10.05.2014 v 14:51
Protože zvíře menší než medvěd dostaneš na vzdálenost jednoho políčka (tu původní) a ve dveřích v dungu by nemělo dělat moc problém.. prostě se jen seřadíte ke dveřím a pak to normálně proběhnete a je vcelku jedno, že si tam v průběhu vytvoří mezeru jednoho pole - že je to nepraktické je nesmysl, protože naprostá většina dungů má mít dveře koncipované na průchod například tří a více osob a taktika "hada" anebo dokonce "všichni stojí na jednom políčku" se tu vzhledem k obtížnostem dungů ani nepožaduje, tudíž nějaká mezera jednoho pole je vzhledem k dungování a praktičnosti naprosto nepodstatná (a pokud jdou dung čistě jen hráči tak tam ta mezera většinou vznikne s větší pravděpodobností a často i větší). Pokud někde neprojde váš pet dveře v dungu vlivem této změny, pak hlásit.
Snad leda kdyby to šlo bych tam zavedl snížení té mezery zpět na jedno pole, pokud se napíše příkaz "k noze" dvakrát/opakovaně anebo pokud stojíš hned vedle stojícího zvířete a dáš mu příkaz "k noze".. anebo prostě skrz kontext menu, příkaz anebo nějak podobně volitelně mu dát vědět, aby se držel hned u tebe. Tuším, že to opakované odeslání příkazu "k noze" dřív nebo na jiných shardech přepínalo zvíře anebo lodě mezi "chůzí" a "během", tady je to nejspíš vypnuté, ale mohlo by se to využít pro tenhle účel. Ale to už je opravdu spíš jen taková prkotinka navíc, než že by to byla nutnost pro chození dungů..
Snad leda kdyby to šlo bych tam zavedl snížení té mezery zpět na jedno pole, pokud se napíše příkaz "k noze" dvakrát/opakovaně anebo pokud stojíš hned vedle stojícího zvířete a dáš mu příkaz "k noze".. anebo prostě skrz kontext menu, příkaz anebo nějak podobně volitelně mu dát vědět, aby se držel hned u tebe. Tuším, že to opakované odeslání příkazu "k noze" dřív nebo na jiných shardech přepínalo zvíře anebo lodě mezi "chůzí" a "během", tady je to nejspíš vypnuté, ale mohlo by se to využít pro tenhle účel. Ale to už je opravdu spíš jen taková prkotinka navíc, než že by to byla nutnost pro chození dungů..