28.04.2016 v 10:10
Nezbývá mi než souhlasit a to píšu málokdy.
Podle mě nejlepší řešení krom odladění klíčových částí hry ze strany RT je snažit se aspoň ze strany hráčů se ve hře potkávat na organizovaných akcích, občas svolat pár kámošů na dung, RP pokec, akci nebo event a jinak spolupracovat na dalším rozvoji shardu. Myslím si, že představa, že tu jako kdysi na DP1 vyběhnete do přírody a tam prostě někoho náhodou potkáte tu asi již moc dobře nezafunguje, to bychom museli mít alespoň desítky hrajících ve špičce.
Ale s trochou snahy MW i pro mě zůstává místem, kam se člověk může občas zajít odreagovat nebo realizovat při tvorbě, pokud má zrovna volnou chvíli. A právě ta možnost účasti na tvorbě podoby světa je tu i pro hráče dosti velká oproti jiným hrám a shardům UO.
Podle mě nejlepší řešení krom odladění klíčových částí hry ze strany RT je snažit se aspoň ze strany hráčů se ve hře potkávat na organizovaných akcích, občas svolat pár kámošů na dung, RP pokec, akci nebo event a jinak spolupracovat na dalším rozvoji shardu. Myslím si, že představa, že tu jako kdysi na DP1 vyběhnete do přírody a tam prostě někoho náhodou potkáte tu asi již moc dobře nezafunguje, to bychom museli mít alespoň desítky hrajících ve špičce.
Ale s trochou snahy MW i pro mě zůstává místem, kam se člověk může občas zajít odreagovat nebo realizovat při tvorbě, pokud má zrovna volnou chvíli. A právě ta možnost účasti na tvorbě podoby světa je tu i pro hráče dosti velká oproti jiným hrám a shardům UO.