Rasové rysy a perky: konečné řešení
#64
Bylinkářství pracuje s konkrétním podkladem (ID) v zacílené lokaci a těsně kolem ní.
Problém je že by pak všude kde jsou stromy na trávě byla stále pláň, a tam kde je lesní půda bez stromů byl les. U kytky záleží víc na té půdě - u postavy na těch stromech. Druhá věc které se (mírně) obávám je zátěž, kontrolovat při každém kroku elfí postavy políčka pod ní a kolem ní.
Třetí věc které se obávám je že se okamžitě někdo ozve že je to na ... .:., protože to funguje jen v lese a postavy jsou přece nejvíc ve městech a v dungeonech.
Elfí krok už jsem tady navrhoval, jako obecné zrychlení elfa, bohužel se to se souhlasem taky nesetkalo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Rasové rysy a perky: konečné řešení - od Whitey - 26.01.2014 v 18:56

Skok na fórum: