Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Věci k otestování po dokončení Efektů
#1
Tohle téma klidně ignorujte, potřebuji si někam zapisovat kde všude se vrtám při předělávání efektů a co se bude muset otestovat, než je commitnu.
A nebo jej můžete vnímat jako changelog či postup prací.

Systémy:
- systémy neviditelnosti (funkčnost neviditelnosti, optimalizovaný systém, propojení na SoE)
- systémy intoxikace (nový systém podle počtu efektu z nápojů)
- systémy očarování předmětu (definice v Bestiáři, ruční přidání, funkčnost očarování)
- funkčnost výpisu efektů na itemech v příkaze Analyze
- nutno vymyslet nový rozdíl mezi DispellMagicSpell a GreaterDispelling (SOE už ignoruje dominanci, kterou stejně máme vypnutou)
- BasePotion, upraveno odstranění komponentů nemoci nebo jedu, převod některých efektů na SOE
- hraní melodií plně převedeno na SOE; změna: plný efekt se počítá pouze u aktuální melodie! Při spuštění jiné se efekty ostatních automaticky přesouvají do odeznívání.
- Spánek (zraněním přerušitelná paralýza) a Paralýza převedeny do SOE
- SOEDamageOnHit změněna na SOEOnAttack a SOEOnDefense, umožňující aplikovat libovolný efekt po útoku nebo po obraně

Perky:
- perk HieloMaster - SOEParryBonusEffect

Předměty:
- BlueFlag (SpellInhibitor po nasazení)
- RedFlag (SpellInhibitor po nasazení)
- ColorTrap (přepracovaná funkce)
- Antimagictrap (SpellInhibitor)
- EternalLight (SOEDaylightEffect, SOE.EnchantedItemEquiped)

