01.07.2014 v 03:50
DNES přednesu můj geniální návrh, nevím jak chcete pojímat perky, ale na co budou mít vlil je přeci na dovednosti! Ano nejsem proti perkům jako trpaslík notor který bude ale ve výsledku čistě rp perk XD nebo můj navrhovaný mrchožrout.
Shodněme se na tom, že rasový perk, je více méně rysem rasy a je universální. Moje pojetí perku je ten, že je globální pro danou rasu a ovlivňuje startovní bonus(ze začátku tedy i celkem výhoda) a finální levelcap dovednosti!
příklad: třeba Ork dejme tomu že jsou přeci jen bojově založení a tak přeci každý ork i ten blbej farmář tento rys v sobě musí mít(+10 hlavní zbran), zároveň jsou to kočovníci a lovci(+10 znalost zvěře)(+5 jízda na "koni) a tak at si vezme jakékoliv povolání, bude začínat s tímto navýšeným bonusem který zároven posune celý level cap! Proto tyto bonusy musí bý tohledněny u všeho!!!
můj návrh ORK(O) Hobit Gnom, Elf, trpaslík, Drow
UKáZKOVÝ PŘÍKLAD NÁVRHU
Hlavní dovednosti
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Alchymie-------------------------------- 10-------------------
Bylinkářství -----------------5-----5----------10-------------
Znalost jedů --------------10---------5---------------------
Zdravověda -----------------------E--------------------------
Výbušniny -----------------------------10--------------------
Očarování--------------------------------------10-----------
Vzdělání -------------------10----10---5-------5----------5
Všímavost-----------------10----------10-----------------10
Kartografie---------------------------------------------------
Zápasení----------------------------------------------5------
Sečné zbraně--------------5----10-------------------------
Tyčové zbraně-----------------------------------------------
Hole----------------------------------------------------------
Bodné zbraně------------10-----------------10-------------
Drtivé zbraně--------------------------5-------------10-----
Sekery 100------------------------------------------------10
Střelné zbraně--------------5----10---------5--------------
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Hudebnictví------------------------10----------------------10
Kartografie-----------------------------------------------------
Vzdělání----------------------5----5----5---------------------
Kradení ----------------------------------------10-----------5
Všímavost-------------------10--------10-----------------10
Ukrývání---------------------10---5-----------10------------
Pasti-------------------------------------10-----------15------
Zámky-------------------------5---------10----------------------
Zálesáctví-------------------------10-----------------10-------
Znalost zvěrě---------------------10-----------------10--------
Magická odolnost----------10---------5-------------------10--
Taktika--------------------------------------------------5--------
Přesnost---------------------------5----------5---------------
Uhýbání --------------------10----10--------5-----------------
Anatomie-------------------10--------------------------------10
Léčení ---------------------------10-----------------------------
Jezdectví----------------------------------------------10--------
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Ochočování -----------------------5------------------5--------
Meditace 100--------------------------------------------------
Víra 100---------------------------10-------------------------
Povolávání 100------------10-------------------------------
Astrální rovina-------------------------10-------------------
Nekromancie----------------------------------------10-------
Astrologie------------------------------10------------------
Proměny------------------------------------------------------
Léčení ------------------------------------------------------
POZN: jde o to že bonusy musí být zohledněno kvantum dovedností, protože a dotýkat se tak přímo každého povolání(minimálně hlavní a vedlejší), protože spousta dovedností jde zase u jednotlivých povolání vniveč uvedu příklad
víte jaký bude rozdíl mezi zloději Jednotlivých ras?
Shodněme se na tom, že rasový perk, je více méně rysem rasy a je universální. Moje pojetí perku je ten, že je globální pro danou rasu a ovlivňuje startovní bonus(ze začátku tedy i celkem výhoda) a finální levelcap dovednosti!
příklad: třeba Ork dejme tomu že jsou přeci jen bojově založení a tak přeci každý ork i ten blbej farmář tento rys v sobě musí mít(+10 hlavní zbran), zároveň jsou to kočovníci a lovci(+10 znalost zvěře)(+5 jízda na "koni) a tak at si vezme jakékoliv povolání, bude začínat s tímto navýšeným bonusem který zároven posune celý level cap! Proto tyto bonusy musí bý tohledněny u všeho!!!
můj návrh ORK(O) Hobit Gnom, Elf, trpaslík, Drow
UKáZKOVÝ PŘÍKLAD NÁVRHU
Hlavní dovednosti
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Alchymie-------------------------------- 10-------------------
Bylinkářství -----------------5-----5----------10-------------
Znalost jedů --------------10---------5---------------------
Zdravověda -----------------------E--------------------------
Výbušniny -----------------------------10--------------------
Očarování--------------------------------------10-----------
Vzdělání -------------------10----10---5-------5----------5
Všímavost-----------------10----------10-----------------10
Kartografie---------------------------------------------------
Zápasení----------------------------------------------5------
Sečné zbraně--------------5----10-------------------------
Tyčové zbraně-----------------------------------------------
Hole----------------------------------------------------------
Bodné zbraně------------10-----------------10-------------
Drtivé zbraně--------------------------5-------------10-----
Sekery 100------------------------------------------------10
Střelné zbraně--------------5----10---------5--------------
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Hudebnictví------------------------10----------------------10
Kartografie-----------------------------------------------------
Vzdělání----------------------5----5----5---------------------
Kradení ----------------------------------------10-----------5
Všímavost-------------------10--------10-----------------10
Ukrývání---------------------10---5-----------10------------
Pasti-------------------------------------10-----------15------
Zámky-------------------------5---------10----------------------
Zálesáctví-------------------------10-----------------10-------
Znalost zvěrě---------------------10-----------------10--------
Magická odolnost----------10---------5-------------------10--
Taktika--------------------------------------------------5--------
Přesnost---------------------------5----------5---------------
Uhýbání --------------------10----10--------5-----------------
Anatomie-------------------10--------------------------------10
Léčení ---------------------------10-----------------------------
Jezdectví----------------------------------------------10--------
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Ochočování -----------------------5------------------5--------
Meditace 100--------------------------------------------------
Víra 100---------------------------10-------------------------
Povolávání 100------------10-------------------------------
Astrální rovina-------------------------10-------------------
Nekromancie----------------------------------------10-------
Astrologie------------------------------10------------------
Proměny------------------------------------------------------
Léčení ------------------------------------------------------
POZN: jde o to že bonusy musí být zohledněno kvantum dovedností, protože a dotýkat se tak přímo každého povolání(minimálně hlavní a vedlejší), protože spousta dovedností jde zase u jednotlivých povolání vniveč uvedu příklad
víte jaký bude rozdíl mezi zloději Jednotlivých ras?