23.02.2009 v 13:15
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 23.02.2009 v 13:20 od Bartoloměj.)
Je mi docela smutno z toho, co se tu člověk dočte.
Postavou Ifrina se kdysi bavil Lokarjon a svým chováním ve většině případů mařil, jakékoliv snažení o hráčské vedení království.
Byl to takový anarchista, který si dělal co chtěl, tajně jsem doufal, že po jeho odchodu se už tahle postava v životě Manawydanu neobjeví a svět na ní zapomene.
Od startu bety1 žádní šlechticové neexistovali, není nikde o nich zmíňka a není pro ně vytvořeno ani zázemí. Existuje jen královská rodina, rytíři a královská stráž.
Nic víc nic míň.
Hráčské vedení lidského království nebylo vytvořeno z rozmaru, ale v podstatě pod tlakem RT shardku, kteří vyžadovali hráčskou aktivitu a angažmá v otázkách ohledně řešení hranice Bolesti. Zkrátka když to shrnu. Bylo nám řečeno, pokud hráči sami nezačnou, my je nikam dál nepustíme (příběhově a na mapě). Co nám tedy zbývalo? Po Pohromě neexistovalo noc, žádné quest GM se ději nevěnovalo, jen se čekalo, co budou dělat hráči. Starosta Slavata byl po smrti, královna po smrti, král nemocen, uzavřen v hradu. Co jsme mohli dělat? Běhat a půl roku sekat dřevo? Kam by to asi vedlo? Takže se začla vytvářet nová kultura, budování skladu, banky, radnice a dalších instatutů řízených hráči. Vše dalo ohromou práci, ale tím, že jsme to dělali dobrovolně a bavilo nás to, tak jsem nad promarněným časem nepřemýšleli. Hodně věcí dostalo podobu, hodně míst dostalo svá jména a to díky hráčům, kteří měli zájem o svět. Nebylo to jenom lidé, byli to i trpaslíci, elfové, orkové. Ale tím, že se děj točí kolem lidského království, tak největší tlak byl veden na lidi. Většina hráčů, proto také volila jiné rasy než člověk, aby mohla z povzdalí kybicovat "dělejte, my chceme nájmy, udělejte nám tohle a tohle, máte mrtvoly ve městě dělejte s tím něco atd.) Děkuji, tyhle řeči nám opravdu pomohli.
Tímto jsem chtěl jen říci, že bych nerad, aby mi bylo líto toho, co jsem tu pro Manawydan dělal a aby to všechno co se tu na hráčské úrovni udělalo spálila nějaká hlava člena RT, který si myslí, že informace od hráčů, z webu nebo fóra nepotřebuje. A pokud to vše spálí, měla by ta hlava dát do kupy vlastní přelohy pro fungování království.
Nevím jak vám. Někdy mi příjde jako by Manawydan každý půl rok začínal.
Jen já už se účastnil 4 začátků startu a můžu vám říct, že je to vysilující.
Nedalo mi to a chtěl jsem přispět. Hezký den.
Je mi docela smutno z toho, co se tu člověk dočte.
Postavou Ifrina se kdysi bavil Lokarjon a svým chováním ve většině případů mařil, jakékoliv snažení o hráčské vedení království.
Byl to takový anarchista, který si dělal co chtěl, tajně jsem doufal, že po jeho odchodu se už tahle postava v životě Manawydanu neobjeví a svět na ní zapomene.
Od startu bety1 žádní šlechticové neexistovali, není nikde o nich zmíňka a není pro ně vytvořeno ani zázemí. Existuje jen královská rodina, rytíři a královská stráž.
Nic víc nic míň.
Hráčské vedení lidského království nebylo vytvořeno z rozmaru, ale v podstatě pod tlakem RT shardku, kteří vyžadovali hráčskou aktivitu a angažmá v otázkách ohledně řešení hranice Bolesti. Zkrátka když to shrnu. Bylo nám řečeno, pokud hráči sami nezačnou, my je nikam dál nepustíme (příběhově a na mapě). Co nám tedy zbývalo? Po Pohromě neexistovalo noc, žádné quest GM se ději nevěnovalo, jen se čekalo, co budou dělat hráči. Starosta Slavata byl po smrti, královna po smrti, král nemocen, uzavřen v hradu. Co jsme mohli dělat? Běhat a půl roku sekat dřevo? Kam by to asi vedlo? Takže se začla vytvářet nová kultura, budování skladu, banky, radnice a dalších instatutů řízených hráči. Vše dalo ohromou práci, ale tím, že jsme to dělali dobrovolně a bavilo nás to, tak jsem nad promarněným časem nepřemýšleli. Hodně věcí dostalo podobu, hodně míst dostalo svá jména a to díky hráčům, kteří měli zájem o svět. Nebylo to jenom lidé, byli to i trpaslíci, elfové, orkové. Ale tím, že se děj točí kolem lidského království, tak největší tlak byl veden na lidi. Většina hráčů, proto také volila jiné rasy než člověk, aby mohla z povzdalí kybicovat "dělejte, my chceme nájmy, udělejte nám tohle a tohle, máte mrtvoly ve městě dělejte s tím něco atd.) Děkuji, tyhle řeči nám opravdu pomohli.
Tímto jsem chtěl jen říci, že bych nerad, aby mi bylo líto toho, co jsem tu pro Manawydan dělal a aby to všechno co se tu na hráčské úrovni udělalo spálila nějaká hlava člena RT, který si myslí, že informace od hráčů, z webu nebo fóra nepotřebuje. A pokud to vše spálí, měla by ta hlava dát do kupy vlastní přelohy pro fungování království.
Nevím jak vám. Někdy mi příjde jako by Manawydan každý půl rok začínal.
Jen já už se účastnil 4 začátků startu a můžu vám říct, že je to vysilující.
Nedalo mi to a chtěl jsem přispět. Hezký den.
PS: Loku, neber to osobně, s tebou jsem zažil i hezké chvíle, hlavně před rokem.
Postavou Ifrina se kdysi bavil Lokarjon a svým chováním ve většině případů mařil, jakékoliv snažení o hráčské vedení království.
Byl to takový anarchista, který si dělal co chtěl, tajně jsem doufal, že po jeho odchodu se už tahle postava v životě Manawydanu neobjeví a svět na ní zapomene.
Od startu bety1 žádní šlechticové neexistovali, není nikde o nich zmíňka a není pro ně vytvořeno ani zázemí. Existuje jen královská rodina, rytíři a královská stráž.
Nic víc nic míň.
Hráčské vedení lidského království nebylo vytvořeno z rozmaru, ale v podstatě pod tlakem RT shardku, kteří vyžadovali hráčskou aktivitu a angažmá v otázkách ohledně řešení hranice Bolesti. Zkrátka když to shrnu. Bylo nám řečeno, pokud hráči sami nezačnou, my je nikam dál nepustíme (příběhově a na mapě). Co nám tedy zbývalo? Po Pohromě neexistovalo noc, žádné quest GM se ději nevěnovalo, jen se čekalo, co budou dělat hráči. Starosta Slavata byl po smrti, královna po smrti, král nemocen, uzavřen v hradu. Co jsme mohli dělat? Běhat a půl roku sekat dřevo? Kam by to asi vedlo? Takže se začla vytvářet nová kultura, budování skladu, banky, radnice a dalších instatutů řízených hráči. Vše dalo ohromou práci, ale tím, že jsme to dělali dobrovolně a bavilo nás to, tak jsem nad promarněným časem nepřemýšleli. Hodně věcí dostalo podobu, hodně míst dostalo svá jména a to díky hráčům, kteří měli zájem o svět. Nebylo to jenom lidé, byli to i trpaslíci, elfové, orkové. Ale tím, že se děj točí kolem lidského království, tak největší tlak byl veden na lidi. Většina hráčů, proto také volila jiné rasy než člověk, aby mohla z povzdalí kybicovat "dělejte, my chceme nájmy, udělejte nám tohle a tohle, máte mrtvoly ve městě dělejte s tím něco atd.) Děkuji, tyhle řeči nám opravdu pomohli.
