17.07.2016 v 15:36
SVN 4772, snv4772:
[Whitey]
Očarování:
- nové očarování: RegenerationEnchantment
- nové očarování: PainblockerEnchantment
- oprava bugu mizejících pozastavených očacrování na předmětech
- oprava bugu mizení očarování domovních regionů (Dismount)
Efekty lektvarů:
- lektvary po najetí myší zobrazí svůj efekt
- efekty statů sjednoceny do EnchantmentEngine (StatEnchantment)
- efekty resistencí sjednoceny do EnchantmentEngine (ResistenceEnchantment)
- efekty svícení sjednoceny do EnchantmentEngine (DaylightEnchantment)
- efekty odolání Bolesti sjednoceny do EnchantmentEngine (PainblockerEnchantment)
- efekty regenerace sjednoceny do EnchantmentEngine (RegenerationEnchantment)
Ostatní:
- opravy chyb systému efektů (SOE, popis efektu blokování bolesti), efektů nápojů (DynamicEffects, optimalizace) a očarování (EnchantmentEngine, přidávání a odstraňování efektů z předmětů které nelze vzít na sebe)
SVN 4674-4771, snv4771:
[Whitey]
Taktika:
- drobná úprava oznámení režimu v taktice (zarovnání, zvýraznění)
- oprava hlášky o bloku
- zamezení posílání hlášky o bloku k NPC
- snížena průhlednost štítu Víry o 25%
- info o typu CS v taktickém gumpu (vpravo nahoře u tlačítek)
- oprava zobrazení parametrů bonusů zbraně (chybějící vliv SpecialConditions) v taktice
- upravené zobrazení údajů štítu (perk Obranný boj, nové zobrazení bonusů za staty)
- opravené zobrazení požadavku na skill u zbraně s vlastností "Lepší zacházení"
- v informacích zobrazí údaj o zahájení/zvýšení krvácení
- přepracování Taktického gumpu - informace o CS4 zbrani
CS4:
- oprava detekce CS4 (sjednocení na "CS4" v řetězci)
- Štít nyní kryje celé tělo (tj. zrušeny oblasti které štít kryl)
Perk Obranný boj v CS4:
- dává šanci 5/10/15/20% na blok útoku
- sčítá se s hodnotou štítu
Zapůjčené předměty:¨
- zapůjčený předmět od vendora nepřebírá infromaci o původních majitelích (řeší falešné hlášky o supportu)
- zapůjčený předmět s omezeným časem zobrazuje za jak dlouho zmizí
Ostatní:
- ošetřena třídička třídící i do banky (teleportace nebyla zamýšlena)
- cena zboží u ShortSupplyVendora zvýšena na ceny Middlemana (2x prodejní cena NPC, tj. 4x systémová)
- nastavovací gump zbraní ([test cs4) ukazuje hodnoty bez úpravy o speciální vlastnosti (kvůli tomu že je pak pořád měnil, protože po úpravě byly vždy jiné než originál)
- oprava skillů CS4 zbraní (zmizely z XML)
- úprava debugu DamageOwerflow (zobrazoval se pořád)
[Biosek]
AFK:
- automatické snížení AFK o 1, pokud uběhly dva měsíce od posledního prohřešku (tzn. za každé 2 měsíce bez prohřešku se sníží AFK o 1)
Kouzla a modlitby:
- Zrcadlový obraz (MirrorImage), oprava (za určitých podmínek nemizely klony), změna funkce (při zásahu mága/kopie je šance podle počtu kopií že bude zasažen mág)
- modlitba TrueRessPrayer, oprava funkce (nefungovala)
- Kukátko, oprava pádů
Taktika:
- Upravena hlaska o tom, ze jsem byl zasazen
- Upravena hlaska o tom, ze mi bylo zpusobeno krvaceni
- Pridany hlasky o tom, zda jsem uhnul nebo jsem byl zasazen s sancema. Tyto hlasky jsou barevne. (Zeleny - uhyb, Cerveny - byl jsem zasazen)
- Ostatni hlasky nechany bez barvy, aby bylo rozlisitelne, co je utok a co je obrana
Perky:
- Oživení mrtvých, nelze zacílit tělo hráče (systémově ošetřeno, není žádoucí + způsobovalo problémy s tělem)
Ostatní:
- obrovské optimalizace a čistky v kódu
- opravy pádů
- opravy bug1538, bug1537, bug1535, bug1522
- Pridany hlasky hracovi, ze se dopustil supportu (Support na stejnem uctu nebo zabiti zvere na farme)
[Stig]
- mapy pokladů - snížení požadavku na otevření truhly - nižší náročnost páčení zámků, majitel mapu může odemknout automaticky
[Whitey]