Kouzla:
- DetectMagicSpell (trik) - možná zrušit
- Flare (trik) - SOEAttackHitBonusEffect, SOEParryBonusEffect
- LightSpell (trik) - SOELightEffect
- AlarmSpell (1. kruh) - AlarmEffect na SOEBaseEffect
- GreaseSpell (1. kruh) - GreaseEffect do SOE
- ChangeSelfSpell (1. lruh) - ChangeIdentityEffect do SOE
- CharmPersonSpell (1. kruh) - SOEPeacefulEffect
- ShieldSpell (1. kruh) - modifikovaný SOEDamageReductionEffect
- SpiderClimbSpell (1. kruh) - SpiderClimbEffect do SOE
- BlindnessSpell (2. kruh) - SOEBlindnessEffect
- Blur (2. kruh) - BlurEffect kontrolující zda je objekt zbraň převeden na SOEProtectionEffect s typeof (BaseWepon)
- ContinualFlameSpell (2. kruh) - ContinualFlameEffect na SOEBaseEffect
- EvardsBlackTentaclesSpell (2. kruh) - EvardsBlackTentaclesEffect na SOEBaseEffect, SOEParalyzeEffect
- EntropicShieldPrayer (2. kruh) - SOEProtectionFromWeaponTypeEffect
- HoldPortalSpell (2. kruh) - SOE.LockedByEffect, nový efekt kouzla (zdůrazňující který kouzelník dveře drží)
- GhoulTouchSpell (2. kruh) - efekt rukavic SOEParalyzeEffect
- MageArmorSpell (2. kruh) - SOEDamageReductionEffect, změna funkce na redukci poškození 1-6 podle skillu
- MagicMouthSpell (2. kruh) - MagicMouthEffect do SOE
- MagicWeaponSpell (2. kruh) - MagicPower upraveno jako vlastnost zbraně
- ShrinkItem (2. kruh) - předělání efektů na itemu
- SummonSwarmSpell (2. kruh) - SummonSwarmEffectna SOEBaseEffect
- TappingSpell (2. kruh) - TappingEffectna SOEBaseEffect
- TashasHideousLaughterSpell (2. kruh) - LaughterEffect : GenericEffect převeden na SOEBaseEffect, využívá SOEParalyzeEffect
- WatcherSpell (2. kruh) - WatcherEffect na SOEBaseEffect
- DayLightSpell (3. kruh) - SOELightEffect
- DispellMagicSpell (3. kruh) - změna rušení efektů
- Displacement (3. kruh) - BlurEffect kontrolující zda je objekt zbraň převeden na SOEProtectionEffect s typeof (BaseWepon)
- KeenEdgeSpell (3. kruh) - SOEAttackCriticalBonusEffect, bude platit na všechny typy zbraní
- KnockSpell (3. kruh) - SOE.LockedByEffect
- MirrorImageSpell (3. kruh) - modifikovaný SOEProtectionEffect
- StinkingCloudSpell (3. kruh) - StinkingCloudEffectna SOEBaseEffect
- TrueStrikeSpell (3. kruh) - SOEAttackHitBonusEffect
- AlterSelfSpell (4. kruh) - ChangeIdentityEffect z ChangeSelfSpell
- ArcaneLockSpell (4. kruh) - SOE.LockedByEffect
- ConfusionSpell (4. kruh) - ConfusionEffect nahrazen SOEConfusionEffect + SOEHallucinationsEffect (stejné účinky)
- HoldPersonSpell (4. kruh) - SOEParalyzeEffect
- InvisibilitySpell (4. kruh) - SOEInvisibilityEffect
- ProtectionFromArrowsSpell (4. kruh) - SOEProtectionFromWeaponTypeEffect
- SeeInvisibilitySpell (4. kruh) - SeeInvisibilityEffect na SOEBaseEffect
- WebSpell (4. kruh) - WebEffect na SOEBaseEffect, přidáno odebrání efektu po zničení pavučin
- DimensionalAnchorSpell (5. kruh) - SOEBlockTeleportEffect, funkce SOE.CanBeTeleported
- MinorGlobeOfInvulnerabilitySpell (5. kruh) - modifikovaný SOEProtectionFromSpellEffect
- InvisibilitySphereSpell (5. kruh) - SOEInvisibilityEffect
- Shout (5. kruh) - SOEDeafnessEffect
- AcidFogSpell (6. kruh) - AcidFogEffect na SOEBaseEffect
- FleshToStone (6. kruh) - SOEParalyzeEffect, SOEElementResistEffect, resistentní efekt nalinkován na paralýzu (tj. odstranění paralýzy odstraní odolnosti)
- GreaterDispelling (6. kruh) - změna rušení efektů
- GreaterMagicWeaponSpell (6. kruh) - MagicPower upraveno jako vlastnost zbraně
- HoldMonster (6. kruh) - SOEParalyzeEffect
- ImprovedInvisibilitySpell (6. kruh) - SOEInvisibilityEffect
- MindBlank (6. kruh) - modifikovaný SOEProtectionEffect
- MisleadSpell (6. kruh) - SOE.InvisibleTo
- TensersTransformationSpell (6. kruh) - SOEProtectionEffect + SpellBlocker na všechny efekty
- MassInvisibility (7. kruh) - SOEInvisibilityEffect
- MordenkainsSwordSpell (7. kruh) - upravený MagicWeapon atribut
- IceStormSpell (7. kruh) - IceStormEffect na SOEBaseEffect
- IncendiaryCloudSpell (7. kruh) - IncendiaryCloudEffectna SOEBaseEffect
- RepulsionSpell (7. kruh) - modifikovaný SOEProtectionEffect
- GlobeOfInvulnerabilitySpell (8. kruh) - SOEProtectionFromSpellEffect (sdíleno s MinorGlobeOfInvulnerabilitySpell )
- InsanitySpell (8. kruh) - SOEHallucinationsEffect, SOEConfusionEffect
- SunburstSpell (8. kruh) - SOEParryBonusEffect
- MordenKainensDisjunctionSpell (9. kruh) - změna funkce dispellu
- WordBlind (9. kruh) - SOEParryBonusEffect
- WordStun (9. kruh) - SOEParalyzeEffect

