(04.02.2014 v 12:48)Gheed napsal(a): za 1) můžeš ho mít taky a je jen na tobě jestli ho chceš nebo nechceš, nějaké nejde neberu, když to jde
To že ho někdo nechce by nemělo znevýhodňovat nečí hraní, mají být další zvířata odpovídajícímu Grizlymu(nerfnutému a jeho nerfnout)
(04.02.2014 v 12:48)Gheed napsal(a): za 2) po světě běhá hned několik alchymistů, co umí očarování a s očarováním + bleskovým útokem si zase medvěda posvačíš tyočarování cena až 10 zl, ve světě neběhá témeř žádný alchymista(málo aktivních hráčů). Alchymistu neorckého původu sháním měsíc na očarko. Stále...
(04.02.2014 v 12:48)Gheed napsal(a): za 3) náklady na build neberu jako argument, zase zde platí první bodNáklady na build jsou argumentem, potírat jej je jen arogance.
Jasně se ukazuje jistý nepoměr investice wara a toho že i war na levelu 35 dostane na budku od levelu 22 s grizlym za zády. To chce prostě balanc.
(04.02.2014 v 12:48)Gheed napsal(a): za 4) ty si myslíš, že je grizzly levný ? :Onáklady wara: cena equimentu wara od 5-20 zlatých + očarování od 1-10 zlatých, celková část 5-30zlatých na to, aby mohl zabít grizlyho(a to jestli). v případě neúspěchu se to může stát i ztrátou. 35 zlatých je x hodin hraní v partě. K tomu + x zlatek za perky 20-40?.
náklady hraničáře: vystopovat si koně 0 zl, vystopovat si grizliho 0 zl, ochočit grizliho 0 zl, zapnout si pvp flag 0 zl, najít wara na levelu 35 0 zl, pojet wara grizlimu zisk 35 zl, zabít jelena 0zl, vykuchat jelena 0 zl, dát nažrat grizlymu 0 zl nebo pár stříbrných.
náklady ostatních hráčů: sehnat si hraničáře 0 zl, cena grizlyho 0-5 zl(ano ze známosti si jej prostě dávaj grátis, hrana to nic nestojí). Provozní náklady 0- 50 st za den(cena masa 0-2 st).
Ještě můžem přibrat golema jaký jsou na něj provozní náklady
(04.02.2014 v 12:48)Gheed napsal(a): za 5) ja největší chybu vidím v tobě a tvém věčném stěžování, hlavně s tvým podpisem už tě ani vlastně nějak neberu ...aneb proč si toho medvěda pořídit, když můžu věčně řvát na globalu a ostatni tím otravovat hruJestli nesouhlasíš s tím, že grizli není OP je něco s tebou špatně. Jsme v Beta testu a hra by se měla ladit na optimální úroveň a spousta hráčů jasně dává najevo že grizli prostě v současném stavu OP je.
Existuje tedy jedno řešení: nerfnout grizliho a všechna zvířátka. Nebo to zavést jako na Midkemii, že zvířata lze ochočit jen na nízkém levelu a pak si jej expíš bojem(sdíli je v partě taky), získávají levely.
Do toho našeho krásného systému, by pak rozhodně slušelo něco jako mít pro zvířata perk bojový výcvik pro zvířata, jinak at mají nižší kadenci. účinost zvířete by byla 20 %, 40%, 55%. 80% z celkových statů a dovedností zvířete.(divočejší bude vždy silnější, domestifikovaná zvěř ztrácí své schopnosti ), nebo naopak třeba 30 % 40%,70 %,120 %(bojový výcvik jej zefektivní)
a nebo jak jsou položeny všechny perky wara(tedy do 4 stupně většinou jen v postihu viz zbroje). bojový výcvik zvířat: 50 %, 75%, 85 %, 100 %, tedy na až na 4 stupni perku bude zvířete naprosto 100 % efektivní. Mohl by s ním klidně začínat na 1 stupni. (bez perku efektivita bojových zvířat 30 % ?)
tím se konečně udělá základní rozdíl vo tom bud být super trooper střelec, nebo super troopet beast master
******************
pro nostalgici: jestli se pamatujete tak OP grizly byl i v alfě, hran jej mohl mít od 16 levelu (DD) a všichni na to nadávali jak dostávali na budku, grizly ale nerfnut nebyl, jen byla posunuta jeho hranice ochočení, to že s ním ted může běhat level 22 je krok zpět do alfy.