Očarování:
- nové očarování: RegenerationEnchantment
- nové očarování: PainblockerEnchantment
- oprava bugu mizejících pozastavených očacrování na předmětech
- oprava bugu mizení očarování domovních regionů (Dismount)
Efekty lektvarů:
- lektvary po najetí myší zobrazí svůj efekt
- efekty statů sjednoceny do EnchantmentEngine (StatEnchantment)
- efekty resistencí sjednoceny do EnchantmentEngine (ResistenceEnchantment)
- efekty svícení sjednoceny do EnchantmentEngine (DaylightEnchantment)
- efekty odolání Bolesti sjednoceny do EnchantmentEngine (PainblockerEnchantment)
- efekty regenerace sjednoceny do EnchantmentEngine (RegenerationEnchantment)
Ostatní:
- opravy chyb systému efektů (SOE, popis efektu blokování bolesti), efektů nápojů (DynamicEffects, optimalizace) a očarování (EnchantmentEngine, přidávání a odstraňování efektů z předmětů které nelze vzít na sebe)
SVN 4674-4771, snv4771:
[Whitey]
Taktika:
- drobná úprava oznámení režimu v taktice (zarovnání, zvýraznění)
- oprava hlášky o bloku
- zamezení posílání hlášky o bloku k NPC
- snížena průhlednost štítu Víry o 25%
- info o typu CS v taktickém gumpu (vpravo nahoře u tlačítek)
- oprava zobrazení parametrů bonusů zbraně (chybějící vliv SpecialConditions) v taktice
- upravené zobrazení údajů štítu (perk Obranný boj, nové zobrazení bonusů za staty)
- opravené zobrazení požadavku na skill u zbraně s vlastností "Lepší zacházení"
- v informacích zobrazí údaj o zahájení/zvýšení krvácení
- přepracování Taktického gumpu - informace o CS4 zbrani
CS4:
- oprava detekce CS4 (sjednocení na "CS4" v řetězci)
- Štít nyní kryje celé tělo (tj. zrušeny oblasti které štít kryl)
Perk Obranný boj v CS4:
- dává šanci 5/10/15/20% na blok útoku
- sčítá se s hodnotou štítu
Zapůjčené předměty:¨
- zapůjčený předmět od vendora nepřebírá infromaci o původních majitelích (řeší falešné hlášky o supportu)
- zapůjčený předmět s omezeným časem zobrazuje za jak dlouho zmizí
Ostatní:
- ošetřena třídička třídící i do banky (teleportace nebyla zamýšlena)
- cena zboží u ShortSupplyVendora zvýšena na ceny Middlemana (2x prodejní cena NPC, tj. 4x systémová)
- nastavovací gump zbraní ([test cs4) ukazuje hodnoty bez úpravy o speciální vlastnosti (kvůli tomu že je pak pořád měnil, protože po úpravě byly vždy jiné než originál)
- oprava skillů CS4 zbraní (zmizely z XML)
- úprava debugu DamageOwerflow (zobrazoval se pořád)
[Biosek]
AFK:
- automatické snížení AFK o 1, pokud uběhly dva měsíce od posledního prohřešku (tzn. za každé 2 měsíce bez prohřešku se sníží AFK o 1)
Kouzla a modlitby:
- Zrcadlový obraz (MirrorImage), oprava (za určitých podmínek nemizely klony), změna funkce (při zásahu mága/kopie je šance podle počtu kopií že bude zasažen mág)
- modlitba TrueRessPrayer, oprava funkce (nefungovala)
- Kukátko, oprava pádů
Taktika:
- Upravena hlaska o tom, ze jsem byl zasazen
- Upravena hlaska o tom, ze mi bylo zpusobeno krvaceni
- Pridany hlasky o tom, zda jsem uhnul nebo jsem byl zasazen s sancema. Tyto hlasky jsou barevne. (Zeleny - uhyb, Cerveny - byl jsem zasazen)
- Ostatni hlasky nechany bez barvy, aby bylo rozlisitelne, co je utok a co je obrana
Perky:
- Oživení mrtvých, nelze zacílit tělo hráče (systémově ošetřeno, není žádoucí + způsobovalo problémy s tělem)
Ostatní:
- obrovské optimalizace a čistky v kódu
- opravy pádů
- opravy bug1538, bug1537, bug1535, bug1522
- Pridany hlasky hracovi, ze se dopustil supportu (Support na stejnem uctu nebo zabiti zvere na farme)
[Stig]
- mapy pokladů - snížení požadavku na otevření truhly - nižší náročnost páčení zámků, majitel mapu může odemknout automaticky
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.