16.08.2014 v 14:26
Vraťme se k tématu.
Nelíbí se mi myšlenka zobrazování konkrétních statů. Jsem RPG hráč ze staré školy a současný trend "chci tohle protože to je o 1 lepší" se mi nelíbí.
Nebráním se ale popisu v obecné rovině:
Klady a zápory NPC mají být popsané v jeho popisu - "má hustý kožich chránící před chladem", "jeho síle nic neodolá", "je inteligentní, hravý a rychle se učí" atd.
Uvažuji také o rozšíření popisu NPC o text který se zobrazí pouze po splnění požadavku na skill:
"Lední medvěd je velký a bílý. [Animals=10:Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem.[Tailoring=20: Dělá se z něj skvělé zimní oblečení.]] Vyvarujte se setkání s ním[Animals=15:, bývá agresivní]."
Hráč bez skillů si přečte: "Lední medvěd je velký a bílý. Vyvarujte se setkání s ním.".
Hráč s Animals 10-14: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Vyvarujte se setkání s ním."
Hráč s Animals >=15: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Vyvarujte se setkání s ním, bývá agresivní."
Hráč s Animals >=10 a Tailoring>=20: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Dělá se z něj skvělé zimní oblečení. Vyvarujte se setkání s ním."
Hráč který má jen Tailoring a Animals má menší než 10 neuvidí poznámku o šití, protože ta je vnořena do poznámky o kožichu.
Hráč s Animals >=15 a Tailoring>=20: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Dělá se z něj skvělé zimní oblečení. Vyvarujte se setkání s ním, bývá agresivní."
Pokud máte někdo zájem o vytváření takovýchto popisů, řekněte mi to a já systém rozšířím o tyto požadavky na skilly.
Nelíbí se mi myšlenka zobrazování konkrétních statů. Jsem RPG hráč ze staré školy a současný trend "chci tohle protože to je o 1 lepší" se mi nelíbí.
Nebráním se ale popisu v obecné rovině:
Klady a zápory NPC mají být popsané v jeho popisu - "má hustý kožich chránící před chladem", "jeho síle nic neodolá", "je inteligentní, hravý a rychle se učí" atd.
Uvažuji také o rozšíření popisu NPC o text který se zobrazí pouze po splnění požadavku na skill:
"Lední medvěd je velký a bílý. [Animals=10:Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem.[Tailoring=20: Dělá se z něj skvělé zimní oblečení.]] Vyvarujte se setkání s ním[Animals=15:, bývá agresivní]."
Hráč bez skillů si přečte: "Lední medvěd je velký a bílý. Vyvarujte se setkání s ním.".
Hráč s Animals 10-14: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Vyvarujte se setkání s ním."
Hráč s Animals >=15: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Vyvarujte se setkání s ním, bývá agresivní."
Hráč s Animals >=10 a Tailoring>=20: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Dělá se z něj skvělé zimní oblečení. Vyvarujte se setkání s ním."
Hráč který má jen Tailoring a Animals má menší než 10 neuvidí poznámku o šití, protože ta je vnořena do poznámky o kožichu.
Hráč s Animals >=15 a Tailoring>=20: "Lední medvěd je velký a bílý. Má hustý kožich, který ho spolu s vrstvou tuku chrání před chladem. Dělá se z něj skvělé zimní oblečení. Vyvarujte se setkání s ním, bývá agresivní."
Pokud máte někdo zájem o vytváření takovýchto popisů, řekněte mi to a já systém rozšířím o tyto požadavky na skilly.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.