09.07.2014 v 18:38
SVN 2649-2693
[Whitey]
Jedy:
- skripta umožňující nastavit rozdílnou rychlost regeneration efektů (např. zraňování jedem)
- testovací zpomalení jedů na polovinu (interval 2s místo 1s)
Farma:
- dospělost zvířete na farmě (pokud nemá pána, vezme se majitel farmy, debugová hláška)
- data medoviny v XML, výrobní postup
Kouzla:
- oprava hlášky při zrušení kouzla zrušením targetu (nemá být žádný efekt)
- oprava pádu v modlitbě DivineFavor
- oprava zacyklení při kouzlení nového kouzla, když staré ještě nebylo zacílené
Krvácení:
- nový systém krvácení
- oprava pádů (vykrvácení NPC)
Zákoník:
- úprava chování stráže v reakci na zacílení kouzlem nebo úspěšný zásah zbraní
- systémová stráž nemůže zatýkat mimo území spadající pod její Ruler
- systémová stráž nemůže být odvedena mimo území spadající pod její Ruler
- stráže které slyší volání o pomoc (od jiné stráže, od hráče dosud není zapracováno) ignorují LOS v testu zda mají přijít na pomoc
- strážím jdoucím na pomoc se nepřiřazoval cíl
- oprava vnímání přítel/nepřítel při rozhodnutí o agresivní akci strážného
- oprava deserializace Ruleru
- oprava určování komu vydat pokutu (reakce stráže na události)
- trest za napadení se vydává až když má protivník méně než 75% hp
Ostatní:
- oprava načítání layeru šatů (BaseClothing) z ID
- úprava výpočtu LoS na nižší hladinu
- GM může uvlonit obsazenou postel (3x kliknout na spáče)
- zablokování dalšího zpracování fiznutého kouzla (bug s kouzlením ve vězení)
- oprava načítání definic kouzlení (pokaženo v opravě kouzel)
- úprava GM příkazů [say a [emote (sjednocení s ItemSay a rozšíření možností)
- opravy pádů
- oprava pádu Lovecké vývěsky
- oprava pádu při rozřezání těla
- oprava pádu po příkazu k analýze (generování výstupu do knihy)
- oprava pádu v GMGroups
- oprava pádu v Bylinkaření
- oprava pádu (příkazy Vyvolávání)
- oprava mizení vynulovaného Vyvolávání
- přepracování NER v CS3
[Geo]
- opravy v chování IRC
[RadstaR]
- opravy překlepů
[Whitey]
Jedy:
- skripta umožňující nastavit rozdílnou rychlost regeneration efektů (např. zraňování jedem)
- testovací zpomalení jedů na polovinu (interval 2s místo 1s)
Farma:
- dospělost zvířete na farmě (pokud nemá pána, vezme se majitel farmy, debugová hláška)
- data medoviny v XML, výrobní postup
Kouzla:
- oprava hlášky při zrušení kouzla zrušením targetu (nemá být žádný efekt)
- oprava pádu v modlitbě DivineFavor
- oprava zacyklení při kouzlení nového kouzla, když staré ještě nebylo zacílené
Krvácení:
- nový systém krvácení
- oprava pádů (vykrvácení NPC)
Zákoník:
- úprava chování stráže v reakci na zacílení kouzlem nebo úspěšný zásah zbraní
- systémová stráž nemůže zatýkat mimo území spadající pod její Ruler
- systémová stráž nemůže být odvedena mimo území spadající pod její Ruler
- stráže které slyší volání o pomoc (od jiné stráže, od hráče dosud není zapracováno) ignorují LOS v testu zda mají přijít na pomoc
- strážím jdoucím na pomoc se nepřiřazoval cíl
- oprava vnímání přítel/nepřítel při rozhodnutí o agresivní akci strážného
- oprava deserializace Ruleru
- oprava určování komu vydat pokutu (reakce stráže na události)
- trest za napadení se vydává až když má protivník méně než 75% hp
Ostatní:
- oprava načítání layeru šatů (BaseClothing) z ID
- úprava výpočtu LoS na nižší hladinu
- GM může uvlonit obsazenou postel (3x kliknout na spáče)
- zablokování dalšího zpracování fiznutého kouzla (bug s kouzlením ve vězení)
- oprava načítání definic kouzlení (pokaženo v opravě kouzel)
- úprava GM příkazů [say a [emote (sjednocení s ItemSay a rozšíření možností)
- opravy pádů
- oprava pádu Lovecké vývěsky
- oprava pádu při rozřezání těla
- oprava pádu po příkazu k analýze (generování výstupu do knihy)
- oprava pádu v GMGroups
- oprava pádu v Bylinkaření
- oprava pádu (příkazy Vyvolávání)
- oprava mizení vynulovaného Vyvolávání
- přepracování NER v CS3
[Geo]
- opravy v chování IRC
[RadstaR]
- opravy překlepů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.