Specifická zvěř na specifickém území
#62
(31.05.2014 v 23:51)Whitey napsal(a): - při tvorbě kouzla přebít hodnoty skillů, ideálně v SpellDef.cs, pod linkou 338. V tom místě definice (která bude obsahovat nový parametr) vytvořila kouzlo. Kouzlo má vlastnost Caster (CasterDefinition) které má proměnné Skills - to je sada skillů která se použije pro dané kouzlo. Pozor, odkazuje přímo na skilly hráče/NPC - musíš vytvořit nový set skillů, upravit hodnoty a pak ho přiřadit do proměnné, jinak budeš upravovat přímo vlastnosti toho NPC.

Tak jsem se k tomu konečně vrátil a už mi chybí jen tenhle bod. Gump v Bestiáři, ukládání a načítání XML už mám hotové. Mám ošetřenou spotřebu many (0), sesílání při nedostatku many a šanci na vykouzlení (95%). Zatím celkem snadné.
Jenom takovej blbej dotaz, to mám sestavit nový kompletní seznam Skills s hodnotama Base stejnýma jako je ta NaturalCastingValue a následně tento seznam přidělit do CasterDescription.Skills? Tyto Skills v CD maj "set" nastaveno na "private", takže stačí zrušit to "private" omezení a pak to prostě přepsat ze SpellDef na daném místě tím novým seznamem skillů? Tímhle způsobem by to snad do Mobile lézt nemělo, aspoň doufám..
Jinak díky za rady..
EDIT: Nějak v tom tápu, to co jsem psal výše asi nepůjde, že..
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Specifická zvěř na specifickém území - od Stig - 11.06.2014 v 22:34

Skok na fórum: