čistě v teorii tě chápu, ale s tvými příklady se nedá souhlasit.
Vlk maximálně nebezpečí levelu 3,5 vlk není bojovník, neloví dravce! ale bezpranou zvěř = 0 bojový skill. V přírodě je to plaché zvíře, které i ve smečce před člověkem prchá...
chceš je dávat ve smečce ok, ale at pak útok ja jednoho vlka = útoku na celou smečku= obrana celá smečky= expy jen za zabití celé smečky! Tak by to mohlo být i těch goblilnů.
Medvědi: to samé, medvěd ti nejde ulovit dalšího medvěda, nebo něco nezbepčeného(vše mu víceméně uteče) strava medvěda je jen asi 15% živočišná a pokud je složení více, budete se divit ale je to rybář, ne zabiják ozbrojených lidí(kde 99 % případů vítězí člověk, indiánům k tomu stačil klacek do špičky mluvím ted o boji 1vs1) a sem tam nějakej možná sundá i jiného medvěda.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_grizzly
ale tady musí být nemesis č. 1 všechny mounty nerfnout.
Co však obě zvířata mají společného, neovládají žádné umění boje, maximálně tak lovu. Jejich pohyby jsou naprosto předvídatelné a jenom instinktivní, jednoduše řečeno, naznač a druhou mu ji natáhni tady platí v 1000000 %
V zásadě s tebou souhlasim v tom, že bestiář se má prostě odvíjet od statů hráčů, víceméně s teorií souhlasim, jediné v čem mam s tebou rozpor je v tých příkladech(vlka vidíš silněšjího a medvěda).
- Humanoidi by měli mít 100 % hp a sílu jako hráči a to bandity taky, prostě má to být z toho odvozeno. 2) Vždy bude bojově schopnější myslící tvor, než debilní instinktivní zvíře pro nějž pojem "umění boje" neexistuje.
Vlk maximálně nebezpečí levelu 3,5 vlk není bojovník, neloví dravce! ale bezpranou zvěř = 0 bojový skill. V přírodě je to plaché zvíře, které i ve smečce před člověkem prchá...
chceš je dávat ve smečce ok, ale at pak útok ja jednoho vlka = útoku na celou smečku= obrana celá smečky= expy jen za zabití celé smečky! Tak by to mohlo být i těch goblilnů.
Medvědi: to samé, medvěd ti nejde ulovit dalšího medvěda, nebo něco nezbepčeného(vše mu víceméně uteče) strava medvěda je jen asi 15% živočišná a pokud je složení více, budete se divit ale je to rybář, ne zabiják ozbrojených lidí(kde 99 % případů vítězí člověk, indiánům k tomu stačil klacek do špičky mluvím ted o boji 1vs1) a sem tam nějakej možná sundá i jiného medvěda.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_grizzly
ale tady musí být nemesis č. 1 všechny mounty nerfnout.
Co však obě zvířata mají společného, neovládají žádné umění boje, maximálně tak lovu. Jejich pohyby jsou naprosto předvídatelné a jenom instinktivní, jednoduše řečeno, naznač a druhou mu ji natáhni tady platí v 1000000 %
V zásadě s tebou souhlasim v tom, že bestiář se má prostě odvíjet od statů hráčů, víceméně s teorií souhlasim, jediné v čem mam s tebou rozpor je v tých příkladech(vlka vidíš silněšjího a medvěda).
- Humanoidi by měli mít 100 % hp a sílu jako hráči a to bandity taky, prostě má to být z toho odvozeno. 2) Vždy bude bojově schopnější myslící tvor, než debilní instinktivní zvíře pro nějž pojem "umění boje" neexistuje.