24.07.2016 v 15:33
Je naprostý nesmysl, že při více kraftech dostane zakázku jen jeden z nich. Takhle to vážně nefunguje.
U každého NPC za RL den dostaneš tuším až 3 zakázky. Teď pominu, že těch NPC může být reálně neomezené množství a mělo by jich být diametrálně více, než vývěsek na licence, ale i tak ten systém počítá s více craftama u jednoho zadavatele - je tam na to nějaký denní rozpočet, který se dělí poměrově podle zůstatku nebo tak něco.
Problém vůbec není v tom, že bys měl málo zakázek - naopak, většina hráčů to ani nestíhá (a asi ani nechce) plnit a hromadí se jim (snad se i kvůli tomu zaváděla či plánovala různá opatření).
Zakázky jsou momentálně špatně, nevyplatí se, o tom žádná. Ani ne tak exp gain poměr vůči penězům - to by bylo jen na škodu, vůbec bych na něj nešahal, dokud se nevyřeší to jádro systému. Při zakázce za 8 zlatek zkrátka není vůbec na místě dostat ani nějakých (současných?) 4 tisíce expů, zas buďme trochu nohama na zemi.
To množství expů se naopak musí zastropovat - a to na nějakých 1000 nebo 1500 expů u těch nejdražších zakázek. To je za těch pár minut práce v teple domova (výroba) víc než moc.
Problém je totiž už v té finanční odměně, tedy v samotném jádru systému - a na tom to celé stojí a padá. Ty zakázky primárně se musí finančně vyplatit. Jinak můžeš podružnosti ladit sebevíc, ale stejně ti to nikdo plnit nebude, protože systém bude nadále absolutně nepoužitelný a v jádru špatný. Zkus si schválně nabrat za různé GM povolání s různým levelem pár zakázek, spočítej si, kolik bys na tom měl zisku (v tomhle případě spíš ztráty
) a pak pravděpodobně uvidíš, že většinou budeš rád když nula nulou pojde.
Co se musí udělat? Hlavně projít ceny všech nevyrobitelných surovin a zkontrolovat, že jsou správně nastaveny a pak upravit příkaz na automatické nastavení systémových cen (eventuelně i vzorečky pro ten výpočet, aby na tom řemeslníci měli dostatečnou marži) tak, aby přenastavil u všeho systémovou cenu podle výpočtu. Upravit koeficient ceny v závislosti na kvalitě, protože prodávat výrobky za poloviční cenu jen kvůli nízké kvalitě nikdo nebude - zejména nízká kvalita by neměla mít tak velký vliv na systémovou cenu, s cenou výrobku nelze nikdy jít hluboko pod náklady na výrobu ani při mizerné či špatné kvalitě. A pak spustit ten příkaz na globální úpravu cen jednotlivých výrobků.
To znamená - výsledek by měl být, že každá zakázka se libovolnému craftovi vždy finančně vyplatí. To aktuálně nehrozí ani náhodou a kvůli tomu je to nepoužitelné. Bez toho budou zakázky furt na nic i kdybys tomu věnoval stovky hodin času a vymýšlel zázraky.
Když jsem tu nedávno četl, za kolik tu někdo dostal loveckou licenci a že se mu odměna ještě může snad až zdvojnásobit jenom za to, že už nějaké licence v minulosti plnil, jsou ty zakázky opravdu k pláči, natož když si vezmeš, že čistý zisk je kvůli nákladům prakticky nulový nebo záporný a ti nejlepší smlouváním (tedy za několik perkovních bodů, ne "zadarmo", jako u licencí) zvednou cenu maximálně o nějakých cca 40% (a to jsem asi historicky dokázal jako jediný, zbytek je vděčný za zvýšení o 10%).
Z jiného soudku - jen tak na okraj: za jak dlouho na tom Endoru maxneš postavu, pokud přitom ještě skriptuješ a hraješ XY jiných postav, takže té hře crafta věnuješ minimum času?
Za pár týdnu lvl 16 když sotva hraješ, za dva tři měsíce jsi na maxu, když se tomu trochu věnuješ.. to je fraška, pokud na jiných shardech musíš každý den X hodin makrovat, abys byl na maxu za rok.
Něco je tu špatně a nejsou to jen zakázky.

Problém vůbec není v tom, že bys měl málo zakázek - naopak, většina hráčů to ani nestíhá (a asi ani nechce) plnit a hromadí se jim (snad se i kvůli tomu zaváděla či plánovala různá opatření).
Zakázky jsou momentálně špatně, nevyplatí se, o tom žádná. Ani ne tak exp gain poměr vůči penězům - to by bylo jen na škodu, vůbec bych na něj nešahal, dokud se nevyřeší to jádro systému. Při zakázce za 8 zlatek zkrátka není vůbec na místě dostat ani nějakých (současných?) 4 tisíce expů, zas buďme trochu nohama na zemi.

Problém je totiž už v té finanční odměně, tedy v samotném jádru systému - a na tom to celé stojí a padá. Ty zakázky primárně se musí finančně vyplatit. Jinak můžeš podružnosti ladit sebevíc, ale stejně ti to nikdo plnit nebude, protože systém bude nadále absolutně nepoužitelný a v jádru špatný. Zkus si schválně nabrat za různé GM povolání s různým levelem pár zakázek, spočítej si, kolik bys na tom měl zisku (v tomhle případě spíš ztráty

Co se musí udělat? Hlavně projít ceny všech nevyrobitelných surovin a zkontrolovat, že jsou správně nastaveny a pak upravit příkaz na automatické nastavení systémových cen (eventuelně i vzorečky pro ten výpočet, aby na tom řemeslníci měli dostatečnou marži) tak, aby přenastavil u všeho systémovou cenu podle výpočtu. Upravit koeficient ceny v závislosti na kvalitě, protože prodávat výrobky za poloviční cenu jen kvůli nízké kvalitě nikdo nebude - zejména nízká kvalita by neměla mít tak velký vliv na systémovou cenu, s cenou výrobku nelze nikdy jít hluboko pod náklady na výrobu ani při mizerné či špatné kvalitě. A pak spustit ten příkaz na globální úpravu cen jednotlivých výrobků.
To znamená - výsledek by měl být, že každá zakázka se libovolnému craftovi vždy finančně vyplatí. To aktuálně nehrozí ani náhodou a kvůli tomu je to nepoužitelné. Bez toho budou zakázky furt na nic i kdybys tomu věnoval stovky hodin času a vymýšlel zázraky.
Když jsem tu nedávno četl, za kolik tu někdo dostal loveckou licenci a že se mu odměna ještě může snad až zdvojnásobit jenom za to, že už nějaké licence v minulosti plnil, jsou ty zakázky opravdu k pláči, natož když si vezmeš, že čistý zisk je kvůli nákladům prakticky nulový nebo záporný a ti nejlepší smlouváním (tedy za několik perkovních bodů, ne "zadarmo", jako u licencí) zvednou cenu maximálně o nějakých cca 40% (a to jsem asi historicky dokázal jako jediný, zbytek je vděčný za zvýšení o 10%).
Z jiného soudku - jen tak na okraj: za jak dlouho na tom Endoru maxneš postavu, pokud přitom ještě skriptuješ a hraješ XY jiných postav, takže té hře crafta věnuješ minimum času?

