Současný stav, kdy z NPC padá „základní vybavení“ mizerné kvality mi nepřipadá špatný. Nevidím větší důvod, proč to měnit. Kdo chce lepší výbavu, musí si sehnat řemeslníka.
Myšlenka recyklace věcí se mi za určitých okolností líbí. Ovšem jsem proti rozebírání itemů. Spíš by se věci mohly při zničení (vlivem opotřebení) rozpadnout na suroviny. Ty by měly vždy horší kvalitu než původní předmět. Šance na zachování veškerého materiálu by nikdy nebyla stoprocentní.
Řemeslník by pak byl schopen předmět znovu ze zbytků poskládat dohromady (opravit). Možná by musel při tom doplnit chybějící suroviny. Nejspíš by také měl opravený item horší kvalitu než původní rozpadlý (suroviny byly horší).
Krom peněz nemají často bojové charaktery co jiného řemeslníkům nabídnout. Ingoty špatné kvality v pokladech mají problematické využití. Mizernou věc řemeslník těžko prodá. Možná by stálo za úvahu zvážit možnost slučování dvou horších surovin v jednu s lepší kvalitou.
Nacházení rare zbraní a zbrojí v pokladech mi připadá trochu jako obcházení celého výrobního procesu. Spíše by bojové charaktery měly mít šanci nalézt unikátní komponenty. (myslím si, že jinde skvěle funguje – sežeň si rubíny na rubínovou hůl). Tím by se na výrobě částečně podílely a měly motivaci. Šel bych tedy spíše cestou provázanosti lootu s výrobním procesem.
Myšlenka recyklace věcí se mi za určitých okolností líbí. Ovšem jsem proti rozebírání itemů. Spíš by se věci mohly při zničení (vlivem opotřebení) rozpadnout na suroviny. Ty by měly vždy horší kvalitu než původní předmět. Šance na zachování veškerého materiálu by nikdy nebyla stoprocentní.
Řemeslník by pak byl schopen předmět znovu ze zbytků poskládat dohromady (opravit). Možná by musel při tom doplnit chybějící suroviny. Nejspíš by také měl opravený item horší kvalitu než původní rozpadlý (suroviny byly horší).
Krom peněz nemají často bojové charaktery co jiného řemeslníkům nabídnout. Ingoty špatné kvality v pokladech mají problematické využití. Mizernou věc řemeslník těžko prodá. Možná by stálo za úvahu zvážit možnost slučování dvou horších surovin v jednu s lepší kvalitou.
Nacházení rare zbraní a zbrojí v pokladech mi připadá trochu jako obcházení celého výrobního procesu. Spíše by bojové charaktery měly mít šanci nalézt unikátní komponenty. (myslím si, že jinde skvěle funguje – sežeň si rubíny na rubínovou hůl). Tím by se na výrobě částečně podílely a měly motivaci. Šel bych tedy spíše cestou provázanosti lootu s výrobním procesem.