Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2194-2200

[Whitey]
Oprava pádů:
- oprava pádu v Zákoníku (výpis počtu stráží s platem, když Ruler nemá žádnou stráž)
- orava pádu s Okovy (nevhodně konstruovaný řetězec s popisem předmětu)

Parta:
bug1192: NPC nevstoupí do party která již obsahuje NPC s jiným týmem
bug1213: vlastnost NPC TeamPlayerFriendly lze nyní nastavovat (automaticky upraví znaménko týmu, pokud není tým 0 nebo -1(hráčský) )
bug1252: seznam členů party je seřazený (vůdce, jeho peti, hráč1, jeho peti, hráč2, jeho peti... NPC1, jeho peti, NPC2, jeho peti...)
- při vyřazení někoho z party odejdou i jím ovládaná NPC

Summon, oživení a jiné věci závislé na umístění NPC:
- umístění NPC na mapu může použít rozšířenou definici CanSpawnMobile (otestuje danou lokaci ve výše Z+0 až Z+2, pro případ že je zde tělo apod.)
- aplikace rozšířeného testu na některá skripta (např. povolávací kozula apod.)

Spawnery:
- změna volby "města" v gumpu Spawneru (nyní se správně volí Ruler)
- změna NPC na spawneru již nevede k chybným záznamům
- smazán starý nepoužívaný gump pro Spawner

XP z NPC:
- oprava hlášky o penalizaci zisku XP z NPC (jsi moc slabý mělo být jsi moc silný)
- příkaz [test npcxp pro test zisku zkušeností z NPC (hráčsky přístupný)

[Geo]
[bug1241] Podpora pro zprávy, které se nezapíší do deníku (např. vyvolávání vendorů, vyžaduje update klienta)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 05.01.2014 v 01:29

Skok na fórum: