05.08.2015 v 19:52
[quote pid='90095' dateline='1438790844']
Grafika do paperdollu imho nutne neni potreba, protoze nasazovani konve postave do ruky je spis kontraproduktivni a aby to fungovalo plnohodnotne, musela by se i hledat vhodna animace (kterou proste verohodnou nenajdeme) a muselo by se kvuli tomu nastavovat "milion dalsich veci" (ne, neni to tak slozite, ale asi v tomhle pripade zbytecne udelat tu konev "equipovatelnou").
[/quote]
Já rozumím každé desáté slovo, co říkáš, ale dovolím si ti navrhnout zjednodušení. Osobně klidně přežiju, když se ta postava bude sice s očividně prázdnýma rukama, leč uklánět nad záhonkem a u toho bude zvuk zurčící vody. Pro mě ok.
Grafika do paperdollu imho nutne neni potreba, protoze nasazovani konve postave do ruky je spis kontraproduktivni a aby to fungovalo plnohodnotne, musela by se i hledat vhodna animace (kterou proste verohodnou nenajdeme) a muselo by se kvuli tomu nastavovat "milion dalsich veci" (ne, neni to tak slozite, ale asi v tomhle pripade zbytecne udelat tu konev "equipovatelnou").
[/quote]
Já rozumím každé desáté slovo, co říkáš, ale dovolím si ti navrhnout zjednodušení. Osobně klidně přežiju, když se ta postava bude sice s očividně prázdnýma rukama, leč uklánět nad záhonkem a u toho bude zvuk zurčící vody. Pro mě ok.
Brundibárka - Trpasličí kovářka, Cadfael - Hobití bylinkář, Jasmín Tříska - Hobití řezbář a truhlář, Radagasta - Trpasličí lovkyně, Raistlin - Trpasličí koželuh a kožešník, Kunigunda - Tajemství pro otrlé