Hlasování: Nejdriv Ctete! Souhlasite s navrhem na zmenu ExpGate?
Ano, souhlasim
88.89%
8 88.89%
Je mi to jedno
0%
0 0%
Ne, nesouhlasim
11.11%
1 11.11%
Celkem 9 hlas(ů) 100%
* Pro tohle jste hlasoval(a) Vy. [Ukázat výsledky]

Navrh na zmeneni EXP Bran v dungeonech
#8
(27.06.2016 v 17:30)Aneroth napsal(a): stále nechápem čo vám vadí na craftoch v dungu...na vyššom lvly, keď sú remeselnícke dovednosti plné, tie body musia niekam ísťa nevidím ani RP problém v tom, že by bol craft tak trocha "bojovník", beztak nebude nikdy lepší ako origoš bojovník a hráčovi crafta to dáva aspoň viac možností hratia.
(27.06.2016 v 12:03)Biosek napsal(a): Chozeni s kraftama se nijak nevyresilo a zakazovat se to pravdepodobne nebude.

(27.06.2016 v 18:24)Pilgrim napsal(a): Ona to nikdy nebyla ani moc otázka toho, jestli kraft nemůže být trochu i bojovník. Myslím, že proti tomu nikdy nikdo nic neměl. Vždy tu šlo spíš o to, že člověk do lvlu 35 nemusí na řemeslo ani sáhnout a stejně najednou bude na konci mistrem svého řemesla. Což znamenalo vždy velkou nevýhodu pro řemeslníky, kteří si to chtěli 'odpracovat' už od začátku hry. Pro takové hráče je dost demotivující, když se den za dnem lopotí v lese a po dvou letech jsou na dvacítce a pak vidí někoho, o kom do té doby neměli ani tušení, že je to kolega/konkurent, který najednou zvládá vytvářet i rare itemy z receptů, které společně s někým našli v dungu. Smile
Ano, přesně tak.
Upřímně - já sám jsem kdysi bojoval poměrně aktivně za crafta - tehdy toho člověk dokázal zabít víc než teď.. a hlavně člověk zorganizoval výpravu a přišlo třeba 10-15 lidí, takže to byla paráda. I aktuálně občas vyrazím s golemem, co jsem si vyrobil - prostě pár bodů přebývá a tak to člověk narve třeba do boje, do kartografie, nebo čehokoliv co chce dělat. Tohle ale asi fakt nikomu nevadí.
Pokud za někým ale jen ocáskuju a beru za to (téměř) plné expy jako někdo, kdo fakt bojuje, je to něco jiného. Nebo pokud si ve spojení s resetem skillů, statů, perků prostě udělám čistě bojový build, nahrabu si expy a pak se zčistajasna přeměním na čistého výrobce.. Biggrin Nezlobte se - to už by byl lepší makro systém, aby člověk na získání bodů ve výrobní dovednosti musel udělat X milionů pokusů výrobním skillem, jako na klasické UO.
Jestli tohle není fraška, tak už asi nic.

Normální hraní nikomu nevadí, vadí všemožné ochcávky či zneužívání nastavení systému.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: Navrh na zmeneni EXP Bran v dungeonech - od Stig - 28.06.2016 v 07:57

Skok na fórum: