26.01.2014 v 18:56
Bylinkářství pracuje s konkrétním podkladem (ID) v zacílené lokaci a těsně kolem ní.
Problém je že by pak všude kde jsou stromy na trávě byla stále pláň, a tam kde je lesní půda bez stromů byl les. U kytky záleží víc na té půdě - u postavy na těch stromech. Druhá věc které se (mírně) obávám je zátěž, kontrolovat při každém kroku elfí postavy políčka pod ní a kolem ní.
Třetí věc které se obávám je že se okamžitě někdo ozve že je to na ... .:., protože to funguje jen v lese a postavy jsou přece nejvíc ve městech a v dungeonech.
Elfí krok už jsem tady navrhoval, jako obecné zrychlení elfa, bohužel se to se souhlasem taky nesetkalo.
Problém je že by pak všude kde jsou stromy na trávě byla stále pláň, a tam kde je lesní půda bez stromů byl les. U kytky záleží víc na té půdě - u postavy na těch stromech. Druhá věc které se (mírně) obávám je zátěž, kontrolovat při každém kroku elfí postavy políčka pod ní a kolem ní.
Třetí věc které se obávám je že se okamžitě někdo ozve že je to na ... .:., protože to funguje jen v lese a postavy jsou přece nejvíc ve městech a v dungeonech.
Elfí krok už jsem tady navrhoval, jako obecné zrychlení elfa, bohužel se to se souhlasem taky nesetkalo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.