03.06.2016 v 15:33
Řeknu to upřímně - fakt se to dost špatně čte.. ale přečetl jsem to celé.
A - sice píšeš jako prase (promiň), ale musím říct, že někteří, kteří mají lepší formu projevu (gramatika, stylistika), tak obsahově je to žumpa větší.
Takže za mě obsahově celkem v pohodě, i když s některýma věcma nemůžu zdaleka souhlasit. Ale aspoň jen zbytečně nekopeš a nepliveš, takže pohoda.
No, musím ale říct, že tam jsou určitý momenty, s kterýma se souhlasit dá. Kupodivu mnoho z nich je právě z té oblasti mezilidských vztahů tady v tý nešťastný komunitě. Za sebe řeknu, že jsem ti sice vyvracel nějaké věci, včetně toho, že zas tak zkušený nejsi (a v tomhle postu taky zmíním pár věcí, s kterýma nesouhlasím), ale to neznamená, že bych tě pokládal za něco míň, nebo že bych si tě škatulkoval třeba jako "blbečka" a nečetl tvoje názory. Takhle to není, protože třeba aspoň já čtu názory i lidí, který třeba někde v hloubi za "blbečky" (v tomto významu to používám jako zjednodušující označení pro celou řadu různých typů negativních osob) pokládám a pokud mi to dává smysl a souhlasím s daným názorem, klidně se za takový názor postavím, i když ho napsal "blbeček".
Abych šel trochu k věci, myslím si, že je tam několik bodů, které na 99% nenastanou a že pro to není vůle ani z RT, ani ze strany mnoha hráčů (jasně, teď tu hraje jen vás pár a třeba i s podobnýma názorama, ale na tom shardu potenciálně hrajou i ostatní). Mezi tím nereálným např.:
- zrušení RP pravidel nebo nehodnocení za non-RP (jsme RP server, bez těch pravidel bychom nebyli)
- systém "jedna smrt = konec hry" (moc drsné, to by hrálo ještě míň lidí.. a představ si ten nářek, když by ti třeba spadl internet nebo když bys umřel výsledkem bugu, který může nastat - a ještě k tomu třeba na maximálním levelu, teda pokud byses na něj nějakým zázrakem dostal)
- rušení zákonů měst (zákony města určují hráči a souvisí s RP)
Moje pochybnosti nebo upřesnění:
- neřekl bych, že někdo dostal negativní známku za nošení zbraně ve městě (mimochodem, donedávna byla ve hře zima, takže kdo chodí nahý.. no, domyslete si sami, jak to na RP shardu působí, ale ono je to blbé i obecně), za to se dávají pokuty
- hodnocení RP samozřejmě není ani prezentováno jako součást RP, ani by to nedávalo smysl, takže nijak to nesouvisí s tím, jestli je GM hidlé nebo není.. součást RP je chování postavy ve hře, za to dostáváš známku, nepamatuju moc lidí, co by s tím mělo nějaký problém
- pokud napadneš systémovou stráž, reakce jsou automatické, GM to nijak neovlivní.. ale troufnu si říct, že pokuta, zabití bojového peta a zabití hráče - to vše mi přijde RP, protože útočník jsi ty
Ohledně RT upřímně - je nás v poslední době furt míň a míň. Tomu hodně napomohli i ty jedy ze strany hráčů, který sám zmiňuješ (nemuselo to vůbec takhle dopadnout, ale přijde mi, že u některých se stala ta destrukce shardu, který jim dal X desítek či stovek hodin zábavy úmyslem). Někteří jedinci tu odmítali pochopit, že jeden člověk nezvládne vše sám, natož že by ještě dělal podle priorit někoho jiného (nelze splnit představy všech a nikdo to nemá jako placenou brigádu) a dokonce se jistým způsobem vysmívali nebo uráželi, že není vše dle jejich představ (no, když to někomu není blbý, papír to snese). Že místo plivání jedu můžou taky přiložit ruku k dílu a že odpovědnost za stav shardu nese jak RT, tak hráči (protože minimálně questařská, ale do jistý míry i skripterská část RT, to koneckonců jsou buď bývalí, nebo i současní hráči).
Je teda těžký zajišťovat chod herních věcí, dělat tu nezbytnou práci a ještě zajišťovat zábavu pro hráče - to vše v jednom nebo dvou lidech. Chtělo by to nějakou novou krev i do RT, ale z těch pár hráčů, co tu teď jsou, asi těžko někdo naše řady rozšíří. Takže prostě personální zajištění není zdaleka vyhovující. A jedovatá atmosféra, která se tu mnohdy tak urputně buduje, ta vůbec nepomůže motivaci lidí a tak se člověk mnohdy přistihne, že jde radši dělat něco jiného, nebo že mu to MW už za to vlastně ani nestojí (upřímně, když můžu dělat třeba 16 hodin denně dobře placenou práci, nebo pracovat 8 hodin a pak ve volném čase na sebe bez jakékoliv odměny nebo požitku nechat šlapat, to je většinou poměrně snadná volba).
To je smutná pravda. Nelze kopat do RT bez toho, aby člověk ničil shard. Teď hlavně musíme nějak z toho vybruslit a poradit si s tím, jak to aktuálně je. Takže svým způsobem je to čára za minulostí, protože osazenstvo shardu se docela změnilo. Na druhou stranu jsem optimista, protože MW se z toho bahna, nízkých statusů a jedovaté atmosféry pozvedlo už několikrát, takže se prostě musíme snažit, aby tomu tak bylo i tentokrát a pracovat na tom všichni. A pokud se zadaří to opět trochu nakopnout, tak oni se i někteří ti starší hráči zase vrátí..


No, musím ale říct, že tam jsou určitý momenty, s kterýma se souhlasit dá. Kupodivu mnoho z nich je právě z té oblasti mezilidských vztahů tady v tý nešťastný komunitě. Za sebe řeknu, že jsem ti sice vyvracel nějaké věci, včetně toho, že zas tak zkušený nejsi (a v tomhle postu taky zmíním pár věcí, s kterýma nesouhlasím), ale to neznamená, že bych tě pokládal za něco míň, nebo že bych si tě škatulkoval třeba jako "blbečka" a nečetl tvoje názory. Takhle to není, protože třeba aspoň já čtu názory i lidí, který třeba někde v hloubi za "blbečky" (v tomto významu to používám jako zjednodušující označení pro celou řadu různých typů negativních osob) pokládám a pokud mi to dává smysl a souhlasím s daným názorem, klidně se za takový názor postavím, i když ho napsal "blbeček".
Abych šel trochu k věci, myslím si, že je tam několik bodů, které na 99% nenastanou a že pro to není vůle ani z RT, ani ze strany mnoha hráčů (jasně, teď tu hraje jen vás pár a třeba i s podobnýma názorama, ale na tom shardu potenciálně hrajou i ostatní). Mezi tím nereálným např.:
- zrušení RP pravidel nebo nehodnocení za non-RP (jsme RP server, bez těch pravidel bychom nebyli)
- systém "jedna smrt = konec hry" (moc drsné, to by hrálo ještě míň lidí.. a představ si ten nářek, když by ti třeba spadl internet nebo když bys umřel výsledkem bugu, který může nastat - a ještě k tomu třeba na maximálním levelu, teda pokud byses na něj nějakým zázrakem dostal)
- rušení zákonů měst (zákony města určují hráči a souvisí s RP)
Moje pochybnosti nebo upřesnění:
- neřekl bych, že někdo dostal negativní známku za nošení zbraně ve městě (mimochodem, donedávna byla ve hře zima, takže kdo chodí nahý.. no, domyslete si sami, jak to na RP shardu působí, ale ono je to blbé i obecně), za to se dávají pokuty
- hodnocení RP samozřejmě není ani prezentováno jako součást RP, ani by to nedávalo smysl, takže nijak to nesouvisí s tím, jestli je GM hidlé nebo není.. součást RP je chování postavy ve hře, za to dostáváš známku, nepamatuju moc lidí, co by s tím mělo nějaký problém
- pokud napadneš systémovou stráž, reakce jsou automatické, GM to nijak neovlivní.. ale troufnu si říct, že pokuta, zabití bojového peta a zabití hráče - to vše mi přijde RP, protože útočník jsi ty
Ohledně RT upřímně - je nás v poslední době furt míň a míň. Tomu hodně napomohli i ty jedy ze strany hráčů, který sám zmiňuješ (nemuselo to vůbec takhle dopadnout, ale přijde mi, že u některých se stala ta destrukce shardu, který jim dal X desítek či stovek hodin zábavy úmyslem). Někteří jedinci tu odmítali pochopit, že jeden člověk nezvládne vše sám, natož že by ještě dělal podle priorit někoho jiného (nelze splnit představy všech a nikdo to nemá jako placenou brigádu) a dokonce se jistým způsobem vysmívali nebo uráželi, že není vše dle jejich představ (no, když to někomu není blbý, papír to snese). Že místo plivání jedu můžou taky přiložit ruku k dílu a že odpovědnost za stav shardu nese jak RT, tak hráči (protože minimálně questařská, ale do jistý míry i skripterská část RT, to koneckonců jsou buď bývalí, nebo i současní hráči).
Je teda těžký zajišťovat chod herních věcí, dělat tu nezbytnou práci a ještě zajišťovat zábavu pro hráče - to vše v jednom nebo dvou lidech. Chtělo by to nějakou novou krev i do RT, ale z těch pár hráčů, co tu teď jsou, asi těžko někdo naše řady rozšíří. Takže prostě personální zajištění není zdaleka vyhovující. A jedovatá atmosféra, která se tu mnohdy tak urputně buduje, ta vůbec nepomůže motivaci lidí a tak se člověk mnohdy přistihne, že jde radši dělat něco jiného, nebo že mu to MW už za to vlastně ani nestojí (upřímně, když můžu dělat třeba 16 hodin denně dobře placenou práci, nebo pracovat 8 hodin a pak ve volném čase na sebe bez jakékoliv odměny nebo požitku nechat šlapat, to je většinou poměrně snadná volba).
To je smutná pravda. Nelze kopat do RT bez toho, aby člověk ničil shard. Teď hlavně musíme nějak z toho vybruslit a poradit si s tím, jak to aktuálně je. Takže svým způsobem je to čára za minulostí, protože osazenstvo shardu se docela změnilo. Na druhou stranu jsem optimista, protože MW se z toho bahna, nízkých statusů a jedovaté atmosféry pozvedlo už několikrát, takže se prostě musíme snažit, aby tomu tak bylo i tentokrát a pracovat na tom všichni. A pokud se zadaří to opět trochu nakopnout, tak oni se i někteří ti starší hráči zase vrátí..