05.08.2015 v 17:07
(05.08.2015 v 16:06)Brak napsal(a): Grafika z UO Pixelu...
To je jen grafika do gumpu. Tzn. ze tahle grafika pocita s tim, ze ta konev pujde i "oblect". To je zas o kapku slozitejsi a uplne na jinou debatu.
S grafikou artu (item polozeny na zem/do batohu) obvykle neni problem - je to jen par pixelu a takovy maly obrazek se da udelat treba i konverzi z realne fotografie (mam s tim zkusenosti pro prostredi UO). Tu grafiku ma clovek hotovou tak do 15 minut i kdyby jen vychazel z toho co najde na googlu a pak to decentne upravil photoshopem.
Kazdopadne to udelat jde, ale obvykle se nedela patch kvuli jednomu obrazku a ja si nejsem jisty, jestli mame nejake dalsi nove grafiky do patche.
Doporucuju teda resit prozatim nejakou jiz existujici grafikou, jestli se nejaka takova najde. Chce to projit skrz Pandoru nebo program typu UO Fiddler nebo Inside UO a pak sem zapsat nalezene Item ID a idealne i vlozit sem nahled toho obrazku. To co potrebujeme hlavne je grafika itemu v batohu, stejna jako grafika itemu polozeneho na zem. Grafika do paperdollu imho nutne neni potreba, protoze nasazovani konve postave do ruky je spis kontraproduktivni a aby to fungovalo plnohodnotne, musela by se i hledat vhodna animace (kterou proste verohodnou nenajdeme) a muselo by se kvuli tomu nastavovat "milion dalsich veci" (ne, neni to tak slozite, ale asi v tomhle pripade zbytecne udelat tu konev "equipovatelnou").