Tímto jsem chtěl jen říci, že bych nerad, aby mi bylo líto toho, co jsem tu pro Manawydan dělal a aby to všechno co se tu na hráčské úrovni udělalo spálila nějaká hlava člena RT, který si myslí, že informace od hráčů, z webu nebo fóra nepotřebuje. A pokud to vše spálí, měla by ta hlava dát do kupy vlastní přelohy pro fungování království.
Nevím jak vám. Někdy mi příjde jako by Manawydan každý půl rok začínal.
Jen já už se účastnil 4 začátků startu a můžu vám říct, že je to vysilující.
Nedalo mi to a chtěl jsem přispět. Hezký den.
Je mi docela smutno z toho, co se tu člověk dočte.
Postavou Ifrina se kdysi bavil Lokarjon a svým chováním ve většině případů mařil, jakékoliv snažení o hráčské vedení království.
Byl to takový anarchista, který si dělal co chtěl, tajně jsem doufal, že po jeho odchodu se už tahle postava v životě Manawydanu neobjeví a svět na ní zapomene.
Od startu bety1 žádní šlechticové neexistovali, není nikde o nich zmíňka a není pro ně vytvořeno ani zázemí. Existuje jen královská rodina, rytíři a královská stráž.
Nic víc nic míň.
Hráčské vedení lidského království nebylo vytvořeno z rozmaru, ale v podstatě pod tlakem RT shardku, kteří vyžadovali hráčskou aktivitu a angažmá v otázkách ohledně řešení hranice Bolesti. Zkrátka když to shrnu. Bylo nám řečeno, pokud hráči sami nezačnou, my je nikam dál nepustíme (příběhově a na mapě). Co nám tedy zbývalo? Po Pohromě neexistovalo noc, žádné quest GM se ději nevěnovalo, jen se čekalo, co budou dělat hráči. Starosta Slavata byl po smrti, královna po smrti, král nemocen, uzavřen v hradu. Co jsme mohli dělat? Běhat a půl roku sekat dřevo? Kam by to asi vedlo? Takže se začla vytvářet nová kultura, budování skladu, banky, radnice a dalších instatutů řízených hráči. Vše dalo ohromou práci, ale tím, že jsme to dělali dobrovolně a bavilo nás to, tak jsem nad promarněným časem nepřemýšleli. Hodně věcí dostalo podobu, hodně míst dostalo svá jména a to díky hráčům, kteří měli zájem o svět. Nebylo to jenom lidé, byli to i trpaslíci, elfové, orkové. Ale tím, že se děj točí kolem lidského království, tak největší tlak byl veden na lidi. Většina hráčů, proto také volila jiné rasy než člověk, aby mohla z povzdalí kybicovat "dělejte, my chceme nájmy, udělejte nám tohle a tohle, máte mrtvoly ve městě dělejte s tím něco atd.) Děkuji, tyhle řeči nám opravdu pomohli.
Tímto jsem chtěl jen říci, že bych nerad, aby mi bylo líto toho, co jsem tu pro Manawydan dělal a aby to všechno co se tu na hráčské úrovni udělalo spálila nějaká hlava člena RT, který si myslí, že informace od hráčů, z webu nebo fóra nepotřebuje. A pokud to vše spálí, měla by ta hlava dát do kupy vlastní přelohy pro fungování království.
Nevím jak vám. Někdy mi příjde jako by Manawydan každý půl rok začínal.
Jen já už se účastnil 4 začátků startu a můžu vám říct, že je to vysilující.
Nedalo mi to a chtěl jsem přispět. Hezký den.
PS: Loku, neber to osobně, s tebou jsem zažil i hezké chvíle, hlavně před rokem.
Bartoloměj - lidský hraničář
-toho času správce Isharionu, nyní na odpočinku.
-toho času správce Isharionu, nyní na odpočinku.