Modlitby:
- DetectMagicPrayer (1. kniha) - nutno změnit způsob identifikace očarování itemu, nebo lépe modlitbu zrušit
- GuidancePrayer (1. kniha) - SOEAttackHitBonusEffect
- InflictMinorWoundsPrayer (1. kniha) - SOEOnAttack, revidována modlitba
- Lightprayer (1. kniha) - SOELightEffect
- VirtuePrayer (1. kniha) - SOETemporaryPoints (hp)
- BanePrayer (2. kniha) - SOEAttackHitBonusEffect
- BlessPrayer (2. kniha)- SOEAttackHitBonusEffect
- DivineFavorPrayer (2. kniha) - modifikovaný SOEDamageOnHit, SOEAttackHitBonusEffect
- InflictLightWoundsPrayer (2. kniha) - SOEOnAttack, revidována modlitba
- InvisibilityPurgePrayer (2. kniha) - efekt vymýcení neviditelnosti převeden na SOE
- InvisibilityToUndeadPrayer (2. kniha) - SOE.InvisibleTo
- ProtectionFromEvil (2. kniha) - SOEProtectionFromAlignmentEffect
- ProtectionFromGood (2. kniha) - SOEProtectionFromAlignmentEffect
- ProtectionFromNeutral (2. kniha) - SOEProtectionFromAlignmentEffect
- SanctuaryPrayer (2. kniha) - dost modifikovaný SOEProtectionEffect
- ShieldOfFaithPrayer (2. kniha) - modifikovaný SOEBaseEffect
- AidPrayer (3. kniha) - SOEAttackHitBonusEffect (upravený účinek modlitby na +1 až +25 do šance zásahu), SOETemporaryPoints
- EndurancePrayer (3. kniha) - SOETemporaryPoints
- GentleReposePrayer (3. kniha) - GentleReposeEffect na SOEBaseEffect, opravena funkčnost (předčasné ukončení efektu úměrně zkrátí dobu ošetření těla)
- InflictModerateWoundsPrayer (3. kniha) - SOEOnAttack, revidována modlitba
- LesserRestorationPrayer (3. kniha) - převedeno z Aury na SOE, sjednoceno s postupy GreaterRestorationPrayer
- NeutralizePoisonPrayer (3. kniha) - SOENeutralizePoisonEffect
- ShieldOtherPrayer (3. kniha) - modifikovaný SOEDamageReductionEffect
- SilencePrayer (3. kniha) - SilenceEffect na SOEBaseEffect, ošetřeno zrušení efektu při ručním nastavení
- UndetectableAlignmentPrayer (3. kniha) - SOEProtectionEffect před DetectAlignmentPrayer
- BestowCursePrayer (4. kniha) ve všech variantách - přepracování pro SOE
- ContinualFlamePrayer (4. kniha) - napojena na stejnojmenné kouzlo
- DayLightPrayer (4. kniha) - SOELightEffect
- DispellMagicPrayer (4. kniha) - změna rušení efektů
- InflictSeriousWoundsPrayer (4. kniha) - SOEOnAttack, revidována modlitba
- PrayerPrayer (4. kniha) - SOEAttackHitBonusEffect
- RemoveBlindnessDeafnessPrayer (4. kniha) - odstraňuje SOEBlindnessEffect a SOEDeafnessEffect
- DivinePowerPrayer (5. kniha) - SOEAttackHitBonusEffect
- GreaterProtectionFromEvil (5. kniha) - SOEProtectionFromAlignmentEffect
- GreaterProtectionFromGood (5. kniha) - SOEProtectionFromAlignmentEffect
- InflictCriticalWoundsPrayer (5. kniha) - SOEOnAttack, revidována modlitba
- RestorationPrayer (5. kniha) - převedeno z Aury na SOE, sjednoceno s postupy GreaterRestorationPrayer
- BladeBarrierPrayer (7. kniha) - BladeBarrierEffect na SOEBaseEffect
- HarmPrayer (7. kniha) - SOEOnAttack, revidována modlitba
- GreaterRestorationPrayer (8. kniha) - převedeno z Aury na SOE
- RegeneratePrayer (8. kniha) - SOERegenerationEffect, v režimu zrychlení/zpomalení (PENN) přirozené regenerace
- RepulsionPrayer (8. kniha) - modifikovaný SOEProtectionEffect

Melodie:
- AmorMelodyEffect - SOEBaseEffect, zapracován vliv v smlouvání (zvedá šance o 15, nebo při odlivu o 7 %)
- AntimagicMelodyEffect - SOECastChanceModifierEffect
- DisonanceMelodyEffect - SOEBaseEffect - nejsem si jistý zda je efekt melodie zapracován, ale asi ano (myslím že příchozí melodie musí uspět v dominanci s touhle)
- HungerMelodyEffect - SOEBaseEffect
- ChaosMelodyEffect - SOEBerserkerEffect
- RatCatcherMelodyEffect - SOEBaseEffect
- CockMelodyEffect - SOEAttackHitBonusEffect (zatím zrušen bonus k dmg)
- AlteredDefenseMelodyEffect - SOEParryBonusEffect
- RegenerationMelodyEffect - SOERegenerationEffect
- LifeEnergyRegenerationMelodyEffect - SOEBaseEffect
- NymphEffect - SOEBaseEffect
- GentleReposeMelodyEffect - SOEBaseEffect
- PeaceMelodyEffect - SOEPeacefulEffect

Efekty:
- převeden SOEProtectionFromSpellTypeEffect
- SOEParryBonusEffect (efekt snižující šanci obrany, použit jen v Blindnesseffect a BestowCurse)
- systém léčení následků jedu a nemoci převeden do SOE, následná úprava dynamických efektů (tj. efektů nápojů které léčí tyto věci)
- WatchfullnessEffect -> SOEProtectionFromPoisonComponentEffect, PoisonComponent.Sleep
- VitalityEffect -> SOEProtectionFromPoisonComponentEffect, PoisonComponent.Paralyze
- InflictWonuds začleněno do SOE jako OnHit
- efekt nemoci/jedu DiscomfortEffect převeden na SOENauseaEffect + naskriptovány následky efektu (standardní zvracení každých 5-15s, vč. přerušování probíhající exklusivní akce)
- efekt nemoci/jedu CoughEffect převeden na SOECoughEffect + naskriptovány následky efektu (kašel každých 5-15s + test koncentrace, ztížený za každý efekt kašle)
- vytvořen SOECursedItemEffect znemožňující sejmutí předmětu z postavy
- odstraněn nepoužívaný (bugoval) ExpeditiousRetreatEffect (kouzlo místo něj používá zvýšení rychlosti pohybu)


Changelog ostatního:
- efekty rychlosti rozděleny na rychlost útoku a rychlost pohybu
- po nasednutí na koně je voláno "OnMount", nikoliv "OnDismount"
- poopraven systém vytváření defaultních zbraní (přiřazení layeru DefaultWeapon)


Důležité:
- při práci na CS4 přesunout ParryBonus / HitBonus na správné místo, nyní se v CS3 přičítají jako skill

Nápady:
- skriptově zjednodušit systém plížení/neviditelnosti (SoE na dotaz "plížení-zrak?" dodá hodnotu "SkillPower" a "PerkPower", která se dál použije. Tj. musím převést současné InvisibilityCondition na SoE efekt a jednotně je obsluhovat přímo ze SoE.

Nové možnosti:
- prozkoumat možnost převedení ExclusiveAction Stealth na efekt generovaný ze SoE -> uvolní nám to ruce např. pro Plížení (bude SoE efekt) + Páčení zámku (ExclusiveAction).

Nová sada efektů pro předávkování, zatím nenaskriptováno:
Předávkování lektvary:
1. stupeň: -10 do statů
2. stupeň: -15 do statů, BlindnessEffect(bonus (-20))
3. stupeň: -20 do statů, BlindnessEffect(bonus (-30))
4. stupeň: -30 do statů, BlindnessEffect(bonus (-40))
5. stupeň: -40 do statů, jednorázové zvracení, Halucinace
6. stupeň: Smrt

Předávkování alkoholem:
1. stupeň: -5 INT, -5 DEX
2. stupeň: -10 INT, -10 DEX
3. stupeň: -15 INT, -15 DEX, upravený efekt kouzla Vazelína (custom hlášky při "uklouznutí", freeze jednou za 15s. (bez viditelného políčka, včetně animace)), postih na zásah X
4. stupeň: -25INT, -25 DEX, upravený efekt kouzla Vazelína, postih na zásah 2*X, velmi mírný SlowEffect, zvracení jednou za 15s., stmívání obrazovky ve vlnách (jako když vstoupíš do Bolesti)
5. stupeň: -40 INT, -40 DEX, upravený efekt kouzla Vazelína, postih na zásah 3*X, mírný SlowEffect, zvracení jednou za 10s., jednorázové omráčení
6. stupeň: Smrt
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
Věci k otestování po dokončení Efektů - od Whitey - 29.01.2015 v 17:44

Skok na fórum: