21.07.2016 v 07:38
No - to, co očaruje alchymista, ti padne z NPC, který to povětšinou může nosit. Něco jako kdyby si jeden z tisíce zbojníků koupil někde očarovanou zbraň a nosil ji - proč ne, stejně tak to může udělat i hráč. Náhodný itemy s náhodným dočasným očarováním. Je to oproti alchymistovi jen pár druhů očarování navíc. Nebo třeba mapy pokladů a návody pro skill 75+, který dosud nikde nepadaly a který hráč nemá ani jak jinak získat. Takže žádné kyje, brnění a prsteny z jelenů a vlků, všechno se bude ladit vždy pro konkrétní typ NPC.
Ono chodit dung na tři hodiny a na konci najít vždy jen nějaký peníze, regy, šípy a ingoty asi docela brzy omrzí.
To v podstatě jen dokola jedeš - spotřebuju výbavu, regy a šípy; dostanu peníze a materiál na výbavu, regy a šípy. Pro mě nuda, třeba to někdo vidí podobně. Proč teda nehodit do oběhu třeba i to, co může víceméně běžně dělat i alchymista..
Z dějový linie by to měly být víceméně i nějaký unikáty vytvořený ručně GM podle situace a eventuelně i obdarovaného, žádnej random. V tom je ten rozdíl.
Ono chodit dung na tři hodiny a na konci najít vždy jen nějaký peníze, regy, šípy a ingoty asi docela brzy omrzí.

Z dějový linie by to měly být víceméně i nějaký unikáty vytvořený ručně GM podle situace a eventuelně i obdarovaného, žádnej random. V tom je ten rozdíl.