Rasové rysy a perky: konečné řešení
#69
DNES přednesu můj geniální návrh, nevím jak chcete pojímat perky, ale na co budou mít vlil je přeci na dovednosti! Ano nejsem proti perkům jako trpaslík notor který bude ale ve výsledku čistě rp perk XD nebo můj navrhovaný mrchožrout.

Shodněme se na tom, že rasový perk, je více méně rysem rasy a je universální. Moje pojetí perku je ten, že je globální pro danou rasu a ovlivňuje startovní bonus(ze začátku tedy i celkem výhoda) a finální levelcap dovednosti!

příklad: třeba Ork dejme tomu že jsou přeci jen bojově založení a tak přeci každý ork i ten blbej farmář tento rys v sobě musí mít(+10 hlavní zbran), zároveň jsou to kočovníci a lovci(+10 znalost zvěře)(+5 jízda na "koni) a tak at si vezme jakékoliv povolání, bude začínat s tímto navýšeným bonusem který zároven posune celý level cap! Proto tyto bonusy musí bý tohledněny u všeho!!!


UKáZKOVÝ PŘÍKLAD NÁVRHU

Drow
Elf
Gnom
Hobit
Ork
Ttrpaslik


Hlavní dovednosti
--------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Alchymie-------------------------------- 10-------------------
Bylinkářství -----------------5-----5----------10-------------
Znalost jedů --------------10---------5---------------------
Zdravověda -----------------------E--------------------------
Výbušniny -----------------------------10--------------------
Očarování--------------------------------------10-----------
Vzdělání ------------------10----10---5-------5----------5
Všímavost-----------------10----------10-----------------10
Kartografie---------------------------------------------------
Zápasení----------------------------------------------5------
Sečné zbraně--------------5----10-------------------------
Tyčové zbraně-----------------------------------------------
--------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Hole----------------------------------------------------------
Bodné zbraně------------10-----------------10-------------
Drtivé zbraně--------------------------5-------------10-----
Sekery 100------------------------------------------------10
Střelné zbraně--------------5----10---------5--------------
----------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
travičství----------------------10----------5------------5-------
Hudebnictví------------------------10----------------------10
Kartografie-----------------------------------------------------
Vzdělání----------------------5----5----5---------------------
Kradení ----------------------------------------10-----------5
Všímavost-------------------10--------10-----------------10
Ukrývání---------------------10---5-----------10------------
Pasti-------------------------------------10-----------15------
Zámky-------------------------5---------10----------------------
Zálesáctví-------------------------10-----------------10-------
Znalost zvěrě---------------------10-----------------10--------
Magická odolnost----------10---------5-------------------10--
Taktika--------------------------------------------------5--------
Přesnost---------------------------5----------5---------------
Uhýbání --------------------10----10--------5-----------------
Anatomie-------------------10--------------------------------10
Léčení ---------------------------10-----------------------------
Jezdectví----------------------------------------------10--------
------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T
Ochočování -----------------------5------------------5--------
Meditace 100--------------------------------------------------
Víra 100---------------------------10-------------------------
Povolávání 100------------10-------------------------------
Astrální rovina-------------------------10-------------------
Nekromancie----------------------------------------10-------
Astrologie------------------------------10------------------
Proměny------------------------------------------------------
Léčení ------------------------------------------------------

POZN: jde o to že bonusy musí být zohledněno kvantum dovedností, protože a dotýkat se tak přímo každého povolání(minimálně hlavní a vedlejší), protože spousta dovedností jde zase u jednotlivých povolání vniveč uvedu příklad

víte jaký bude rozdíl mezi zloději Jednotlivých ras? a které rasy mají nejlepší předpoklady?


Zloděj:

HOBIT jako zloděj spoléhá na svou malou postavu co by nenápadnou(+10 ukrývání) čehož bravurně využívá ke krádežím(kapsářství +10), které má nejlepší s trpaslíky, jelikož ti sice nejsou tak motorní, ale vidina zlata a bohaství je vedla k vynalézavosti a pečlivému tréninku(+10). Oproti tomu gnomové, kteří jsou více technicky založeni volí bezpečnější variantu(zámky +10 a pasti 10). Orčí zloději zase jsou spíše bandity, kteří pestře využívají znalosti pastí(+15!), co by loveckou techniku, kterou hojně používají k lovu zvěře, se ji dokonale naučili využívat ke své činnosti. Drowové, zase využívají té nejzákeřnější cesty a svou obět raději otráví(travičství +10) a pak nenápadně zmizí ve stínů(ukrývání + 5)

METODA
Tímto způsobem když se prokoušeme každým povoláním a zohledníme jeho vztah k dané rase, tak jsem si zcela jist že se dopracujeme k bonusům rasy co by perků,( které zohledníme buď mou navrhovanou formou(globální perk) nebo vaší selektivní!!) co mají zohledňovat!!! Ukázal jsem návrh zloděje(hodnoty jsou diskutabilní)

MŮJ NÁVRH NA POSTUP

omlouvám se za prasečí tabulu XD

Brak: Převeď si prasečí tabulu do kódu a nebude prasečí Smile.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Rasové rysy a perky: konečné řešení - od Cessnek - 01.07.2014 v 03:51

Skok na fórum: