Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 5380, bylo restartováno:
AdvancedVendor:
- úprava horní lišty gumpu (zjednodušení rušení nepoužívaných položek)
- přidáno tlačítko na zapnutí/vypnutí zvětšených obrázků v gumpu (defaultně vypnuto)
- přidán blacklist, s možností přidávat/ubírat osoby podle jména
- možnost přidat víc než jednu farmu
- možnost nastavit konkrétní zvířata na farmě/farmách jako neprodejná
- zrušeno omezení vzdálenosti farmy (rentboxu) od vendora
- menu přidávání truhel/farem lze používat i dál od vendora (pro připojení vzdálených farem)

Bankéři, Skladníci:
- GM možnost definovat BL (pomocí příkazu [set accesslist)

Ostatní:
- sjednocení a optimalizace skript NPC která berou ohledy na trest ignorace a spoutané vězně
- AccessList (univerzální Blacklist) s možnostmi definovat přístupová práva na základě různých kritérii (rasa, povolání, víra, trest ignorace, osobní blacklist...), zatím použit pouze u AdvancedVendora, bankéřů a skladníků

SVN 5150-5379, bylo restartováno:
Očarování:
- velká úprava Bestiáře (přidání šance na očarovaný loot u mnoha NPC)
- oprava kalkulace efektů měnících Obratnost a Inteligenci (chybné výpočty při více efektech)
- zobrazení očarka v popisu věci ([look, info u vendora)
- vendor rozpozná očarované předměty
- venor nebere očarované předměty s běžícím očarováním

Intrakce, FragHunt (kvesty na lovení NPC):
- parametru Count přidána podpora pro náhodný rozsah
- parametru Type přidána podpora pro AliasList
- oblast pro lov lze zadat jako region: Location="mapa(region)", například Location="Manawydan(Ishar)"
- parametru Location přidána podpora pro víc regionů Location="Mapa(Region, Region, Region...)"
- upravené zobrazení huntu (počet lovených NPC)
- upraveno zobrazení seznamu lovených potvor (tooltip zobrazuje lokaci kde lov probíhá)
- fix bug1582: Při ručním smazání kvestu z deníku je smazán i odpovídající lov
- log huntu v deníku kvestů zobrazuje správné jméno (Interakce: ...), tedy bez té vlnovky a tím co bylo před ní

Poklady:
- úpravy Bestiáře (přidání šance na mapu v loot u mnoha NPC)
- truhlu s pokladem lze otevřít teprve až jsou všichni strážci mrtví

Lektvary:
- u Lektvaru rozjasnění mysli, Lektvaru moudrosti a Elixíru geniality oprava cíle intoxikace z Svalu na Mozek

Perky:
- zrušen perk Bojové finesy
- zrušen perk Míření
- perk Jistá paže nyní vyžaduje perk Střelba za pohybu (dosud Míření)
- perk Déšť šípů nyní vyžaduje perk Střelba za pohybu + Jistá paže (dosdu Míření + Jistá paže)
- perk Střelba za pohybu zpřístupněn i bardům (jako perk Míření)
- perku Střelba za pohybu snížen požadavek na skill z 70 na 20
- automatická prověrka a následný reset perků na hráčských postavách (zda je mohou mít)
- automatické naučení MovingShot, pokud mám navazující perky

CS4:
- změna vzorce šance zásahu z 50 + (útok - obrana) / 2 na 50 + (útok - obrana) / 2.5 (100 rozdíl je +40 zásah, místo +50)
- změna vzorce výpočtu zbroje z kategorie, z 2+3xK na 2+2xK
- fix chybějící animace šípů NPC
- fix chybějícího AmmoType v (nestřílející luky)
- fix šance zničení šípu/vrhacího nože
- fix vrhací zbraně nepovažované za ranged
- zablokován bonus toulce pokud použité střelivo není v něm

Taktický gump (použití dovednosti Taktika nebo Přesnost, panel Nastavení):
- oprava výpočtu požadavku skillu u střelecké taktiky cílené/rychlé útoky

Ostatní:
- bug1596
- bug1248 (do buffikony stopovacího peta přidáno info o bonusech)
- stopovací pet dává bonus pouze pokud je naživu
- oprava kalkulace efektů měnících Obratnost a Inteligenci (chybné výpočty při více efektech)
- fix nesnesitelně dlouhých savů (a pomalého načítání)
- pokus o opravu debuffu rychlosti útoku (CS4)
- vylepšování GM a debugovacích nástrojů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 21.09.2016 v 19:27

Skok na fórum: