tady straším a vedu zlé řeči už roky, což dokazuje odliv lidí ze shardu... co dodat. Naopak si myslím, že má hlavní postava patřila k těm slušnějším kusům - i když nebyla dokonalá. Nemyslím si, že by někdo mohl říct něco negativního o mé in game hře. Co se týká mých názorů mimo hru by nemělo žádného profesionála rozhodit. Akorát jsem prostě v té skupině, která RT tým neplácá po zádech ale ukazuje na nedostatky. To se z logiky nikomu nelíbí, protože nikdo nechce slyšet kritiku své práce. A už vůbec nikdo nechce slyšet, že uběhl další půlrok a neudělalo se "nic".
A k té textové variantě.... mnohem lepší je zahrát si drd online. Ale obávám se, že ultima online není 100% o textu, kdyby ano tak ani nemůže konkurovat. Jinak názor respektuju, proč ne.
Navíc už to moje otevřené plácání nesmyslů a nepravd znáte, tak snad to nikoho nezaskočí/nepřekvapí.

Každopádně všechny žádám, aby na můj názor nereagovali a radši si napsali svůj názor. Kromě toho můj názor nemusí obsahovat pravdu ani dávat smysl. Takže ho prosím berte s rezervou a považujte ho za výplod chorého mozku. Ušetříte si tím své duševní zdraví.
*******************************************************************************************
Podobný topic tady byl přesně před půl rokem(3.4.2013), což je samo o sobě úsměvné... http://forum.manawydan.cz/showthread.php...8#pid72768
Můžeme to teda využít jako ohlédnutí a můžeme zrekapitulovat 6 měsíců shardu. Níže jsou mé priority, pojďme se podívat co se pohnulo vpřed.
+ vyladění soubojového systému
+ balanc povolání
+ balanc/dodělání perků
+ rozjetí politiky, využití ras které tady jsou
+ spojování hráčů, kterých je tady už teď tak málo(to je úkol RT)
+ po spojení hráčů jim dát nějaké vyšší cíle
+ dodělání webu do formy, která bude reprezentovat shard
(při dodržení těchto věcí bych se nebál o udržení alespoň nějaké komunity, minimálně bych teda udělal ten web jakožto hodně muziky za trochu peněz... a snažil bych se držet zdejší nepočetnou komunitu pohromadě... dokud se nedodělají zbylé závažnější a pracnější věci... tohle samo o sobě by mohlo pár lidí přilákat a když tu bude aktivita ze strany RT a budete vyvíjet nějaké dění pro všechny, tak dost možná i ty nové lidi udržet)
*******************************************************************************************
Kdyby se makalo na těch prioritách, nebylo by to tady takové jaké to tu je. Takže to jsou i věci, který by někoho přilákaly.
Co je na tom všem nejvíc šílené? Za půlrok se s vyjímkou tohoto...
- základní "sdílení skillu zbraně" 20% (pokud používáte zbraň bez skillu, počítá se 20% vašeho nejvyššího zbraňového skillu)
- nový perk WeaponFamiliairy (upravuje tento bonus sdílení skillu + rozšiřuje), přidělování zdarma některým povoláním
- základ útoku/obrany je 10 + Level/4 (dosud 1)
... na nic zásadního nesáhlo. Pokud si přečtete sekci * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * s hrůzou zjistíte, že se dělá jen kosmetika. Otázka je proč? Proč se neřeší ty prioritní věci? Neschopnost? Nedostatek času? Nechuť? Nebo je snad vedení nepovažuje za fatalní? Bůh ví.
Výsledek můžeme vidět na vlastní oči. Tehdy ten příspěvek dostal podporu 9 lidí přičemž byla většina z řad RT. Posun vpřed je nulový. Navíc se provedly zase určité změny typu "oprava bugu perku NPC"(u tohoto stylu ladění mi uniká i význam... náhodně tahat za provázky kdy za zatáhnutí jedním se nám posunou další čtyři cestu vpřed vážně nevidím... myslím že hry se dělají spíš od nějakého pevného bodu s kterým jsme spokojeni a pokračujeme takto dál a dál)
Nastavení zbraní/receptů/povolání/kouzel/souboje snad zmiňovat nemusím.
Odpadávají GM, odpadávají hráči... není tu prostředí, kde by jste se mohli bavit. Já zase RT moc nelituju, rozjeli jste si tady tolik linií a chtěli jste je táhnout i když na to nebyli hráči. Koncept jedna rasa=jedno GM je dle mého nefunkční. Důležité věci bez pokroku. Kde jsme dnes?
Obávám se, že hodně šancí na restart bylo promarněno a hráčům(ale i GMs) jednoduše přetekly nervy. Prostě nikdo "rozumný" tu nebude investovat svůj čas, když ani neví jestli uplyne další půl rok a posun bude zase v pedikůře a nové barvě na vlasy... Hráči ani neví, jestli vedení ty fatální problémy vidí a jestli s tím hodlá něco dělat...
Místo webu(ač pár lidí řeklo jak na to mají schopnosti) se "pracuje" na "wiki".
Jedinou cestu vidím v tom, že si RT konečně udělá pořádek samo se sebou. Uzná fatální nedostatky a začne je konečně řešit. Nejlíp otevřeným/průhledným stylem se zapojením hráčů. Přidáváním "blbůstek" sem nikoho nedostanete. To už bych viděl větší přínos v tom, že budete hrát s lidma ve hře než upravovat nějaké věci minimálního významu.
Ještě bych dodal jednu věc, až bude shard ve hratelném a konkurenceschopném stavu, budou tady i lidi.
2Pietro: Topic by měl být bez diskuze. Takže by jsi měl spíš rozepsat svůj názor, který má délku jedné věty než reagovat na můj názor. Navíc poukazování na můj názor nemá ani smysl, protože to může být nesmysl. To už dofám všem došlo. Takže pokud chceš udělat něco pozitivního, napiš svůj názor. Třeba bude mít hlavu a patu a třeba právě díky tobě zjistíme kam a proč se vypařili lidi. Díky.
2Poutník: Určitě priority mají hodně společného, protože jsou to vlastně věci, které by jste rádi viděli dodělané a s tím logicky roste i šance, že tu budete hrát. I když jsou mé stížnosti směřované spíše na technické věci - protože ano mág je nehorázně OP a ano neskutečně rozlaďuje povolání, dungeony a hru obecně. A za tu dobu co tu jsem jsem vážně neslyšel nic o tom, že to tak je a že se s tím něco bude dělat... Neviděl jsem žádného mága napsat ty jo ale tohle je nehorázné. Vysoluju si tohle, vysoluju si tamto. Ostatní jsou jen mí poskoci. Mágové akorát napíšou, vždyť jsem mág.... nadpřirozené povolání, proto umím vše a vše si sám zabiju a tak to má být... ale takový styl opravdu v žádné multiplayerové hře nefunguje a ani fungovat nemůže(snad jedině kdyby byl mág VIP a bylo jich minimum). Jistě, někomu to třeba nevadí. Někomu zase ano.
Jinak v těch prioritách jsou i komunitní požadavky - ten post je z doby kdy se "odhlasovali" drowové. A ano já dávám vinu RT za to, že nejsou schopní udělat funkční frakce. Tahá se tady za moc provázků, ale není tolik figurek. Tohle si ty lidi ale měli uvědomit dřív. Z mých zkušeností byl skvělý Triad, musím říct, že časy Stříbrokřídlých pro mě byla nejlepší doba na MW. Fajn komunita, hezké vedení od Triada ve spolupráci s Marinou. Od té doby nic, nástřel elfů, nástřel trpaslíků, nástřel orků. Vše ale nějak kolabuje na aktivitě RT a nebo nedostatku hráčů. Jenže když se tady křičelo hele pojďme tady spolu něco vymyslet, spojme lidi a rozjeďme tu něco.... jaká byla odpověď? Rozhodli se jet dál, rozhodli se podporovat drowy, pokračovali si to své i když je jasné že linie trpaslíků se dvěma trpaslíkama ve frakci je celkem šílenost. Takže ano, každý si tu jede svůj píseček, svoji linii, do toho si házeli klacky pod nohy(šlechtici), spousta GM přestala být aktivní... jenže to doteď prostě nefungovalo. Tak udělejte jednu rasu, rozdělte si to mezi víc GM a zkuste to rozjet. Prostě UO není single player kampaň, ale komunitní záležitost, kde se něco musí dít jinak to ty lidi bavit nebude. A napsat větu sežeňte si hráče a dobijte to a to a pak se bude pokračovat je zvláštní. Pokud neumí RT tým nebo shard obecně přilákat nové hráče tak kdo potom? Hráči hráče? Obávám se, že hráči UO se nějak moc nerodí. Spíš se přelévájí mezi shardy a nebo ubývají. To je vše.
2Stig: Já to snesu Stigu, jen do mě. Neurážím se jako jiní. Problém je v tom, že tento stav tady byl už předtím, než jsem přešel na mé "extrémní" názory. Takže buď je tady musel vést už někdo dřív a nebo je to fajn záminka to svést na ty zlé lidi co shazují práci druhých. Ono je celkem jasné, že všichni skončili kvůli mě, protože já jsem ten strašný démon co odsud vyhazuje lidi/nastavuje zdejší systémy/balancuje povolání/poštvává komunitu proti sobě/rozjíždí nové linie a nedokončuje je

A k té textové variantě.... mnohem lepší je zahrát si drd online. Ale obávám se, že ultima online není 100% o textu, kdyby ano tak ani nemůže konkurovat. Jinak názor respektuju, proč ne.