Rasové rysy a perky: konečné řešení
#3
Jeden z přístupů tedy může taky být:
"Lidi - všichni: level 40 - 4. stupeň perku dle vlastní volby (anebo 10 perk bodů rozděleno dle vlastní volby)"
"Gnóm - černá řemesla: level 40 - 4. stupeň perku technik nebo šperkař nebo precizní řemeslník"
"Trpaslík - černá řemesla: level 40 - 4. stupeň perku platnéř nebo zbrojíř"
"Gnóm - alchymista: level 40 - 4. stupeň perku mistr výbušnin nebo mistr očarování"

Tedy to, v čem je daná rasa dobrá. To by však nutně nemuselo znamenat, že pokud nenajdem vhodnou kombinaci pro danou rasu a povolání, tak musíme vymýšlet jak to vyřešit a co jí dát náhradou. Rasa prostě může být na něco dobrá a na zbytek ne a pokud se hráč rozhodne to při svém výběru nezohlednit, může to být jen jeho problém.
Pravděpodobně by ale pro většinu kombinací rasa-povolání ty perky vymyslet šly.. I hobit válečník a ork kouzelník budou mít svoje specifika a potenciální výhody. Lidé maj výhodu v tom, že si můžou vybrat cokoliv a zároveň nemaj ani žádný extra vlohy či limity - tedy ta univerzalita.
Možná jen jinými slovy, to co už si naťukl, ale je to jedna z možností rozepsaná pro ilustraci.

Tedy tohle je řešení v rámci stávajícího systému perků. Ostatně ten lidský perk ani nic jiného neumí, než dát vybrat z toho, co už existuje. Perk "Pepíkovatost" považuju za věc, která stávající systém přesahuje a je to novinka a specialita, je to něco navíc, spíš než že by umožnilo zlepšovat se v rámci stávajícího systému..
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Rasové rysy a perky: konečné řešení - od Stig - 21.12.2013 v 19:03

Skok na fórum: