04.10.2014 v 18:25
Díky za příspěvek, jen dodám svých pár útržků..
Zažili jsme tu chvíle krušné, jako třeba nyní, kdy ve hře není ani noha, ale zažili jsme tu i časy se slušným počtem hráčů (na naše poměry). Tahle období se střídají částečně i kvůli různému vytížení v období maturit, zkouškových, začátků a konců školního roku, svátků, prázdnin, dovolených a tak podobně - tedy do jisté míry nejdou ovlivnit, ale pominou samovolně.
Důležité je přežít ty krušné chvíle a když není koho bavit přímo ve hře, je dobré aspoň chystat si věci do budoucna nebo předem oznámit akci a doufat, že přijde aspoň pár lidí. Hráč, když vidí, že ve hře není nikdo nebo že je stav nízký by nad hrou neměl lámat hůl, ale může například naplánovat a třeba i ve spolupráci s RT oznámit předem nějakou akci pro širokou komunitu, nebo může pomáhat třeba s budováním "dokumentace" a lore, testováním a hlášením chyb atd. Nevadí, když napoprvé nikdo nepřijde na akci nebo neotestuje novou feature či opravu bugu, je lepší aspoň to zkoušet, než rezignovat, sebelitovat a zlobit se, že se nikdo neobtěžoval lognout. Stalo se mi, že jsem jednu akci plánoval i natřikrát a když napotřetí někdo dorazil, tak to stálo za to a všichni se dobře bavili, včetně mě.
Jde prostě o to, přežít i časy kdy se nevede dobře a jakmile skončí, tak toho využít. Je to o tom se přizpůsobit situaci. A to platí i ohledně různých návrhů a požadavků. Že něco bezvýhradně neprojde ještě nic neznamená - vždycky je prostor pro kompromisy či ústupky a nakonec je to multiplayer, takže většina věcí by se měla zamlouvat široké komunitě a každý by měl mít možnost k návrhům napsat svůj názor a pomáhat tak utvářet výsledek.
A aby se nezdálo, že spíme - nespíme. Jsou tu ještě lidi, kteří to nevzdávají a prostě dělají pro Manawydan i jiné věci, než akce přímo ve hře, na které momentálně není ani dost aktivních hráčů.
Zažili jsme tu chvíle krušné, jako třeba nyní, kdy ve hře není ani noha, ale zažili jsme tu i časy se slušným počtem hráčů (na naše poměry). Tahle období se střídají částečně i kvůli různému vytížení v období maturit, zkouškových, začátků a konců školního roku, svátků, prázdnin, dovolených a tak podobně - tedy do jisté míry nejdou ovlivnit, ale pominou samovolně.
Důležité je přežít ty krušné chvíle a když není koho bavit přímo ve hře, je dobré aspoň chystat si věci do budoucna nebo předem oznámit akci a doufat, že přijde aspoň pár lidí. Hráč, když vidí, že ve hře není nikdo nebo že je stav nízký by nad hrou neměl lámat hůl, ale může například naplánovat a třeba i ve spolupráci s RT oznámit předem nějakou akci pro širokou komunitu, nebo může pomáhat třeba s budováním "dokumentace" a lore, testováním a hlášením chyb atd. Nevadí, když napoprvé nikdo nepřijde na akci nebo neotestuje novou feature či opravu bugu, je lepší aspoň to zkoušet, než rezignovat, sebelitovat a zlobit se, že se nikdo neobtěžoval lognout. Stalo se mi, že jsem jednu akci plánoval i natřikrát a když napotřetí někdo dorazil, tak to stálo za to a všichni se dobře bavili, včetně mě.
Jde prostě o to, přežít i časy kdy se nevede dobře a jakmile skončí, tak toho využít. Je to o tom se přizpůsobit situaci. A to platí i ohledně různých návrhů a požadavků. Že něco bezvýhradně neprojde ještě nic neznamená - vždycky je prostor pro kompromisy či ústupky a nakonec je to multiplayer, takže většina věcí by se měla zamlouvat široké komunitě a každý by měl mít možnost k návrhům napsat svůj názor a pomáhat tak utvářet výsledek.
A aby se nezdálo, že spíme - nespíme. Jsou tu ještě lidi, kteří to nevzdávají a prostě dělají pro Manawydan i jiné věci, než akce přímo ve hře, na které momentálně není ani dost aktivních hráčů.