Specifická zvěř na specifickém území
#56
Opatrně, Bestiář a systém kouzel je celkem složitý Smile
(ani jedno jsem neskriptoval, jen mnohokrát upravoval a opravoval)

Možnost A:
Mrkni se na NPC ability (NPC-only perky). U toho stačí přidat perk a v kouzlech "vezmi skill nebo hodnotu perku, podle toho co je víc".
Nevýhoda: je to plošné, ne pro každé kouzlo extra.
Možnost B:
Systém který jsi popisoval, přidat k nastavení kouzel parametr navíc a v systému kouzel provázat výjimky.
Bude to složité, ale podle mě to dokážeš:
- upravit definici kouzla, gump na zadávání
- upravit serializaci do bestiáře (NPC.XML) a opětovnou deserializaci
- při tvorbě kouzla přebít hodnoty skillů, ideálně v SpellDef.cs, pod linkou 338. V tom místě definice (která bude obsahovat nový parametr) vytvořila kouzlo. Kouzlo má vlastnost Caster (CasterDefinition) které má proměnné Skills - to je sada skillů která se použije pro dané kouzlo. Pozor, odkazuje přímo na skilly hráče/NPC - musíš vytvořit nový set skillů, upravit hodnoty a pak ho přiřadit do proměnné, jinak budeš upravovat přímo vlastnosti toho NPC.

Při koukání do skript abych tu mohl pouštět moudra mě ale napadla jedna důležitá věc: Aby NPC mohlo tento systém používat, musí mít MageAI. Jiná AI kouzla nepoužívá, a u MageAI si nejsem jist jak přesně jedná v boji nablízko.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Specifická zvěř na specifickém území - od Whitey - 31.05.2014 v 23:51

Skok na fórum: