Rasové rysy a perky: konečné řešení
#25
(01.01.2014 v 19:27)Triad napsal(a): Halli mluví o "svých" elfech.. to bude tím, že právě za ně hraje. Jako já nevím, není prostě jednoduší, když hráč co hraje za nějakou rasu sepíše pár svých návrhů? Než kdyby to měl dělat například Halli u orků Biggrin. Lidé se chtějí podílet na MW, WDy měl nějaké nápady a někteří jen blbě žgryndaj. Proč prostě.. nemůžeme vybrat návrhy od lidí a pak to probrat?

Tak což o to, klidně sepisujte. Ale pokud to je tedy to, o co se tu už někteří snaží, tak mi to s prominutím taky přijde jen jako chaos a bordel, který k tvorbě uceleného systému nemůže vést.
Možná by bylo lepší, ať si to každý napřed někam bokem sepíše a promyslí a nejede se tu formou "reaguji na jednu větu, co vymyslel někdo jiný a k tomu si ještě přidám dvě svoje nesouvislé věty vlastních představ".

A hlavně neplést dohromady všechno se vším. Že je elf chytrý a obratný bojovník - no, to sice někdy ano, ale o tom by to tu být nemělo. Význam inteligence v boji by měl být zohledněn soubojákem a ne perk systémem a zrovna nedávno se to interně probíralo. Rozdělení statů jednotlivým rasám je rovněž jiná otázka. Ono jde o to, že chytrý a obratný bojovník může být kdekdo (pokud samozřejmě investuje do INT a DEX) ale rasové perky podle toho neuděláme..
Tvrzení "elf je chytrý a obratný bojovník" je tudíž nesmysl do doby, než daný elf investuje do INT a DEX a než tato investice bude rozumně zohledněna soubojákem. Protože kupodivu - takový elf může být stále ještě podstatně blbější a neohrabanější bojovník, než nějaký jeho lidský protějšek. Biggrin
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Rasové rysy a perky: konečné řešení - od Stig - 01.01.2014 v 20:01

Skok na fórum: