Haste ve hře
#3
Takze trochu insightu.
Nynejsi nastaveni je asi takovehle:
Bez Bufu << Low Buff << Kun < High buff < Kun+Buff (jakykoliv)
Pricemz Kun < High buff je otazka asi desetiny procenta, takze je to spis rovnitko =

Dale nezapocitavam rychlejsi nez standartni kone. U nich to je samozrejme ... High Buff < Rychlejsi Kun < Rychlejsi Kun+buff

Moje oduvodneni, proc to takhle je:
- Mag na koni ma mnohem horsi sance nez kdokoliv jiny s mlaticim skillem, proto je high buff cca jako kun
- Mag musi chvili cekat, nez muze dat dmg. Hranicar nebo lucisnik ma instantni dmg, kdyz se priblizi na vzdalenost strelby. War a meele maj skoro instantni dmg, akorat se musej priblizit. Za tento cas na priblizeni, kdyz mag stoji na miste je cca takovej, ze mag stihne pred uderem zacastit neco z 3-4. kruhu driv nez war dobehne. Cokoliv tezsiho uz nestihne.

Souhlasim s vama, ze MassHaste jakozto High Buff je trosku OP, ale pro me je to proste forma obrany maga vuci enemy. 
Mag typu hielo myslim ma fyz. resist spell.  (nebo jakej element? nevim na 100%)
Mag typu pyro ma ohnivy stit. 

Jako kompromis bych tedy nastavil, aby mag, ktery nema zadnou z techto obran (non-hielo+non-pyro) mel MassHaste.
Tzn byl bych pro zmeneni mantry a ztizeni kouzla. Nyni pouziva myslim Pyro, ztizeni bych udelal, aby pouzivalo 2 hl. elementy tzn napr Ji+Van

Kazdopadne pro nerfovani rychlosti MassHastu zasadne nejsem. viz duvody vyse.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět



Příspěvky k tématu
Haste ve hře - od Gheed - 29.06.2016 v 03:06
RE: Haste ve hře - od Pietro - 29.06.2016 v 08:00
RE: Haste ve hře - od Biosek - 29.06.2016 v 13:28
RE: Haste ve hře - od Thanis - 29.06.2016 v 14:58

Skok na fórum: