Specifická zvěř na specifickém území
#51
Mně se taky líbí nejvíc. Možná bych to nakonec udělal u nastavení jednotlivých kouzel (je sesíláno tímto monstrem "přirozeně"), aby se to dalo kombinovat pro přirozené i klasické sesílání (šlo by tak odlišit zvláštní schopnosti dané rasou nebo typem tvora a to, že některá kouzla prostě sesílá standartně přes magii).
A asi se o to tak pokusím. Je víkend, tak je konečně čas, takže pokud to nějak rozumně půjde, mělo by se zvládnout.
EDIT: Anebo ještě lépe, u kouzla v Bestiáři přibude kolonka "Natural Casting Skill Value", hodnota pro skill suplující mágovy skilly, které ovlivňují sílu kouzel. Pokud bude nula (výchozí nastavení), je kouzlo sesíláno jako dosud přes magii. Pokud bude větší než nula, kouzlo se sesílá přirozeně (šance na fizz pouze 5%) a místo podpůrného magického skillu se použije hodnota z kolonky. Půjde tak odlišit třeba Lesser Basilisk a Greater Basilisk apod. (ten lepší bude mít vyšší počítaný podpůrný skill pro přirozené sesílání).
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Specifická zvěř na specifickém území - od Stig - 31.05.2014 v 09:52

Skok na fórum: