Nejsem nějaký expert na zdejší možnosti buildů... ani tvůrce bestiáře, a ani nejsem zdejší vyvažovač čehokoliv. Myslím ale, že to o čem tady píšeš tu vlastně neexistuje. Udáváš příklad, kde by hraničář nebo mág vynaložil veškeré možnosti na pety/summony a sám o sobě nedávál žádný dps. Pro představu pán zvířat nebo pure summoner. Kdybys chtěl něco takového tak bys musel dát takové nároky(perkové i skillové), aby v dotyčném buildu opravdu nebylo možné metat firebally nebo střílet z luku. Pak by se dalo mluvit o tom, aby pet nebo summon mohl dosahovat 100% síly válečníka. Zvíře(summon) je support, protože musíš přičíst sílu postavy. To bys pak měl navrhnout postavu měniče, kde by ses měnil přímo do medvěda a pak ho mohl balancovat s válečníkem přímo. Souhlasit nikdo nemusí, ale pokud medvěd(kterého může mít určité povolání) rozseká top válečníka tak dle mé logiky i logiky jakékoliv hry jde o nesmysl.
Nechápu z čeho vycházíš, ale řekni mi jediný důvod proč by měl být jakýkoliv summon(tady jsou možné vyjímky, protože summon je dočasný na rozdíl od peta) nebo pet silnější než válečník v plné zbroji. To prostě v systému, kde chceš nějaké vyvážení není ani možné. A v systému kde máš povolené pvp prostě musíš s vyvážením počítat, protože ti pak válečníci přijdou plakat, že je rozsápal něčí medvěd, kterého oni nemají a neměli proti němu šanci.
Nechápu z čeho vycházíš, ale řekni mi jediný důvod proč by měl být jakýkoliv summon(tady jsou možné vyjímky, protože summon je dočasný na rozdíl od peta) nebo pet silnější než válečník v plné zbroji. To prostě v systému, kde chceš nějaké vyvážení není ani možné. A v systému kde máš povolené pvp prostě musíš s vyvážením počítat, protože ti pak válečníci přijdou plakat, že je rozsápal něčí medvěd, kterého oni nemají a neměli proti němu šanci.