Rasové rysy a perky: konečné řešení
#57
Těžké zbroje zdarma jsou pořád těžké zbroje zdarma, i když si k nim jako každý jiný musíte levelovat lehké a střední zbroje. V tom nevidím nic špatného, ani důvod proč by si je nikdo neměl dávat. Stále to plní svůj účel - ušetřené body za perk Těžké zbroje.

2Stig: "perky v dohodnutých kombinacích pro rasy a povolání" = rasové perky, na kterých se tu neumíme dohodnout. Je jedno jestli existují nebo jestli se musí naskriptovat. Nikdo ale neví jak to má vypadat. O stvoření návrhu se už podruhé pokouším (http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2878&pid=78307#pid78307), ale nikdo zatím nezabral.

Příklad definice rasového perku pro elfy, Freeperks.xml:
Kód:
<FreePerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku1" GrantedPerkLevel="1">
    <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku1" GrantedPerkLevel="2" Level="12">
        <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku1" GrantedPerkLevel="3" Level="24">
            <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku1" GrantedPerkLevel="4" Level="36"/>
        </SubPerk>
    </SubPerk>
  </FreePerk>

  <FreePerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku2" GrantedPerkLevel="1">
    <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku2" GrantedPerkLevel="2" Level="12">
        <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku2" GrantedPerkLevel="3" Level="24">
            <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku2" GrantedPerkLevel="4" Level="36"/>
        </SubPerk>
    </SubPerk>
  </FreePerk>

  <FreePerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku3" GrantedPerkLevel="1">
    <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku3" GrantedPerkLevel="2" Level="12">
        <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku3" GrantedPerkLevel="3" Level="24">
            <SubPerk GrantedPerk="SystemovyNazevPerku3" GrantedPerkLevel="4" Level="36"/>
        </SubPerk>
    </SubPerk>
  </FreePerk>
...
...
...
  <Group Group="ElvenRacialPerk" GrantedPerksCount="1" SelectablePerks="SystemovyNazevPerku1,SystemovyNazevPerku2,SystemovyNazevPerku3" Description="Skupina rasových perků pro elfy." Race="Elf"/>
Tato definice dá hráči na výběr jeden (GrantedPerksCount="1) z definovaných perků (SelectablePerks="SystemovyNazevPerku1,SystemovyNazevPerku2,SystemovyNazevPerku3").
Ten se bude levelovat každý 12. level.

Edit: Ještě musím prověřit zda perk "SystemovyNazevPerku1" může být členem více skupin, ale mělo by to jít.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Rasové rysy a perky: konečné řešení - od Whitey - 05.01.2014 v 13:29

Skok na fórum: