Rasové rysy a perky: konečné řešení
#24
Tak jako osobně na návrhu pracuju, trochu potíž je že konkrétní hodnoty se ted nedají moc vymýšlt, protože v zásadě vše co se dotýká boje (cs, magie, kněží, peti, hudba) by zasloužilo solidní revizi a popravdě například souboják se chová velmi nepředvídatelně a přijde mi, že pomalu jediné na čem závisí jakou má člověk zbraň a kolik má hp (pak tam ještě je ten kritický bod, kdy se mu začne přičítat +1 k výsledku boje).
Ale jako osobně si myslím, že perky by v zásadě měli vycházet z podkladů pro danou rasu, což je mimojiné důvod proč mi návrh trvá tak dlouho, protože tvořím i ty...Jo a taky je to důvod, proč by rasobé perky měli jít v celkem těsné spolupráci s rasovým GM, které tak nějak rozhodujen o tom jak vlastně jeho rasa má vypadat. Jinak balanc toho, do jisté míry může přijít až po tom co se něco udělá, jen no...chce to ošetřit předem ty nejhrubější nevyváženosti. A pak to chce na mw nevýdanou věc, aby se to opravdu upíralo o zkušenosti hráčů ne o to, co si o tom myslí člověk co do hry logne jendnou za rok.
Jinak no, v mnoha věcech mi přijde celkem rozumné i třeba to co napsal Fujiwara, no jen co se týče té rasové determinace se prostě neshodnu, až na vyjímky totiž dle mého každá rasa potřebuje všechny classy, jen si je přetváří k obrazu svému. Navíc no je to spojené s mou předtavou, že by lidé měli mít na výběr. A co se týče rasy jde pro mě především o RP, ne o to že pokud se chci chovat jako elf tak v zásadě musím být bud nehorázně slabý, nebo musím být tamer či mág (idálně summoner).
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Rasové rysy a perky: konečné řešení - od Ilicius - 01.01.2014 v 19:52

Skok na fórum: