22.09.2015 v 16:59
SVN 3886, bylo restartováno:
[Whitey]
- úpravy a opravy systému očarování předmětů
- nové očarování na věci Antimagic (brání kouzlení a modlení)
- nové očarování na věci Dismount (sesedne z mountu a brání nasednutí)
- oprava bug1385 (problém "BaseWepon")
SVN 3817-3885, bylo restartováno:
[Biosek]
- PainGenerator (novy item na generovani bolesti pro questy)
- opravy pádů
Bola:
- Kompletne prepracovano.
- Nyni lze hazet z kone.
- Omezena vzdalenost podle str a sance podle dex.
Interakcni prikaz Move:
- Pridan atribut 'DisablePets', ktery dokaze zakazat presun petu. (Defaultni hodnota je false)
- Do prikazu Move pridano teleportovani i petu. (Dostavnik, Skritkova jeskyne, atd) viz bug1387
BaseCreature:
- Pridana read-only propa LastOwner pro moznost zjisteni posledniho vlastnika ze hry
Kouzlo Pratelstvi monstra:
- Opraveno prenastaveni mastera na noveho. (Drive se snazilo 2x prendat pocet followeru a ve vysledku se to vetsinou nepovedlo, protoze to prekrocilo maxfollowerskou hranici)
Kukatko:
- Opraveno, aby peti nenasledovali dusi teleportovanou na kukatko.
BaseDoor:
- Pokud otviram/zaviram nalinkovane dvere, tak testuji dosazitelnost ke vsem dverim v retezci a kdyz alespon 1 jsou v dosahu, tak otevru/zavru. (drive se testovalo jen na klikane, ktere nemuseli byt dosazitelne)
Item:
- Pridana implicitni hodnota vzdalenosti pro metodu .InRange na hodnotu =2
Zbytek:
- Reformatovani par souboru (fix tabs vs spaces + dle nastaveni Text Editoru od Whiteyho)
[Whitey]
- osetření mazání zámků v LimitedChest a SnoopableContainer
- překopání očarování na předmětech (oddělení z SOE, jednodušší přidávání nových očarování - jsou jako jednotlivé třídy, místo nutnosti zásahů do skript na několika místech)
- oprava reakce perku SkillFocus na změnu levelu perku (měnil se pouze při prvním naučení)
- efekt očarování zbraně převeden na SOEEffekt (dosud parametr na zbrani)
- opravy pádů
- oprava přiřazení původce (owner) trofeje (BaseTrophy)
- oprava výrobního procesu (neidentifikovala se definice produktu decilitrová výroba nápojů)
- přidán set (máme 8 skrytých, 0 normálních)
Úprava zničitelných předmětů (Destructable)
- změna metody zadávání nástroje z "Item" na "string" (lze zadat libovolný typ včetně null)
- úprava testu nástroje (null = ničí cokoliv, možno zadat základní třídu, tj. BaseWeapon = všechny zbraně)
- ošetření míst kde se používá definice nástroje na "null"
[RadstaR]
- drobné práce okolo systémů
[Stig]
- práce na vlastních skriptech
[Whitey]
- úpravy a opravy systému očarování předmětů
- nové očarování na věci Antimagic (brání kouzlení a modlení)
- nové očarování na věci Dismount (sesedne z mountu a brání nasednutí)
- oprava bug1385 (problém "BaseWepon")
SVN 3817-3885, bylo restartováno:
[Biosek]
- PainGenerator (novy item na generovani bolesti pro questy)
- opravy pádů
Bola:
- Kompletne prepracovano.
- Nyni lze hazet z kone.
- Omezena vzdalenost podle str a sance podle dex.
Interakcni prikaz Move:
- Pridan atribut 'DisablePets', ktery dokaze zakazat presun petu. (Defaultni hodnota je false)
- Do prikazu Move pridano teleportovani i petu. (Dostavnik, Skritkova jeskyne, atd) viz bug1387
BaseCreature:
- Pridana read-only propa LastOwner pro moznost zjisteni posledniho vlastnika ze hry
Kouzlo Pratelstvi monstra:
- Opraveno prenastaveni mastera na noveho. (Drive se snazilo 2x prendat pocet followeru a ve vysledku se to vetsinou nepovedlo, protoze to prekrocilo maxfollowerskou hranici)
Kukatko:
- Opraveno, aby peti nenasledovali dusi teleportovanou na kukatko.
BaseDoor:
- Pokud otviram/zaviram nalinkovane dvere, tak testuji dosazitelnost ke vsem dverim v retezci a kdyz alespon 1 jsou v dosahu, tak otevru/zavru. (drive se testovalo jen na klikane, ktere nemuseli byt dosazitelne)
Item:
- Pridana implicitni hodnota vzdalenosti pro metodu .InRange na hodnotu =2
Zbytek:
- Reformatovani par souboru (fix tabs vs spaces + dle nastaveni Text Editoru od Whiteyho)
[Whitey]
- osetření mazání zámků v LimitedChest a SnoopableContainer
- překopání očarování na předmětech (oddělení z SOE, jednodušší přidávání nových očarování - jsou jako jednotlivé třídy, místo nutnosti zásahů do skript na několika místech)
- oprava reakce perku SkillFocus na změnu levelu perku (měnil se pouze při prvním naučení)
- efekt očarování zbraně převeden na SOEEffekt (dosud parametr na zbrani)
- opravy pádů
- oprava přiřazení původce (owner) trofeje (BaseTrophy)
- oprava výrobního procesu (neidentifikovala se definice produktu decilitrová výroba nápojů)
- přidán set (máme 8 skrytých, 0 normálních)
Úprava zničitelných předmětů (Destructable)
- změna metody zadávání nástroje z "Item" na "string" (lze zadat libovolný typ včetně null)
- úprava testu nástroje (null = ničí cokoliv, možno zadat základní třídu, tj. BaseWeapon = všechny zbraně)
- ošetření míst kde se používá definice nástroje na "null"
[RadstaR]
- drobné práce okolo systémů
[Stig]
- práce na vlastních skriptech
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.