11.04.2014 v 10:08
já jsem pro aby v opravdu těžkých lokacích takové věci byli, sám jsem navrhl v jiné sekci návrh takový:
+xx skillu, např. boty co dávají +5 uhýbání, tohle tu už je, osobně by podle mě víc jak +10 tyhle předměty dávat neměli.
+ xx HP/Stamina/Mana - něco jako je efekt piva/vína jen by byl způsoben předmětem.
+ xx statů - tohle už tu taky máme.
+xx% šance na nepoužití regentu - takový tu má mág perk, ted by to mohlo být i na předmětu.
+xx% menší nároky - např. Plátové rukavice vyžadují sílu 100 když na nich bude enchant o 10% menší nároky bude stačit 90.
+xx% dmg - víc dmg pro zbraně, ale šetřil bych s tím mohlo by to být OP
+xx% magic dmg - to stejne jen na kouzla, mág na to má perk, ale vzhledem k současnému stavu mága bych tohle nedával už tak děla nechutný dmg.
+xx% mensi cena many - sníži cenu many při kouzelní, na tohle má mág taky perk, tudíž tak bych s tímhle šetřil.
+ 1 HP/Stamina/Mana regen - zvýši regeneraci jednoho z těch statů o 1, toto v normální ultimě není tak efektivní, ale zde na MW by to bylo velmï silné, hlavně co se týče HP u těch bych to možná nezaváděl.
+xx% durability - věc víc vydrží.
Pak jsou tu ještě enchanty které nejsem si jist jestli by byli vhodné:
+xx% resistu na element - tzn. budu mít rukavice co mají +10% fire resistence, základní resisty jsou ted 20 s těmito rukavicemi by měl hráč fire resist 22. Ještě je možné že místo procent by to byla čistá čísla tudíž by to bylo +10 a měl by potom 30 fire resist, ale všeho s mírou, hlavně dát hranici resistu na 80.
Další je změna druhu poškození - např bych měl meč co by místo fyzického poškození dával ohnivé, ale nejsem si moc jist jestli by to bylo RP + by to bylo silné i když třeba na Pekelného psa by ten meč byl na nic, tak jinde by byl OP.
Také jsou v Ultimě enchanty jako Arachnid slayer, což má za následek to že zbraň dělá dvojnásobek poškozeni monstrům co mají Arachnid class(Pavouci,škorpioni apod.).
Tyto itemy bych dal jako odměny v hardcore dunzích(takové mě napadají asi jen 3), měli by malou šanci na spawn, take bych jim dal šanci na drop z bossu jako je např. Abigor,Nemrtvý mág a jiné super silné potvory.
Craftům bych dal možnost mít x% šanci na to že udělaji special vyrobek za cenu toho že na něj použijí víc materiálu a budou mít vysoký skill.
Nicméně je tu problém s tím že některé bonusy se často vzajemně ruší nebo se blbě počítaj když je jich víc jednoho druhu.
+xx skillu, např. boty co dávají +5 uhýbání, tohle tu už je, osobně by podle mě víc jak +10 tyhle předměty dávat neměli.
+ xx HP/Stamina/Mana - něco jako je efekt piva/vína jen by byl způsoben předmětem.
+ xx statů - tohle už tu taky máme.
+xx% šance na nepoužití regentu - takový tu má mág perk, ted by to mohlo být i na předmětu.
+xx% menší nároky - např. Plátové rukavice vyžadují sílu 100 když na nich bude enchant o 10% menší nároky bude stačit 90.
+xx% dmg - víc dmg pro zbraně, ale šetřil bych s tím mohlo by to být OP
+xx% magic dmg - to stejne jen na kouzla, mág na to má perk, ale vzhledem k současnému stavu mága bych tohle nedával už tak děla nechutný dmg.
+xx% mensi cena many - sníži cenu many při kouzelní, na tohle má mág taky perk, tudíž tak bych s tímhle šetřil.
+ 1 HP/Stamina/Mana regen - zvýši regeneraci jednoho z těch statů o 1, toto v normální ultimě není tak efektivní, ale zde na MW by to bylo velmï silné, hlavně co se týče HP u těch bych to možná nezaváděl.
+xx% durability - věc víc vydrží.
Pak jsou tu ještě enchanty které nejsem si jist jestli by byli vhodné:
+xx% resistu na element - tzn. budu mít rukavice co mají +10% fire resistence, základní resisty jsou ted 20 s těmito rukavicemi by měl hráč fire resist 22. Ještě je možné že místo procent by to byla čistá čísla tudíž by to bylo +10 a měl by potom 30 fire resist, ale všeho s mírou, hlavně dát hranici resistu na 80.
Další je změna druhu poškození - např bych měl meč co by místo fyzického poškození dával ohnivé, ale nejsem si moc jist jestli by to bylo RP + by to bylo silné i když třeba na Pekelného psa by ten meč byl na nic, tak jinde by byl OP.
Také jsou v Ultimě enchanty jako Arachnid slayer, což má za následek to že zbraň dělá dvojnásobek poškozeni monstrům co mají Arachnid class(Pavouci,škorpioni apod.).
Tyto itemy bych dal jako odměny v hardcore dunzích(takové mě napadají asi jen 3), měli by malou šanci na spawn, take bych jim dal šanci na drop z bossu jako je např. Abigor,Nemrtvý mág a jiné super silné potvory.
Craftům bych dal možnost mít x% šanci na to že udělaji special vyrobek za cenu toho že na něj použijí víc materiálu a budou mít vysoký skill.
Nicméně je tu problém s tím že některé bonusy se často vzajemně ruší nebo se blbě počítaj když je jich víc jednoho druhu.